Spaghetti Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Wat fijn om dit allemaal te lezen!Onze Guus is vandaag ook gecastreerd en ik heb veel aan de info gehad hier op het forum. Guus hebben we vanochtend om half 9 naar de DA gebracht en mijn vriend heeft hem om een uur of 11 weer opgehaald. Ik kon er helaas niet de hele dag bij zijn ivm school maar mijn vriend gelukkig wel. Om 1 uur ben ik even in mijn pauze snel naar huis gefietst om even te kijken. Hij was toen echt supersuf en steeds als hij ging lopen dan viel hij om. Zo sneu!! Hij had daarvoor nog niet gegeten, maar toen mijn vriend een blaadje andijvie voor zijn neus hield begon hij gelukkig te eten! Vanaf een uur of 6 begon hij ook wat hooi te eten. Zijn korrels heeft hij alleen nog niet aangeraakt. Die hoeft hij ook niet als je ze voor zn neus houdt.. Naja komt wel denk ik..Eerst was ik ook bang dat hij niet zou keutelen, want er kwam maar niets. Maar om een uur of 5 lagen er 3, een uur of 8 zelfs 12 en nu liggen er al 30 denk ik!! Jeej!!Hij wordt gelukkig ook wat minder suf nu. Hij is zelfs in zijn hangmat geklommen!! (ja Guus heeft zelfs een hangmat )Dus ik ben er nu wel gerust op dat het goed komt!!
Jsmn Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2009 Hij zit al wortelloof te eten:yes:
nathalie b Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Hij zit al wortelloof te eten:yes: heb je hem even toegesproken dat hij moet eten.....
Jsmn Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2009 Nee ik heb hem mijn nagels laten zien en verteld dat dat allemaal door hem kwam en als goedmakertje at hij een stukje wortelloof Nog niet echt veel hoor.. 1 stukje, en er ligt nog geen keutel
nathalie b Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Hij bewaard zijn keuteltjes lekker tot je slaapt ;als verrassing voor morgen!Denk dat we te veel en te snel dingen verwachten van m......Temperatuur al wat hoger?
Jsmn Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2009 Ja gelukkig wel! oortjes voelen goed warm aan en de rest van zijn lichaam ook. Ik ga wel als ik ga slapen de kruik weer vullen met nieuw warm water want het koelt nog wel wat af vannacht, dus dan heeft hij weer de keuze om te kiezen of hij erbij wilt liggen. dankje nathalie voor je hulp steeds
nathalie b Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 No problem! We zijn er toch om elkaar te helpen...Ik zou als ik jouw was lekker gaan slapen en geef Gibson een dikke knuffel van me.
Jsmn Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2009 Doe ik! Ik zit nog patat te eten op dit mooie tijdstip:whistle2:
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Nog geen keutels.. (pc stond nog aan)
nathalie b Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Goeiemorgen,Hoe is het nu met Gibson?
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 GOedemorgen! Hij is heel blij en actief alleen nog steeds geen keutels:whistle2:
nathalie b Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Als je twijfeld kan je de DA nog even bellen...Hij eet inmiddels wel?
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Ja.. maar wel erg weinig hoor, en hij wilt nog steeds zijn lievelingsdingen niet
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Heb er net met moeite een beetje olvarit en water ingekregen, vertrouwde het toch niet helemaal
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Jammer dat een konijn het commando POEPEN niet kent
patje1983 Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Jammer dat een konijn het commando POEPEN niet kent kennen die van jou het niet???die van mij wel hoor opa had laatst diego op schoot en toen zei ik poepen en toen deed hij het. en sponsje die werd vorige week gesext(geslachtsbepaling) en toen zei ik ook poep de da maar onder en deed ze ook een poepje.:mdr::mdr::mdr::mdr: was puur toeval hoor stttttttt:whistle2:
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Hahahaha Nou hier heb ik het zelfs niet met toeval
nathalie b Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Ga je de DA nog bellen of wacht je nog even af ?
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik wacht nog even af. Ik las net in een topic dat Zwarte panter ook een konijn had en dat ging pas de volgende avond keutelen. Hij liet zich net heel makkelijk voeren. Heb er ongeveer 3/4 ml water ingekregen en 2/3 ml olvarit.
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 (aangepast) Ja hoor.. wat ik al dacht. Ik vond het zo raar dat hij maar niet ging keutelen, en ik weet dat hij echt gigantisch zindelijk is en niets doet binnenshuis. Dus ik heb zijn buitenhok schoongemaakt, handdoeken erin gelegd en hem daarin gezet. En ja hoor, meneer gaat netjes op zijn toiletje zitten in zijn buitenhok en gooit hem helemaal vol met keutels Het zijn wel hele kleine keutels. Moet ik hem maar buiten laten? Hij voelt zich daar duidelijk prettiger 26 augustus 2009 aangepast door Jsmn
nathalie b Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Sorry,heb ik nooit aan gedacht dat Gibson net zo superzindelijk kan zijn als Ollie!Die doet ook helemaal niks binnen!Misschien wel handig om hem toch weer binnen te halen en dan met de plasbak van buiten ?Ollie trapte daar ook in....
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 Hmm ik weet het niet. Hij voelt zich zoveel beter buiten.. en hij eet buiten tenminste, en binnen niet. Ik wilde hem eigenlijk vanacht buiten laten en dan straks nog een warme kruik bij hem leggen, en dan vanacht even kijken hoe het gaat
nathalie b Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Let goed op met vliegen ;als zijn temperatuur nu goed is zal die waarschijnlijk ook niet meer zomaar dalen maar vind het buiten gewoon een groot risico met vliegen enzo.... Ollie voelt zich buiten ook beter maar hij had geen keuze;heb hem voor de zekerheid toch een week binnen gehouden.Hij mocht wel s'avonds van mij even buitenspelen tot een uur of tien....
Aanbevolen berichten