chacha Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Is er geen gras dat je zelf kan drogen?(dan moet je wel een hele tijd wachten voordat je het mag geven, ik weet het fijne er niet van)
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 Wij zitten echt in de stad..35 euro is erg duur!! en dat alleen maar voor hooi Vers gras is hier ook niet te vinden omdat het hier zo droog is.
wupsie Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 isset wel alvast gedroogd:P haha nee. maar mocht je wel gras vinden moet je dit minimaal 6 weken laten drogen (excuses als ik het mis heb, maar dan wordt ik heir wel verbeterd)
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 @Saf: wat zou dan de oorzaak zijn..& kun je alleen met tnt sturen?
Puppynijn Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Je kunt wel hooi kopen in Sousse, alleen in grote hoeveelheden.Franse naam is foin (en stro is paille), misschien dat je daar op kunt kijken of je dat misschien een beetje bij een boer kunt halen? Er is wel geitenteelt bij jou in de buurt, die eten het ook.En misschien meteen maar aan de Dierenarts vragen als je straks heengaat voor de mijt?
Saf Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 en anders die tante vragen als ze weer vanuit frankrijk komt ofzo.
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 @Puppynijn: hoe weet je dat? weet je miss ook waar in sousse en hebben die geitenboeren en fabrieken ook een website? @saf: dat zou ze voor geen miljoen doen! en ze komt pas volgend jaar!
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 Maar wat moet ik dan intype in de zoekbalk?
Puppynijn Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Googlen helpt heel goed Ik heb ook gewoon alles van google gevonden. Truc is denk ik, dat ik in het Frans google, omdat die taal ook gesproken wordt in Tunesiƫ.
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 Jaah, ik begrijp wel een heel mini beetje frans, en dan ook alleen makkelijke zinnen..Alleen weet je miss adres/website van die geitendinges en van die fabriek die hooi verkopen?
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 ik heb hier even gezocht http://www.annuaire-tunisie.eu/annuaire/fr/societes/en dan VILLE: Sousse..Alleen krijg geen resultaat :(
Puppynijn Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Nee, maar da's ook niet zo gek, want een geitenboerderij heeft vast geen website Enige wat ik kan vinden is in een aantal annonces, maar dan gaat het over 8000 balen tegelijk, en ik denk dat dat voor twee konijnen een beetje veel is :he: Maar het bestaat dus wel ook bij jou in de buurt.Is er niet op fiets/loopafstand een boerderij te vinden?Dan kun je daar gaan vragen of je een beetje mag hebben (of vegen oid in ruil voor hooi) of aan hun vragen waar zij het gekocht hebben. Of je belt je dierenarts even (die ik voor je gevonden had) en dan vraag je het hem, dan kan hij het meteen klaarzetten voor je als je van de week langs gaat.
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 Nee, maar da's ook niet zo gek, want een geitenboerderij heeft vast geen website Enige wat ik kan vinden is in een aantal annonces, maar dan gaat het over 8000 balen tegelijk, en ik denk dat dat voor twee konijnen een beetje veel is :he: das wel erg veel ja, ik d8 toen je zei je moet dan veel kopen dacht ik aan 10 kilo ofzo, dus ik dacht geen probleem maar dit..Zou ik trouwens die site mogen waar je al die info vandaan hebt? Maar het bestaat dus wel ook bij jou in de buurt.Is er niet op fiets/loopafstand een boerderij te vinden?die is er niet..Dan kun je daar gaan vragen of je een beetje mag hebben (of vegen oid in ruil voor hooi) of aan hun vragen waar zij het gekocht hebben. Of je belt je dierenarts even (die ik voor je gevonden had) en dan vraag je het hem, dan kan hij het meteen klaarzetten voor je als je van de week langs gaat.dat zou ik wel kunnen doen. Alleen een beetje klaarzetten is ook niks, want dat gaat wel op... Is er niet iets dat je kan vinden waar ze gewoon hooi verkopen ofzo?
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 Het lijkt wel of jij in Tunesiƫ woon, en ik in Nederland.. omdat je alles weet
Puppynijn Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 haha, nee joh, ik google gewoon vaak, dus ik weet wel waar op ik moet zoeken http://www.made-in-tunisia.net/data/et_recherche.php?id_act=106&mode_recherche_et=act hier de fabrieken die diervoeders leveren, als je die belt zou je toch wel antwoord moeten kunnen krijgen. Die 8000 balen kwam van een annonce site, eens zien of ik die nog terug kan vinden.
Puppynijn Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Dit was hoe ik die balen vond, waardoor ik wist dat het wel verkrijgbaar moet zijn:http://www.annoncesexpress.com/divers/32955.htm Je zou daar misschien zelf een annonce kunnen plaatsen? Of die persoon even bellen of ie misschien iets bij jou in de buurt weet. De advertentie is wel al vrij oud, dus die balen zullen er niet meer zijn Maar hij weet vast waar nog wel hooi te koop/krijgen is.
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 Hee, die site die je me gaf, ik begrijp er niks van welke moet ik dan aanklikken? de 1e?
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 O.o die 8000 balen zijn 800 balen en die man woont in MORNAGdas 140 km verderop en dat is wel anderhalf jaar oud hhaha. en miss heeft hij nu wel een ander nummer. ze veranderen hier vaak van nummer. en ik kan geen annonce plaatsen want ik kan geen frans Fijn is da das echt goedkoop, per baal vroeg hij 2 dinar! dat is 1.70 ong.
Puppynijn Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Gewoon allemaal een mail sturen in je beste frans/tunesisch of ze ook hooi in kleine oplages verkopen in een winkel in de buurt van jouw huis.
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 is het een franse of tuneissch site? want ik lees als ze tel op schrijve toen ze (216) erachter, dat is als je van het buitenland belt.
Puppynijn Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 Het is een internationale site, dit zijn hele grote fabrieken
chacha Geplaatst: 10 augustus 2009 Geplaatst: 10 augustus 2009 We hebben hier een vertaaltopic:http://www.bunnybunch.nl/community/off-topic/21926-grote-vertaal-topic.htmlHij is wel een 1-2 maand uit, maar ik denk dat het bij dit soort topics niet stoort als we het bovenhalen?Je zou dan het stukje tekst in het nederlands posten en dan vragen of iemand wil vertalen naar Frans?
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 Maar wat zou ik dan naar dat bedrijf moeten typen?en waar moet ik dat op de site plaatsen?
Snowy&Witje Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik ga! Ik lees morgen alle ongelezen reacties
Aanbevolen berichten