Blacky Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Wat moet dit toch moeilijk zijn voor jullie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 wat onzettend moeilijk loes! Hier wordt flink voor je geduimd!Kom op eufrasie!! je kunt het! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Vanaf dat ik Inge vanmorgen aan de telefoon had, zijn we onmiddellijk vertrokken. Eufrasie is daar meteen aan het infuus gegaan en ze zijn allebei terug opgenomen. De rest van de uitleg komt later. Ik heb van haar namelijk nog dingen gehoord, die ik eigenlijk al veel eerder van andere mensen had moeten horen... Ik ben even gebroken, en hoop dat die mensen een goede uitleg hebben voor wat er voor mij is achtergehouden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Loes, ik weet niet wat er nu nog meer speelt maar echt heel veel succes! Ik hoop zo dat Eufra weer opknapt, het word eens tijd dat je gewoon kunt gaan genieten van je konijntjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Wanneer is het eind van al die ellende nou toch eens in zicht voor je....pfffLoes ik heb diep en diep respect voor je. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shirley Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Sterkte Loes.. echt klote voor je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Wanneer is het eind van al die ellende nou toch eens in zicht voor je....pfffLoes ik heb diep en diep respect voor je. Sluit ik me helemaal bij aan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guus Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Ja ik sluit me er ook helemaal bij aan... dit duurt echt te lang!!Veel sterkte wederom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 veel sterkte loes!ik hoop dat je binnenkort verlost bent van al deze problemen en dat je mag genieten van je nijntjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Het is zo oneerlijk... jullie doen zo je best en het wil maar niet... Echt heel erg! Nogmaals, sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 :frown: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Choco en Nijntje Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Hoop dat je snel, zoals gelukkig de meeste BB'ers, gewoon van je nijntjes mag genieten zonder verdere zorgen ! Hoe dan ook, onze steun heb je ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmi Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik wil je ook nog even heel veel sterkte wensen ..Het moet echt eens gaan stoppen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Pfff, wat een gedoe iedere keer... Houdt het dan nooit op?! Heel veel sterkte! Hoop dat het toch allemaal helemaal goed komt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Vanaf dat ik Inge vanmorgen aan de telefoon had, zijn we onmiddellijk vertrokken. Eufrasie is daar meteen aan het infuus gegaan en ze zijn allebei terug opgenomen. De rest van de uitleg komt later. Ik heb van haar namelijk nog dingen gehoord, die ik eigenlijk al veel eerder van andere mensen had moeten horen... Ik ben even gebroken, en hoop dat die mensen een goede uitleg hebben voor wat er voor mij is achtergehouden. Dikke knuffel en het gaat je goed Loes, hopelijk op spoedig herstel en dat je ook snel weer wat geluk heb met alles. Je bent altijd zo lief voor andere, hopelijk heb je nu wat steun aan ons. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 Jeetje Loes.... Wanneer gaat dit eens beter worden voor jou en die twee knuffies!Ik wens je wederom veel sterkte enkracht toe om weer over deze hindernis heen te komen! Succes! De duimen draaien door! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Arme lieve Loes. Altijd klaar voor anderen, maar helaas kunnen wij jou hier moeilijk mee helpen, behalve duimen en sterkte wensen. Zou het verloop anders geweest zijn met die achtergehouden informatie? Dan hebben die mensen zeker iets uit te leggen. Dikke knuffel voor jullie alle drie. En alle duimen gaan hier weer hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Jeetje Loes, ik weet even niet veel te zeggen. Ik blijf iig heel hard duimen voor jullie!Jij verdient het idd om nu ook eens een hele tijd alleen te genieten van je beestjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
amy&baily Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Heel veel sterkte.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Bedankt allemaal! Iedereen heeft waarschijnlijk al gelezen wat er nog speelde.Hypoliet en Eufrasie waren nog niet ingeƫnt omdat ze daar te zwak voor waren. Op dit moment is Eufrasie er weer slecht aan toe.Dankzij mijn actie zaterdag... twijfelt Inge eraan ze beiden een noodvaccinatie te geven. Wetende hoe zwak ze zijn (en dan vooral Eufrasie)...is de kans reƫel dat ze die niet overleven. Ondertussen wacht ik op meer nieuws van Inge.Gisteren heeft ze wel nog laten weten dat Eufrasie na 2 minuten haar infuus al had doorgebeten... ze ken ik ze weer een beetje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Het houdt niet op he Loes?! Wat moet dit ontzettend moeilijk voor jullie allemaal zijn. We blijven duimen en.......diep respect voor jou! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Waar had ik moeten lezen wat er nog meer speelde dan? En ik wil dat het goed komt!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Bedankt!@ MCpaasei: ergens in vraag en aanbod (ik ben gaan helpen met een vangactie...uiteindelijk bleek er toch myx te zijn en niemand die mij had ingelicht, heb het toen dagen later van Inge vernomen)..maar soit. Ik heb nieuws...Goed en slecht...dus we gaan met het goede beginnen.Eufrasie heeft geen diarree meer gehad. En haar bloedresultaten zijn wonder boven wonder, beter dan verwacht Sommige resultaten die vorige keer vreselijk waren, lijken redelijk hersteld. Haar hematocriet waarde is eigenlijk weer normaal te noemen, haar witte bloedcellen zijn lichtjes gestegen en de leverwaarden gedaald (die waren veel te hoog).Dus al bij al toch mooi nieuws om te horen. Het slechte nieuws is, dat ze absoluut niets meer eet...Ze wordt dus voortdurend gedwangvoerd. En Hypoliet doet het goed Morgenmiddag mag ik bellen voor meer nieuws. We wachten nog steeds op de resultaten van haar ontlasting..die had ik dinsdag al naar een DA gebracht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Heel veel sterkte ! De duimen draaien hier weer hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik weet nu echt niet meer over wat het gaat, heb heel lang niet meer bij gelezen maar uit de twee laatste pagina's haal ik eruit dat het dus niet goed gaat met hun en myx hebben? Vreselijk voor jou en je nijntjes, al dat ziek zijn.Enorm veel sterkte en succes, komaan nijntjes! Ben blij dat Hypolietje het goed doet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten