Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

er staat achter ieder bedrijf een envelopje met contact erachter.

Als je daar klikt, krijg je een email adres of een invulscherm.

Als je daar dan invult wat je weten wilt, krijg je vanzelf antwoord.

Ondertussen wel de bix hoeveelheid opvoeren he! Zeker tot je hooi gevonden hebt.

Als jij je brief opstelt voor die bedrijven, dan vertaal ik m wel voor je.

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

heb je een personenweegchaal? dan ga je daarop staan en kijk je hoeveel je weegt, vervolgens til je een konijn op en ga je er nog een keer op staan. het verschil in gewicht tussen die twee metingen is het gewicht van je konijn.

ovehr et opsturen van hooi: naar veel landen mag je geen planten(resten) opsturen. mijn vriend nam eens wat zaden van gewassen mee voor zijn oom die boer is in brazilie en dat werd in beslag genomen op schiphol :s

als de douane het pakketje voor verzenden controleert kun je het dus kwijtraken.

is er ook geen gras te krijgen in Tunesie?

Geplaatst:

woowh, das erg zwaar :P ik geef ze normaal 32 gram per konijn nu heb ik dat per konijn gister 7,5 gram meer, en vandaag doe ik 5 gram per konijn meer, morgen weer 5 per konijn en dan zitten ze samen al op 100 gram per konijn...

Geplaatst:

Hoi! met de poep gaat het steeds beter,:party: wel eens wat zachte keutels, :whistle2:alleen zo veel zijn dat er ook weer niet! Vandaag krijgen ze samen al 100 gram per dag! :yes:

*zij even blij, van 60 maar 100 :party:*

Ik ga morgen of vandaag nog naar de da, ik zie wanneer het het beste uitkomt!

HĆØĆØĆØĆØl Veeeel Groetjes,

Mij, Snowy & Witje! :mdr:

Geplaatst:

We gaan vanmiddag, ik kon gister ook, alleen ik sliep bij mijn nichtje, en we zouden naar de kermis, wat niet door is gegaan..

Alleen dat kale plekje boven het oog van witje (die vachtmijt heeft) is helemaal blauw geworden!!

Wie weet wat dit is?

Geplaatst:

De huid is niet blauw, lijkt net op er wat over heen zit een laagje blauw, ik weet het ook niet, alleen ik probeerde het eraf te halen alleen dat lukte niet, zit echt in de huid :(

Ik vraag de da vammiddag wel

Geplaatst:

Ik ga morgen, het is verplaatst naar morge om naar de da te gaan.

Mijn konijnen krijgen vandaag al 120 gram biks! van 60 naar 120.. hebben zij even geluk dat ik dit topic heb geopent :P anders aten ze nu gewoon nog 60 per dag :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .