ViolentMint Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik heb vandaag voor de eerste keer mijn konijn vrij in de tuin laten lopen. En die vond 't echt heel geweldig!Ze rende rond en ruikte alles! En zij was ook heel goed, ze deed niets stout ^^'Maar wanneer ze rende snel, deed ze 'n soort van een twisted/gedraaid spongetje, heel schattig en lief, maar is dat misschien iets met 'r voet? Ik heb wel gekeken, en d'r staat niets, maarja, ik wil wel weten als iemand anders konijn ook wat rare sprongetjes voor hun doet?Alvast bedankt ;D
Katrien Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Haha volgens mij bedoel je 'binkie's'! Konijntjes maken binkie's als ze heel blij zijn. Niets om je zorgen over te maken dus.
emkn Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Aude maakt de hele tijd rare sprongetjes is echt leuk om te zien ze is superactief als ze in haar rennetje loopt
ViolentMint Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2009 Ah! Phew ^^' Dankje, dus hij is echt blij? Haa! Wat geweldig! Dankuuu!
wupsie Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 haha gijs springt soms ook wel een meter de lucht in. maar dat kan alleen met een flinke harde aanloop haha
_Danielle Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 Yep, vreugdesprongetjes, oftewel binkies Zie het maar als een compliment!
W&W Geplaatst: 9 augustus 2009 Geplaatst: 9 augustus 2009 superlief om te zien!!zo zie je dat ze echt blij zijn!:mdr:
ViolentMint Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2009 Yaay, wat lief ^^ Ben d'r blij van
Aanbevolen berichten