zwarte panter Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Lukt het ze al? Bijna :bounce: Ik moet binnen een uur nog naar de apotheek om de afgewogen hoeveelheid voor Eufra te gaan halen... zegt dat mens dat ze nu wel avondtarief gaat aanrekenen...had ze gisteren nog niet gedaan (en toen was het al 6.60 euro om gewoon 10 keer 1 gram af te wegen op een weegschaal)... schandalig...pfff Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 11 augustus 2009 Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Volgende keer op de uni maar even zelf een voorraadje van 1-gram-porties afwegen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ..... waarom kom ik zelf niet op dat geweldige idee :grrrrrr: De unief is gewoon open tijdens de vakantie...grrrrrrrr En het was deze keer niet alleen duurder omdat het nachttarief was, maar ook omdat ze 1.5 gram moest wegen :no: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 11 augustus 2009 Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Mm, dat schiet echt niet op :(hoop echt dat ze er allebei boven op komen!!heel veel suc6 ermee, duim voor jullie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 11 augustus 2009 Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Nog even over dat gewichtsverlies: ik heb voor Chinnie van de da &affp=&"]Nutri Plus Gel gekregen, een soort superkrachtvoer dat als voedingssupplement wordt gegeven. Chinnie krijgt twee keer per dag een heel klein likje van dat spul zodat hij in ieder geval aan voldoende stoffen/energie komt. Misschien is dat voor konijnen ook iets? Het is officieel voor honden/katten/biggen bedoeld maar blijkbaar ook geschikt voor knagers. En het is niet een rare actie van de da, het staat zelfs op de site van Vida Nueva beschreven als geschikt voor chins Wij hebben dat voor Droppie gekregen (kat), maar hij lust het niet... Ik heb dus nog een hele volle tube liggen, Zwarte Panter. Misschien kan ik dat naar je opsturen of iets dergelijks? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Bedankt voor je aanbod Danielle.Ik zal eerst eens kijken hoe hij het doet na het bijgeven van de critical care. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 11 augustus 2009 Delen Geplaatst: 11 augustus 2009 Hij lust het niet? Gek beest Wij hebben het ook wel eens gehad voor een kat en alle katten werden helemaal wild als ze het roken. Chinnie vindt het ook heerlijk. Ik geef het vanaf mijn vinger, alleen heeft Chinnie het hele idee van 'likken' nog niet zo goed door... ik ben best blij dat het beter gaat met zijn tandjes nu, maar ik hoef ze toch niet graag in mijn vinger te hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
max Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 nee, dat meen je niet, rekenen ze zoveel voor het afwegen van poeder?..schandalig.... maargoed, hoe is het nu met de ziekenboeg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Hoe is het nu met die 2 schatten?Al beterschap gemerkt met de nieuwe ab? De kaarsjes branden hier hoor! Edit: Oeps neen, toch niet. Had ze uitgeblazen toen ik naar beneden ging en was vergeten ze terug aan te steken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Mijn 2 schatten doen het redelijk.AB slaat nog niet volledig aan, aangezien ze beiden nog koorts hebben. Maar dat moet ik natuurlijk een paar dagen zijn tijd geven.Op het moment dat hun koorts daalt door de Metacam, eten ze redelijk. Bedankt voor het kaarsje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 O, nu Eufrasie ook :( Heel veel sterkte met allebei de nijnen!Gelukkig krijgen ze bij jouw de beste verzorging die je maar kan wensen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Bedankt! Momenteel doen ze het redelijk. In ieder geval geen achteruitgang bij beiden. Ik vind het nu alleen erg moeilijk dat ik morgen een hele dag weg ben, maar heb een afspraak waar ik niet onderuit kan...Ik heb natuurlijk wel iemand die op de konijnen komt letten en hen de nodige medicatie geeft, maar toch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 13 augustus 2009 Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 Dat is lastig he, het liefst doe je het toch zelf in deze situaties. Hopelijk zie je vlug vooruitgang bij allebei. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 zucht ik lees dit ook nu pas lieve loes, je doet zoveel voor anderemans konijnen en je hebt alles over voor die lieverds van jou en nogsteeds blijven ze gezondheids klachten hebben....ik vind het echt onjuist...maar ze hadden geen betere baasje kunnen hebben!!! heel veel knuffels aan die scheetjes en ik, jimmy en nijn denken aan jullie!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Hoe is het met ze vandaag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Bedankt! Hypoliet zijn ademhaling lijkt een ietsiepietsie beetje rustiger (nog wel duidelijk benauwd). Maar hij weigert bijna volledig om te eten...Eufrasie doet het wel goed en eet alleen wat minder als anders. Qua temperatuur is zij ook terug redelijk stabiel. (nog af en toe een beetje verhoging). Maar Hypoliet blijft dan wel weer koorts houden... dus die moet ik met de Metacam wat onder controle proberen te houden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 pff... nou ik hoop dat ze snel weer opknappen hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Het is nooit leuk om weg te gaan als je nijnen ziek zijn.....Heel veel sterkte met de nijnsels! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Bedankt. Ik had net een goed idee...hahaIk ben naar een oud mevrouwtje gereden die paardebloembladeren kweekt om er een 'gezonde' thee van te maken.Ik heb daar bladeren mee gekregen van minstens 30cm groot... en meneer heeft er al Ć©Ć©ntje op.. Stapje vooruit vandaag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 ga zo door kleintje!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 AAAAAAAAARRRRRRRRRRrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhh :frown: Pfff... ik ga dadelijk weer richting DA... medicatie ophalen.Beiden hebben 6u na de Metacam opnieuw koorts...Volgens de DA is er waarschijnlijk veel resistentie in het spel.Bloedtrekken om de bacterie te achterhalen kan niet... voor die test hebben ze te veel bloed nodig. Andere test kan bijna niet aangezien het vanvoor in zijn longen zit en je dan een week geen medicatie mag geven en dat durven en kunnen we momenteel gewoon niet. Dit klopt niet en dit mag niet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 ik ga bidden meid dat alles goed met die 2 komt!! echt........:( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 ach dit is echt zo oneerlijk.ik hoop dat het goed komt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik duim hier meid.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Arme konijntjes. Die moeten hun elendig voelen.Al terug van de dierenarts? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten