Flitzer Geplaatst: 30 september 2009 Delen Geplaatst: 30 september 2009 Wat vervelend Loes, er lijkt echt geen einde aan te komen. Maar als de strijd gestreden is, heb je wel 2 konijntjes die alles aankunnen en jij doet een hoop ervaring op. Altijd positief bekijken;) Sterkte Loes, Eufrasie en Hypoliet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 1 oktober 2009 Delen Geplaatst: 1 oktober 2009 Hoe gaat het nu met ze? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2009 Pffff... moet opnieuw even m'n verhaal kwijt. Een paar dagen geleden hadden we het er hier thuis over dat Eufrasie het eigenlijk verbazend goed deed. We hadden haar pijnstilling rustig verlaagd en ze bleef het super doen. We dachten dat we nu eindelijk de kans kregen om haar lijfje de tijd te geven. De tijd om rustig terug bij te komen, even geen extra onderzoeken en dergelijke. Maar gewoon konijn zijn. We hadden het idee dat wij nu de tijd gingen krijgen om beslissingen te maken... Binnen 2 weken opnieuw een bloedonderzoek en als die uitslag goed was 'durfden' we haar pas goed onder narcose te laten doen voor het volgende onderzoek. Maar nu worden we spijtig genoeg weer met onze neus op de feiten gedrukt, dat wij nergens over mogen/kunnen beslissen... Gisteren wou ik haar een tarwe-aar geven. Toen ze de zak nog maar hoorde spurtte ze naar me toe, ze griste er een uit... maar liet hem na ƩƩn poging terug vallen. Iets in me zei, hopelijk zijn het toch haar tanden niet. Maar eigenlijk wil ik me niet te snel zorgen maken en dacht ik voornamelijk, ach, mss heeft ze nu geen zin. Dat gebeurt bij allebei soms wel eens.Vanmorgen toen ik opstond waren haar oogjes een beetje nat. Maar ja, mevrouw zat recht onder hun nieuwe drinkbakje en ze is er al eens vaker nat van geworden. Daarnaast kan het ook niets zijn, dus ik wou het heel even aankijken. Tot ik vanavond thuis kwam... haar oogjes waren hƩƩl erg nat en lekten ook. Gelukkig kon ik Inge zo laat nog bereiken. Morgen gaan we dus met Eufrasie naar haar toe. Ik moet 's morgens even bellen hoe het gaat en aan de hand daarvan kijkt ze hoe snel ze ons er die dag tussen kan zetten. Bah bah bah... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 1 oktober 2009 Delen Geplaatst: 1 oktober 2009 Pff Loes niet weer!Houd het dan nooit op voor jullie.Ik gun het je zo om toch maar eens te kunnen genieten van je nijntjes zonder al doe stress.Maar bij deze dan maar weer heel veel sterkte morgen en kop op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 1 oktober 2009 Delen Geplaatst: 1 oktober 2009 Niet nog meer........ ik blijf duimen! Sterkte! Kom op nijntjes word beter!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 1 oktober 2009 Delen Geplaatst: 1 oktober 2009 :( Het is zĆ³ oneerlijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 1 oktober 2009 Delen Geplaatst: 1 oktober 2009 Het is zeker oneerlijk!We blijven duimen hoor, succes morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmi Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Ach nee. Veel sterkte meid!(voel mij best wel schuldig dat 'k je nu ook nog opzadel met mijn 2 rakkers ..) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Loes, nu snap ik je smsje denk ik pas... :( ik denk aan jullie!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Bedankt! @Kimmi: Zeker niet schuldig voelen. Ik pas met alle plezier op jouw 2 rakkers! Vanmorgen vroeg werd ik nog door de ene DA gebeld. Ze wou eens horen hoe het met Hypoliet zijn oortjes ging en met Eufrasie. Daarna heb ik zelf Inge gebeld voor een afspraak. Vanavond om 19u mogen we langskomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Succes vanavond! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 pff was hier een tijdje weg en had gehoopt goed nieuws te lezen.... :(het stopt echt niet hƩ! zo oneerlijk...ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie** Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Aha, nu weet ik waarom je vanavond bij Inge moet zijn. Wat een sneu verhaal zeg!!Hopelijk komt het allemaal in orde!Veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Bedankt! Binnen een dik uur vertrekken we. @Sofie: Bedankt. En tot vanavond misschien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Zet 'em op Ypoke en Eufke!! Laat baasje een dikke poepie ruiken!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 sterkte en succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Hoe is het gegaan Loes? Het is jullie gewoon echt niet gegunt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 2 oktober 2009 Delen Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is bij de dierenarts! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Sorry voor de late reactie...ik was weer eens internetloos. Eufrasie haar traankanalen zijn doorgespoeld. En ze krijgt antibiotica oogdruppeltjes.Nu is het even afwachten hoe ze daar op reageert. Het is alleen niet zo duidelijk wat de oorzaak is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 zou de oorzak niet zijn dat ze hele zwakke afweer heeft Loes? *knuffel* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Ja, dat is een mogelijke oorzaak. Dat ze daardoor een infectie heeft opgelopen, mogelijk zelfs van de bovenste luchtwegen. Maar de oorzaak 'tanden' is ook niet helemaal uit te sluiten. Inge heeft nogal moeite moeten doen haar traankanalen door te kunnen spoelen. Als het van de tanden zou komen, zou ze die normaal niet hebben kunnen doorspoelen. Maar het is toch niet helemaal uit te sluiten... Dus ik hoop dat ze goed op de oogdruppeltjes reageert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Ohja dat had je verteld! dat ze onder narcose moet toch? om te kijken of er een wortel ontstoken is...*dacht ik* Ik hoop ook dat ze erop reageerd de kleine eufke!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Haar kieswortels groeien door en die zouden die traankanalen ook kunnen dichtdrukken. Binnenkort moet ze idd weer onder narcose en dan gaat ze nieuwe foto's maken (de andere waren spijtig genoeg niet recht getrokken ) en met een camera kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 balen allemaal zeg! Hopelijk worden ze snel weer de oude. Hoe gaat het met Hypoliet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2009 Hypoliet doet het weer super.Schudt bijna niet meer met zijn hoofdje. En volgens Inge zagen zijn oren er al veel beter uit. Na vandaag mogen we zelfs terug stoppen met de oordruppels.Dus dat is gelukkig snel genezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten