Resii Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Hallo allemaal! Mijn nijnen zijn 29-6 nog ingeent. De assistente zei toen dat we niet meer terug hoefden te komen voor de herhaling 11 augustus. Nu zag ik gisteren op de website van opvang Franky dat myx hier gesignaleerd is én op meerdere plaatsen hier dichtbij. Mijn gezonde verstand zegt nu dat ik ze weer moet laten enten... maar het is wel snel na elkaar en ze zijn nog jong. Mijn nijnen zijn ongeveer 5 mnd oud. Wat denken jullie; enten 11 aug of niet? Bedankt weer!
Rian Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik zou zeggen: nee niet doen, dat is zinloos. Door te enten bouwen ze weerstand op, en een dubbele dosis is niet nodig, dat heeft dan geen zin. Wel onderhoudsenting na een half jaar.
Senni Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Houd er wel rekening mee dat lyxomyxovax maar twee maanden bescherming biedt he..
Resii Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2009 Dank jullie wel! Is er nog iemand anders die zijn/haar mening wil geven? Ik twijfel nogsteeds of ik morgen moet bellen ja of nee ... Mijn nijnen zitten wel binnen maar er zijn wel altijd veel wilde konijnen in de omgeving..
Laura1984 Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Misschien kun je je DA sowieso even bellen, om te vragen hoe hij/zij er over denkt?
Aanbevolen berichten