Karina Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Licht in de duisternis. Fijn zeg dat ze weer mee mogen. Ik kan me voorstellen hoe blij je bent. Beter zijn ze nog niet, maar dit is het beste nieuws in tijden denk ik. Goed zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 *zucht* Thuis aangekomen zien we onmiddellijk dat Eufrasie dus nog diarree heeft...Ik hoop zo hard dat het gewoon door de rit komt...maar die kans acht ik klein aangezien ze auto rijden zó gewoon zijn. Daar aangekomen, gingen we met de DA naar de konijnen en op dat moment ademden ze allebei héél snel ( te snel én met opengesperde neusvleugels)... volgens de DA kwam dit omdat ze ons zagen... En was hun ademhaling anders wel normaal. Pfff... we hadden zo'n goede hoop en hadden dit even niet verwacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 En nu?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Hè,wat naar maar kan dat misschien nog bijtrekken straks?Had zo gehoopt op heel goed nieuws;maar vind het vervelender voor jouw... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Balen.Is dit misschien omdat je meer verwacht had?Echt vervelend, denk je dat het zo beter gaat.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Misschien trekt het wel bij dalijk. Ze zullen toch niet voor niks zeggen dat het goed/beter gaat met ze? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Misschien trekt het wel bij dalijk. Ze zullen toch niet voor niks zeggen dat het goed/beter gaat met ze? Ik hoop het en blijf duimen! Wel een tegenvaller weer Loes.. Bah.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Wat jammer Loes! Dat is wel even een tegenvaller nu. Hoe gaat het nu met Eufrasie en Hypoliet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Verdorie zeg... Misschien doet een nachtje rust wonderen. We duimen nog altijd hoor! (met eelt erop) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Uiteraard! We blijven hard duimen:yes:Hou ons op de hoogte. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat komen.Zet hem op, Eufrasie en Hypoliet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flindur Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Je arme konijntjes :( Ik hoop zo dat ze deze zware strijd winnen en dat je daarna weer lekker van je nijntjes kan genieten en deze ellende snel achter jullie kunnen laten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Je arme konijntjes :( Ik hoop zo dat ze deze zware strijd winnen en dat je daarna weer lekker van je nijntjes kan genieten en deze ellende snel achter jullie kunnen laten! Ik ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Oh wat naar, na al het positieve nieuws een tegenslag. Hopen dat alles mee valt.. zet hem op Hypoliet en Eufrasie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sennepenneke Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Jeetje...ik hoop heel hard dat ze bij thuiskomst gauw bijkomen, dan kan je pas zien of ze idd enigszins opgeknapt zijn.Arme beestjes... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Hoe gaat het vandaag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Hoe is het nu met ze? Ik blijf voor ze duimen hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Eufrasie heeft nog steeds diarree.Ik heb daarnet dus even teruggebeld, maar dr. de Boer was er niet, ik moet maandag terugbellen. En ondertussen Eufrasie enkel op hooi zetten.Maar ze eet zó weinig... Ze is ook weer erg agressief...aanvallen vanuit het niets, terwijl ze normaal de grootste knuffelkont is.Tja, en dat is de EC.. Hypoliet doet het wel redelijk. Die loopt ten minste af en toe rond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Hè verdorie....waarom zit het niet eens een keer mee....?Ik wou dat ik je ergens mee helpen kon....meer als duimen kan ik niet voor je doen..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 He Loes, wat balen zeg. Je zou toch zeggen dat ze daar heel goed weten hoe alles in elkaar zit. Gelukkig laat Hypoliet zich nog van zijn goede kant zien.Dus kom op Hypoliet en Eufrasie, geef het vrouwtje eens een beetje rust. Jullie kunnen het. Wij blijven hier super hard duimen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 He, wat balen zeg!We duimen weer verder hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Wat jammer zeg...Het mag gewoon echt niet goed gaan met jouw nijntjes, he? Echt zo oneerlijk... Ik duim en hoop nog steeds voor verbetering... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Verdorie... maar het gaat wel beter toch dan voordat je naar Utrecht ging? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 De situatie tussen dat je ze bracht en nu, zal weinig anders zijn...Het was immers maar 1 dag dat ze er zaten..Het enige waarin je gerustgesteld werd was dat ze het 'redelijk goed' deden, hun longen schoon waren en dat de diarree mogelijk van de medicatie kan komen....Ze zijn nog dezelfde als toen je ze bracht, daar kan je geen wonder van verwachten. Was dat maar waar, dan was je een heel end.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 kan je dan niet hooithee geven als ze niet zoveel eet van het hooi...dan krijgt ze toch ook voedingstoffen binnen? Misschien doe je dat al, maar ik dacht voor de zekerheid. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 29 augustus 2009 Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Arme Eufrasie! Ik duim dat het heel snel beter mag gaan.Wonderen zijn de wereld nog niet uit Loes!Heel veel sterkte en we blijven natuurlijk duimen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten