Marietje83 Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Hoi! Zoals jullie misschien weten heb ik nu 4 weken 2 franse hangoren. Erg leuk! In het begin gaf ik ze te weinig eten, nu krijgen ze 2 keer per dag 180 gram. Ze laten nog steeds veel blindedarm keutels liggen. Moet ik dan weer minder geven? Of minder "groente"? Ze krijgen een half blaadje lof/paardenbloemblad met zn 2en of een paar grassprietjes, of klein stukje andijvie, of plukje peterselie of klein stukje brood. (Het is dus niet en en en). En onbeperkt hooi krijgen ze ook. Verder vroeg ik me af of het 3e ooglid van Muis niet te groot is:
Yvon Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Als je BDK's ziet, geef je teveel biks. Even minderen dus.
juudjuhlove Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 over het eten kan ik je geen antwoord geven,maar dat ooglid is bij 2 van mij nijnen ook zo groot oke nu is 1 een vlaam en dat hoort zo, maar die ander is een rasloos beesje, maar die heeft het ook.die kan zelf zn hele derde ooglid over zn oog heen trekken, heel eng gezicht!
Marietje83 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2009 Ja, ik vind het ook een eng, zelfs beetje vies gezicht en het lijkt ook alsof ze heel boos kijkt! Hmm..dan maar weer even minderen. Het zijn nog wel jonge fransen. 11 weken oud.
Aanbevolen berichten