zwarte panter Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2009 Het bellen zal voor morgenvroeg zijn... Ze is er niet meer. Heb wel haar gsm-nummer, want ik mag haar altijd bellen in spoedgevallen... maar dat is het nu natuurlijk niet echt... Ze krijgt op dit moment geen echinacea, maar iets nieuws dat Inge heeft meegenomen uit de VS. Een booster voor haar immuunsysteem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 28 september 2009 Delen Geplaatst: 28 september 2009 Ypoke ook? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2009 Nee Ypoke niet. Die krijgt idd nog wel echinacea, maar niet constant (anders werkt het niet meer). Deze week niet, volgende week krijgt hij terug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 28 september 2009 Delen Geplaatst: 28 september 2009 Makes sense..zucht hoop dat ze zsm beter worden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2009 Makes sense..zucht hoop dat ze zsm beter worden Ik hoop het ook. Maar nu heeft Hypo weer iets anders...bah bah bahDenk dat ik nog even een mail naar Inge stuur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Ah nee, is het heel ernstig met Hypoliet? Wat vervelend dat het maar door blijft gaan Loes, je hebt echt een ontzettend pechjaar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2009 Hypoliet schudt extreem met zijn hoofdje. Gisteren wel 20minuten... dat kan dus gewoon niet meer kloppen.Om 15.15u heb ik een afspraak bij een DA in de buurt. Niet konijnkundig, maar staat open voor alles. Dus ik ga eerst even met Inge bellen over welke medicatie mogelijk het beste is enzo.Voor alle 'ernstige' dingen gaan we nu sowieso naar Inge, maar elke DA kan wel in oortjes kijken volgens mij... Meer dan 2u in de auto kan ik ze toch moeilijk elke week aandoen. Ik heb ook gebeld om te vragen of de uitslag van Eufra al binnen is. Ze had nog niets, maar ze ging zelf eens naar het labo bellen, ze vond het te lang duren.Ik hang de telefoon op... Eufrasie heeft opnieuw diarree...pff Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Weet niets nuttigs te zeggen, enkel dat ik het allemaal heel rot voor jullie vind... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Opnieuw diarree?? neem je haar ook naar de DA in de buurt? arme kleine frumel :(Ik hoop dat Ypoke geen oorontsteking heeft!!Ik ga mijn kaarsjes ritueel weer opstarten vanavond! Dikke knuffel voor jullie 3!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2009 (aangepast) Bedankt! Nee, Eufra gaat niet mee. We hebben gewoon die uitslag nodig voor we meer kunnen doen. Anders heeft het geen zin. Heb net Inge nog gebeld en ze is helemaal akkoord. De DA mag haar contacteren met alle bevindingen. Hopelijk is het gewoon een stukje stro ofzo en geen oorontsteking. 29 september 2009 aangepast door zwarte panter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 och arme, een stukje stro in zijn oor! zou ik ook met mijn kop gaan schudden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Jeetje, er lijkt geen eind aan te komen soms he. Ik blijf ook duimen voor het stel hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2009 Bedankt! Van mij mag het nu idd wel echt op gaan houden. Pff...het lijkt wel of het niet meer stopt. Hypoliet heeft dus toch een oorontsteking. Heb zelf ook eens mogen kijken en je ziet het idd.Eufrasie haar oren toch ook maar even laten nakijken...en ook die zagen er niet helemaal in orde uit. Veel minder erg als Hypoliet, maar ze moet toch ook behandeld worden. De uitslag van het labo was nu wel binnen. Coc. Negatief, dus dat is al iets. Maar nu is er natuurlijk weer iets anders... Er is een gist die altijd in de darmen van konijnen voorkomt. Die is alleen bij Eufra zƩƩr talrijk aanwijzig. En vanaf talrijk is het mis...De DA gaat nog even met Inge de medicatie daarvoor bespreken, aangezien ze nu natuurlijk al wel wat medicatie krijgt. Ik heb ook nog een of ander supplement speciaal voor konijnen en knaagdieren megekregen om het spijsverteringsstelsel te ondersteunen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim en Esther Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Tjonge jonge jonge, ik volg al een tijdje dit topic en wat een 'neverending story' toch.... Fantastisch Zwarte Panter hoe je toch steeds weer dapper probeert, zorgt, overlegt, hoop houdt en je konijntjes liefdevol blijft verzorgen. Nog steeds heel veel beterschap en sterkte!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Mijn gott jij hebt alles wel gehad nu of niet Loes!! van coc tot EC tot oorontsteking tot long ontsteking!als jij na dit niet het geweldigste DA ter wereld ben dan weet ik het ook niet meer !!sterkte lieverd! ik zal mijn kaarsjes weer aan zetten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 same here :yes: ik zal voor jullie duimen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2009 HĆ©Ć©l erg bedankt lieve mensen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 jeetje zeg. houd het dan nooit op!!! succes dan maar weer :( zou willen dat we je geen succes meer hoefden te wensen (ontrent de nijnen natuurlijk. leuke dingen natuurlijk altijd ) maareh Ypoke? heb ik wat gemist? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jasmijn86 Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Hebben de konijnen ook pijn? Het duurt nu al zo'n tijd. Dat moet voor de beestjes zelf toch ook wel een opgave zijn, toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2009 Dankje! Nee hoor... niks gemist. Mijn neefje van 3 is dol op de konijnen, maar de namen zijn te moeilijk. Dus dat resulteert in 'Ypoke' en 'Eufke'. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 maareh Ypoke? heb ik wat gemist? Het neefje van Loes noemt Hypoliet Ypoke (en Efrat nu dus blijkbaar ook ).Sterkte Loes! Dit is iets wat je niemand zou gunnen, maar jou zeker niet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 ow haha okeej. mijn nichtje noemt gijs ook ijs:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2009 Hebben de konijnen ook pijn? Het duurt nu al zo'n tijd. Dat moet voor de beestjes zelf toch ook wel een opgave zijn, toch?Laat het duidelijk zijn dat ik mijn konijnen niet wil laten lijden. Beiden zijn momenteel pijnvrij. Hypoliet zelfs zonder pijnstilling.Het is ook geen extreem zware oorontsteking. Volgens de DA moet ik mijn konijnen erg goed kennen en observeren, want ik ben er erg vroeg bij. Maar de oorontsteking is er dus wel en moet dus behandeld worden. Eufrasie krijgt wel nog pijnstilling, maar die zijn we eigenlijk rustig aan het afbouwen en daar doet ze het erg goed mee. Daarnaast ziet Eufrasie er volgens deze DA momenteel wel goed uit. Ze is al een opmerkelijk stuk opgeknapt sinds ze terug thuis is. En ze lijkt ook lichtjes bij te komen. We moeten haar alle tijd geven om terug volledig op te knappen en die geven we haar ook. Haar immuunsysteem is momenteel zwak en dat wisten we. Maar haar volledig isoleren en scheiden van Hypoliet is voor mij (en volgens de DA) geen optie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Het neefje van Loes noemt Hypoliet Ypoke (en Efrat nu dus blijkbaar ook ). Sterkte Loes! Dit is iets wat je niemand zou gunnen, maar jou zeker niet! :yes:Ypoke en Eufke...i love it en Loes i love too Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jasmijn86 Geplaatst: 29 september 2009 Delen Geplaatst: 29 september 2009 Bedankt dat je het wilde uitleggen. Ik bedoelde het ook niet rot, maar ik vroeg het me gewoon af. Fijn dat ze zo goed als pijnvrij zijn. En nu hopen dat ze snel weer aansterken en dat er eindelijk duidelijkheid komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten