Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

isset wel alvast gedroogd:P haha nee.

maar mocht je wel gras vinden moet je dit minimaal 6 weken laten drogen

(excuses als ik het mis heb, maar dan wordt ik heir wel verbeterd)

Geplaatst:

Je kunt wel hooi kopen in Sousse, alleen in grote hoeveelheden.

Franse naam is foin (en stro is paille), misschien dat je daar op kunt kijken of je dat misschien een beetje bij een boer kunt halen? Er is wel geitenteelt bij jou in de buurt, die eten het ook.

En misschien meteen maar aan de Dierenarts vragen als je straks heengaat voor de mijt?

Geplaatst:

Nee, maar da's ook niet zo gek, want een geitenboerderij heeft vast geen website ;)

Enige wat ik kan vinden is in een aantal annonces, maar dan gaat het over 8000 balen tegelijk, en ik denk dat dat voor twee konijnen een beetje veel is :he:

Maar het bestaat dus wel ook bij jou in de buurt.

Is er niet op fiets/loopafstand een boerderij te vinden?

Dan kun je daar gaan vragen of je een beetje mag hebben (of vegen oid in ruil voor hooi) of aan hun vragen waar zij het gekocht hebben.

Of je belt je dierenarts even (die ik voor je gevonden had) en dan vraag je het hem, dan kan hij het meteen klaarzetten voor je als je van de week langs gaat.

Geplaatst:
Nee, maar da's ook niet zo gek, want een geitenboerderij heeft vast geen website ;)

Enige wat ik kan vinden is in een aantal annonces, maar dan gaat het over 8000 balen tegelijk, en ik denk dat dat voor twee konijnen een beetje veel is :he: das wel erg veel ja, ik d8 toen je zei je moet dan veel kopen dacht ik aan 10 kilo ofzo, dus ik dacht geen probleem :P maar dit..

Zou ik trouwens die site mogen waar je al die info vandaan hebt?

Maar het bestaat dus wel ook bij jou in de buurt.

Is er niet op fiets/loopafstand een boerderij te vinden?

die is er niet..

Dan kun je daar gaan vragen of je een beetje mag hebben (of vegen oid in ruil voor hooi) of aan hun vragen waar zij het gekocht hebben.

Of je belt je dierenarts even (die ik voor je gevonden had) en dan vraag je het hem, dan kan hij het meteen klaarzetten voor je als je van de week langs gaat.

dat zou ik wel kunnen doen. Alleen een beetje klaarzetten is ook niks, want dat gaat wel op...

Is er niet iets dat je kan vinden :$ waar ze gewoon hooi verkopen ofzo?

Geplaatst:

O.o die 8000 balen zijn 800 balen :P en die man woont in MORNAG

das 140 km verderop :P

en dat is wel anderhalf jaar oud :P hhaha. en miss heeft hij nu wel een ander nummer. ze veranderen hier vaak van nummer. en ik kan geen annonce plaatsen want ik kan geen frans :P

Fijn is da :P

das echt goedkoop, per baal vroeg hij 2 dinar! dat is 1.70 ong. :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .