sonia Geplaatst: 19 oktober 2009 Delen Geplaatst: 19 oktober 2009 En Eufrasie weet nog wel goed hoe ze me op kosten moet jagen... mevrouw heeft hopen infusen en catheters doorgebeten :arf: Tja, leg maar eens uit aan een konijn dat ie dat niet moet doen Gefeliciteerd met hun thuiskomst!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 19 oktober 2009 Delen Geplaatst: 19 oktober 2009 Wat fijn dat ze weer thuis zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Fijn dat ze weer thuis zijn en dat het zo goed gaat! Nu moet het goed blijven gaan hĆØ!(ik blijf nog even duimen...) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 gelukkig ze zij nweer tijd. Wat heb je doorbijters van konijnen (letterlijk en figuurlijk) daarvoor hulde en natuurlijk niet in de laatste plaats voor jou tomeloze inzet en doorzettingsvermogen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Wat fijn voor je dat ze weer thuis zijn! Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan. Jullie verdienen het, na zoveel inspanning om ze beter te krijgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Ben een tijdje een beetje afwezig geweest. Maar wat een super nieuws. Fijn om te horen en hopen dat het alleen maar beter gaat...!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Gelukkig gaat het weer beter Loes!Ik blijf hier volgens hoor. En ik hoop in de toekomst alleen maar goed nieuws te lezen.Go Hypoliet en Eufrasie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
respect Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Hi,Ik ben nieuw op deze site en las dus net je berichtje over Hypoliet en Eufrasie, wilde in de 1e instantie al meteen een kaarsje voor jullie branden maar zag uiteindelijk dat het gelukkig niet meer nodig is.Echt SUPER!! En ook super om te lezen op deze site hoe er gelukkig ook mensen zijn die helemaal ervoor gaan, koste wat het kost!!Zelf ben ik ook zo maar in mijn omgeving begrijpen ze dat niet altijd vandaar dat deze site echt een opluchting is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Bedankt allemaal! En ze doen het echt super! Eufrasie zat vanmorgen weer bovenop haar hok... en dat is toch een tijdje geleden.En ze crossen met z'n tweeƫn het hele huis door om daarna op mijn schoot en naast mij te komen uitrusten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Hi,Ik ben nieuw op deze site en las dus net je berichtje over Hypoliet en Eufrasie, wilde in de 1e instantie al meteen een kaarsje voor jullie branden maar zag uiteindelijk dat het gelukkig niet meer nodig is.Echt SUPER!! En ook super om te lezen op deze site hoe er gelukkig ook mensen zijn die helemaal ervoor gaan, koste wat het kost!!Zelf ben ik ook zo maar in mijn omgeving begrijpen ze dat niet altijd vandaar dat deze site echt een opluchting is.Eerst en vooral welkom! Bedankt voor je lief berichtje.Het is idd geweldig dat je hier wel begrepen wordt als je omgeving het maar niet lijkt te snappen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Bedankt allemaal! En ze doen het echt super! Eufrasie zat vanmorgen weer bovenop haar hok... en dat is toch een tijdje geleden.En ze crossen met z'n tweeƫn het hele huis door om daarna op mijn schoot en naast mij te komen uitrusten. O wat moet dat geweldig zijn om weer te zien! Ik hoop dat ze vanaf nu ook Ʃcht alleen maar beter gaan worden! Eindelijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Wat een heerlijk nieuws Loes! Nu moet het gewoon alleen maar beter gaan hoor, dat verdienen jullie dubbel en dwars. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmi Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Heeeeeel blij dit te lezen !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Twee en een halve maand en bijna 50 pagina's verder, en eindelijk echt goed nieuws! Hopelijk gaan ze nu alleen nog maar vooruit, dat hebben jullie wel verdiend! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Ow wat cool nou maar hopen dat het zo blijft!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 super!!!! en nu alleen nog maar dit soort nieuws he!!!! geen berichtjes meer over een suffe eufrasie diaree of een dierenarts!! nu kun je weer voorzichtig beginnen met genieten van je beestjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Super goed nieuws! Hopen dat de ellende nu voorbij is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Bedankt! En ik geniet al volop.En zij ook... vandaag hebben ze het goed te pakken.Racen, op de kattenpaal.. af de kattenpaal, op en af het hok,... Eufrasie probeerde me eergisteren nog een beetje in de maling te nemen..maar ik had mevrouw door :yes:.Ze was helemaal 'geobsedeerd' door haar kale pootjes met de geĆÆrriteerde plekken van waar de infusen hadden gezeten. En ze at ook weer weinig...Dat heeft ze in het verleden ook gedaan met haar kale buik van haar castratie..Dus een verbandje en wat zalf. Dag later verbandje weg...en mevrouw is alles vergeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Dat klinkt goed! Fijn dat het zo goed met ze gaat! Haha, mevrouw wil dus gewoon verwend worden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Ja..ze krijgt sterallures Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 wat fijn te lezen dat het weer goed gaat! eindelijk kan je weer volop van ze genieten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lani_Nessa Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 haha :-) da ken ik sterallures . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Eindelijk weer eens echt goed nieuws!Ga zo door.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 haha geweldig beest!! en dan zijn er nog steeds mensen die vinden dat konijnen geen verstand hebben en dat ze niet kunnen nadenken:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Leuk man Als ze weer sterallures krijgt, dan is het goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten