Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ga morgen naar borne.

moet er een kruikje in trouwens?

want dan moet ik doe morgen nog kopen.

het is hier NU 25 graden in huis terwijl de tuindeur los staat?

is de wond erg groot?

en is die anders dan anders?

en zijn er andere dingen waar ik rekenschap mee moet houden?

• Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Oke,ik vond het een beetje raar.

Leuke foto's zo.Is hij nog erg duf?Hij is natuurlijk ook best laat geholpen vandaag maar hij ligt er lekker bij zo.

Die koe vind ik zooo leuk bij m passen !

Geplaatst:

IK zou er wel een kruikje inleggen, dan kan je konijn zelf bepalen of hij er tegenaan wilt liggen of niet. Ik heb de wond nog niet bekeken want hij zit onder de plas :P Dat doe ik wel vanavond ergens. Hij is wel iets anders ja, wat suffig maar dat is logisch natuurlijk :D

Geplaatst:
Oke,ik vond het een beetje raar.

Leuke foto's zo.Is hij nog erg duf?Hij is natuurlijk ook best laat geholpen vandaag maar hij ligt er lekker bij zo.

Die koe vind ik zooo leuk bij m passen !

Hahaha ja he, hij ligt er echt tegenaan alsof hij die koe helemaal prettig vind :D Hij is niet echt duf, eerder een beetje buiten adem

Geplaatst:

Binnen 12 uur moet hij eten he? Om 4 uur was het afgelopen dus om 4 uur vannacht zou hij dus weer gegeten moeten hebben. De dierenarts vertelde dat hij hooi had gegeten maar voor mij is het eerst zien dan geloven:whistle2:

Geplaatst:

Geef m nog maar een paar uur hoor.Het is best naar voor m .Narcose is ook nog niet echt helemaal uit gewerkt.

Probeer anders straks nog even wat voor zijn neus te houden misschien wil hij dan bedient worden.Vergeet niet dat als mannen wat mankeren ze zoooo zielig zijn....

Hier zei mijn gewezen DA ook day Ollie al hooi had gegeten maar....Ollie lust geen hooi! Dus inderdaad eerst zien en dan geloven...

Geplaatst:

Oke, ik laat hem dan nog wel even bijkomen ja. misschien dat hij rond 9 uur 'bedient' wilt worden. Wanneer moet zijn sufheid over zijn. Ik zei net wel dat hij wat buiten adem leek, maar hij is nog wel wat dufjes

Geplaatst:

Volgens mij kunnen sommige konijnen wel 12 uur last hebben van dufheid.Ollie kon de eerste keer na de operatie en na het ophalen pas 6 uur later op zijn gat zitten zonder om te vallen zeg maar.Hij schommelde heel erg;later werd hij pas stabiler....

Laat m maar lekker nog even slapen ( maar let wel een beetje op zijn temperatuur dat die niet te laag word)en volgens mij ben jij een goede konijnenmoeder!

Geplaatst:

Die temperatuur kan ik niet zo goed in de gaten houden. Kan alleen zijn nekje en oortjes voelen, maar die zijn niet bepaald warm. Temperaturen durf ik niet :P

Geplaatst:

Inmiddels is hij alweer neergeploft hoor :lol: Hij ligt trouwens wel heel raar. Zijn achterpoten staan echt heel erg vreemd, van de grond af

Geplaatst:

Wel naar achteren maar dan ook neergezet. Je ziet het niet zo goed hoor:

CIMG5334.jpg

Oh, en ik heb een fleecevestje van mij over hem heen gelegd want hij is echt heel koud. hihi:love:

CIMG5335.jpg

Geplaatst:

Deed Ollie in het begin ook;later meer wat wijdbeens zeg maar en een dag later pas weer languit.

Met opstaan zal hij ook wat moeite hebben maar zal steeds beter gaan.Lijkt dan of hij spierpijn heeft zeg maar.

Geplaatst:
Deed Ollie in het begin ook;later meer wat wijdbeens zeg maar en een dag later pas weer languit.

Met opstaan zal hij ook wat moeite hebben maar zal steeds beter gaan.Lijkt dan of hij spierpijn heeft zeg maar.

Ja klopt, eerst zijn voorpoten helemaal vooruit, en dan slungelt zijn achterlichaampje wat mee naar voren :he: Mocht hij nou vanavond nog steeds , of zelfs kouder aanvoelen moet ik dan toch hem gaan temperaturen?

Geplaatst:

Mijn konijntje at ook de eerste uren na de castratie niet en had ook geen keuteltjes. Ik ben de eerste dag na de castratie thuis gebleven en heb hem steeds zijn lievelings eten (distels) gegeven. Hij at het alleen wanneer ik het bij zijn mond hield. Het keutelen kwam pas die dag daarop. Schijnt normaal te zijn omdat zijn darmen even heeft stil gestaan. Inmiddels heb ik weer heel veel keutels in in zijn kooi en hij is weer helemaal de oude!! Zijn operatie is nu 5 dagen geleden...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .