boukje Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 hoop dat alles goed is gegaan?? Hoe laat mag ze weer naar huis?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Heb haar of half 4 opgehaald. Viel me op dat haar vriendje ook niet gegeten had. Heb hem even bij zijn vriendennetje gezet en hij at meteen. gelukkig is die zorg weg. Maar wat ziet ons Bearke er zielig uit. Heb al wat ervaring met zieke en zielige konijnen maar krijg tranen in mijn ogen als ik haar zo zie. Ze heeft een piepklein beetje peterselie gegeten en een heel klein stukje bascillicum. Na hoeveel tijd moet ik de eerste keer dwangvoeding geven als ze niet vanzelf gaat eten. Och erm, wat hebben we haar toch aangedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boukje Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Heb je wel wat pijnstilling mee gekregen?? Ik had dat eerst niet en Dot at meteen, maar Truus had daar geen zin in, maar ging een stuk beter na de pijnstilling die ik de volgende dag gehaald had. Hoe heb je het nu met het hok opgelost?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Dat ze al iets heeft gegeten is al een goed teken. Is echt zielig om te zien e, maar morgen zal ze wel al heel wat fitter zijn! Ik dacht dat je 12u na de operatie best kon beginnen dwangvoeren, kan iemand dat bevestigen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boukje Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Dacht ook dat dat zo was, maar er is vast iemand die dat zeker weet??!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik zou haar lekker blijven pesten vanalles en nog wat.... Houd t maar echt voor haar neus... Als ze vanavond om tien uur nog niks heeft gegeten zou ik haar voor de nacht toch wel wat gaan geven.Je zult er vannacht toch wel een aantal keer uit meoten vrees ik.... Wat ga je als dwangvoeding gebruiken?Voor je het echt met een spuitje gaat toedienen kun je het haar ook altijd nog eerst op een schoteltje aanbieden... Vak likken ze het dan zelf op... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Ze heeft daar nog pijnstilling gekregen moet morgenvroeg begin met carofen (ofzoiets) niet meegekregen had ik thuis nog staan. Het hok probleem, ik heb een van de twee "ziekenboeg" binnenkooien van zolder gehaald, Dat is haar oude kooi. En die voor haar klaar gemaakt. Ze staat dan op een plek waar we er nog makkelijk zicht op hebben. Petran zit nu bij haar in het hok erbij. Als we straks even weg moeten gaat Petran wel weer in zijn eigen hok. Ze ziet er echt ongelooflijk zielig uit idd. Ze is wel net even uit de kooi gekomen en heeft een rondje door de kamer gemaakt. Heb haar maar snel terug in haar hok gezet en de sluiting van het deurtje wat stroever gemaakt. Lijkt me nog niet goed veel beweging. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb al stukje appel (is haar favoriet) voor haar neus gehouden en neergelegt en ook met peterselie plaag ik haar regelmatig. Hooithee staat nu af te koelen in de keuken. Dwangvoeding heb ik nog SS Recovery staan en SS of SS junior waar ik een papje van kan maken. Als ik er vannacht een paar keer uitmoet geen probleem al moet ik naast haar kooi slapen geen probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Ze boft met een lief baasje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Yes ze heeft alweer vier stukjes appel op. Mijn liefeling! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Sneu, he om ze zo te zien.. Je voelt je er haast schuldig over.. Wel lief dat haar vriendje zich ook zorgen maakte:love: Veel succes, hopelijk is ze er snel bovenop! edit: Goed zo Bearke, mooi dat de eetlust uit zichzelf terugkomt. Goed teken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 gossie!! wat goed! met onze nijn duurde het ook een paar uur na de castratie voor dat ze heeft gegeten!! ik zou niet meteen zorgen maken, wel na flink wat uren maar ik heb alle vertrouw dat met saf als baasje alles goed komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Ze doet het prima Saf! En jij ook ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Goed om te horen dat ze weer thuis is.Het gaat al prima zo te horen. Ze zien er inderdaad altijd erg sneu uit na de operatie, maar geloof me.. Je ziet haar liever zo dan een konijn dat bloed plast vanwege grote ontstekingen. Succes en een dikke kus voor Bearke. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roger Rabbit Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Klinkt supergoed toch!!! Als n modelkonijn dat gewoon uit zichzelf weer met eten begint! Gaat helemaal goedkomen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Ahh arme nijn, maar met een goed doel!! Het klinkt tot nu toe wel goed hoor.. Heeft ze ook al gekeuteld of dat nog niet?Sterkte met het herstel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Gekeuteld nog niet. Ben er al achter dat ik het ete nvoor haar neus moet leggen en dan mezelf even uit het zicht moet verwijderen. De schat eet elke keer alleen als wij het niet zien. Zorg gewoon dat ik haar vriendje wel in de gaten kan houden zodat ik weet dat hij het niet opeet. Maar Bearke zit links in de kooi en Petran rechts. En elkaar van ee nafstnadje lief aankijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Volgens mij kan dat keutelen nog wel een tijdje op zich laten wachten denk ik. Wel fijn dat ze al wat wil eten al is het dan een stiekeme snoeperd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 volgens mij zou ik helemaal weeig worden als ik e zou zien zitten haha!! klinkt zo schattig een zielig konijntje dat door haar vriendje helemaal verliefd wordt geobserveerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Fijn dat ze snel al terug eet! Beterschap Bearke! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Ze eet niet meer dan peterselie en wat bascilicum, toch bijdwangwoeren of tot morgenvroeg wachten. Tis idd een schattig gezicht die Petran. Mocht net niet meer aan Bearke komen gaat hij zo'n semie aanval doen maf beest. Volgens mij begrijpt hij er niets van dat zijn anders zo drukke dominante vriendinnetje zo rustig is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Binky van mij had vorige week maandag na haar castratie 's avonds ook enkel wat peterselie en wortelloof gegeten.Ik heb toen dwangvoer in een spuitje gedaan en dit at zij uit zichzelf op.Dus heb niet echt ''dwang'' gevoerd. Misschien kun je dat proberen? Voor de nacht lijkt het me wel belangrijk dat ze wat voedingsstoffen binnen krijgt voor haar herstel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Heb haar net een beetje pijnstilling gegeven ze gewoon hard te tandknarsen en piepgeluidjes te maken. Heb de wekken over een paar uurtjes gezet ga dan bij haar kijken hoop dat ze dan minder pijn heeft dan probeer ik haar dan te voeren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Aah wat sneu :( Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt. En goed dat je de wekker even zet:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Succes voor de nacht, De pijnstilling kan in elk geval geen kwaad.Wie weet helpt het haar om wat eerder meer te gaan eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten