Jimmy&Nijn Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 je mag bij mij komen BDK halen als je wilt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 Over welke coc spreken we hier......als ik dit zo lees denk ik aan lever coc..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Choco en Nijntje Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 Als je wilt, ik heb 5 donoren ! :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 Ja ik ben fokker dus genoeg keutels hier....Maar ook div fokkers en vrienden met konijnen.Niemand in de buurt dorp met een konijn familie lid ? Kinder boerderij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2009 (aangepast) je mag bij mij komen BDK halen als je wilt? Ik ben een paar uur onderweg naar Amsterdam.Maar als ik niets vind, hou ik het in gedachten :mdr: Over welke coc spreken we hier......als ik dit zo lees denk ik aan lever coc.....Darmcoccidiose. Leverwaarden waren normaal volgens mij. Als je wilt, ik heb 5 donoren ! :mdr:Whoooohoo...donoren in de buurt :bounce: Ja ik ben fokker dus genoeg keutels hier....Maar ook div fokkers en vrienden met konijnen.Niemand in de buurt dorp met een konijn familie lid ? Kinder boerderijEr is ergens een konijn in de familie...maar die leeft onder de grond in de tuin en laat zich niet zien...Ik ken ook geen goede fokkers in de buurt...We hebben zelfs geen kinderboerderij in de buurt :frown: 15 september 2009 aangepast door zwarte panter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 waar woon je Loes?bij Antwerpen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 hmm, 2 gezonden nijnen hier maar de laatste maanden nooit nog BDK's aangetroffen. zijn die keutels er de hele dag door, of bvb specifiek 's morgens? kan ze anders wel eens in de gaten houden. dan heb je al een donor in BE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sennepenneke Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 Ik vind ze over het algemeen smorgens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
merelvandijke Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 elvis laat ze elke dag liggen? zal ik ze invriezen? en dan in een medicijnpotje opsturen? zijn ze toch vers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 wat ik ook nog bedacht, kan Inge geen BDK's verzamelen? Ze heeft naar mijn weten ook zelf konijnen en ik neem aan dat die gezond zijn. Dan kan je de BDK's meenemen als je om de nijnen gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 Er is ergens een konijn in de familie...maar die leeft onder de grond in de tuin en laat zich niet zien...Ik ken ook geen goede fokkers in de buurt...We hebben zelfs geen kinderboerderij in de buurt :frown: Jullie hebben echt alleen maar frieten hĆØ..:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2009 elvis laat ze elke dag liggen? zal ik ze invriezen? en dan in een medicijnpotje opsturen? zijn ze toch vers Haha...als de post dat gaat controleren :he: wat ik ook nog bedacht, kan Inge geen BDK's verzamelen? Ze heeft naar mijn weten ook zelf konijnen en ik neem aan dat die gezond zijn. Dan kan je de BDK's meenemen als je om de nijnen gaat.Volgens mij gebruikt Inge haar donoren zelf al Maar dat kan natuurlijk ook niet continu aangezien ze zelf ook nog BDKs moeten eten, anders blijven ze natuurlijk niet gezond. Jullie hebben echt alleen maar frieten hĆØ..:yes:HĆ©la... Ć©n chocolade :mdr: Ik heb dan wel geen kinderboerderij in de buurt....wel kangoeroes 250m verder... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 Nou dan word het toch een nieuw konijn er bij nemen.....:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 15 september 2009 Delen Geplaatst: 15 september 2009 Ik heb dan wel geen kinderboerderij in de buurt....wel kangoeroes 250m verder... Ach, die poepen toch zeker ook? :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Micky Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 Hoe ga je aan die 'gezonde' BDK komen? Lola laat af en toe nog wel iets liggen dus als je naar Tilburg wilt komen of als ik het kan posten :mdr:Fijn dat ze weer snel naar huis mogen komen & ik vind je nog steeds een geweldige konijnenmama! Ik meld me ook aan voor het BDK verzamelpunt en ik woon in Tilburg dus dan is Antwerpen niet zo ver weg. Handiger natuurlijk als je een nijn hebt, dichter in de buurt. Misschien kan Inge iemand 'aanbevelen'? Hoe is het verder met ze? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 nou ik wil ook mijn nijnen hun poep naar tilburg brengen voor jou Loes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2009 Haha...jullie zijn geweldig :yes::mdr:Ik ga het straks eens met Inge bespreken...geen idee hoe lang ze 'goed' blijven... Ze verliezen al stoffen van zodra ze aan de lucht komen...geen idee hoe het dan verder gaat... En ik wacht op een telefoontje :bounce:Ik had vanmorgen gebeld, maar ze had het zo druk dat ze ging terugbellen....ik wil nieuws :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 Ik duim mee voor je! Ik zie eigenlijk nooit BDK's van mn frummels, ze eten ze braaf allemaal op haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 Nog maar even hard nadenken over een oplossing dus. Ik duim voor je mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 ik vind ze ook nooit meer, maja groningen is ook wel ff de moeite :-p maar als je de onbedwingbre behoefte hebt om een halve wereldreis te maken naart groningse'platteland': heb konijnenmeusli staan dus die bdk's zijn zo geregeld! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2009 Eindelijk het verlossende nieuws.... Ik mag ze om 19u gaan halen :bounce: Er is nog wel een 'verrassende' uitslag van het labo binnengekomen vandaag...Eufrasie heeft toxoplasmose gehad...met de nadruk op gehad...het is nu niet actief. Nu even wachten op een mailtje van Inge met de prijs van de rekening. Dan snel naar de bank Ć©n naar de winkel voor verse groenten. En dan richting Gent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 jippie, je mag ze halen!!! :bounce: en nu gaan we alleen nog maar vooruit.....let maar op!!! :yes: geniet van de thuiskomst en heerlijk knuffelen..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 Wauw.. eindelijk weer knuffelen! Ik hoop mee op verbeteringen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmi Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 Woehoew, feestje! Eindelijk weer naar huis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 16 september 2009 Delen Geplaatst: 16 september 2009 YAY!!! hurra hurra!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten