nathalie b Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Het MOET helpen we duimen ons rot!goeie tijden moeten nu komen! Kom op Hypoliet je moet beter worden hoor;misschien moeten we je allemaal een kaartje sturen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lirazel Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Mijn eerste reactie was ook 'niet alweer jullie'. Het is toch onvoorstelbaar wat een pech jouw konijnen en jij steeds hebben.Ook hier wordt geduimd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carino Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Hier wordt nu ook geduimt 2 konijntjes helpen mee en mijn duimpjes helpen ook mee ik hoop dat als het aanslaat je nu de rust wel mag gaan vinden arme jij en arme nijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Bedankt! Ach jee, arme hypolietje. Ik hoop dat de Baytril toch goed aanslaat, is wel het middel van eerste keus bij luchtwegproblemen geloof ik. Maar Chinnie heeft ook longontsteking en bij hem sloeg de baytril niet aan en het lijkt er op dat bactrimel wƩl werkt. In ieder geval wordt hier ook flink geduimd, door mij en alle beestjes (inclusief muizen zijn dat er toch zo'n ehm... meer dan 75 :he:). Kom op Hypolietje!! Zet hem op!!! :bounce:Baytril is idd de eerste keuze. Hoe lang heb jij Baytril moeten geven aan Chinnie? Ook beterschap voor Chinnie! Hypoliet is nog steeds een raar konijn...Meneer vind aerosollen leuk... maar het helpt hem natuurlijk ook wel.Hij zet zich er mooi voor en blijft rustig zitten tot het klaar is... wel makkelijk zo'n konijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Ach nee he...Tuurlijk wordt er hier geduimd, zijn pootjes en hoefjes erbij ook goed?;-) Profiteer er maar van dat hij het leuk vind:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Tuurlijk zijn hoefjes ook goed, bedankt! Ik had gedacht hier niet veel nieuws te kunnen geven tot de 2 weken AB erop zaten.Maar spijtig genoeg gaat het vandaag weer slechter met Hypoliet.Meneer krijgt opnieuw koorts en deze keer zelfs hoger dan vorige keer. Het is dus duidelijk dat de AB niet aanslaat.Hij heeft nu iets gehad tegen de koorts in de hoop dat deze daalt, de DA'en met wachtdienst kunnen ook niets meer doen (en we zijn weer eens zondag...).Ik bel morgenvroeg onmiddellijk de DA om een afspraak te maken.Pff... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Arme Hypoliet en arme jij...Natuurlijk moeten we weer zondag zijn!Zal de vriendinnetjes van de paardjes ook maar is aan het werk zetten met te hoeven;-) Veel kan ik niet doen, behalve jou en Hypoliet succes en sterkte wensen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 veel sterkte ook van mij! Hopelijk komt het snel weer allemaal goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Bedankt! Op die een of andere manier verkiezen die 2 konijnen hier altijd ziek te worden of erger ziek te worden op een zondag... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Aiai, dat is geen leuk nieuws! Dan steken we nog maar een tandje bij met duimen! Komaan hypoliet, je kan het wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 arme hypoliet, veel sterkte!ik zal duimen, en alle beesjes met mij!(Dat zijn er toch zeker wel 150!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Bedankt! Karina je bent geweldig! Echt bedankt. De koorts is redelijk gezakt, maar nog niet helemaal. Vannacht krijgt hij dus nog een dosis. Hij is ook erg rustig en wil niet anders dan knuffelen en bij mij liggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Arme Hypoliet. Kom op manneke, beter worden hoor. We gaan nog harder duimen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Kom op Hypolietje!!! :bounce:Chinnie heeft vier dagen Baytril gehad en ging alleen maar achteruit. Hij heeft toen een injectie dexamethason gehad en krijgt nu twee keer per dag Bactrimel. Hij knapt eindelijk op, heeft weer eetlust en is weer vrolijk en actief. Alleen blijft hij nog wel moeilijk ademhalen en met alle ellende met zijn gebitje en nu ziek zijn is hij onwijs veel afgevallen. Hij was al te mager maar nu is het echt niet meer dan een zakje botten lijkt het wel :frown: Maar goed, de bactrimel lijkt dus beter te werken dan de Baytril in dit geval. Al zegt dat natuurlijk nog niks over de situatie met Hypoliet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik hoop dat Hypoliet snel weer beter wordt, wij duimen ook mee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
max Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 ach goss... hier wordt ook geduimt hoor!!! hoe is het nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 @ Petra: Bedankt voor de uitleg.Het 'vreemde' is dat Hypoliet eerst wel goed leek te reageren op de Baytril. Na een paar dagen deed hij het echt beduidend beter... Maar nu doet de baytril in ieder geval zo goed als niks.Hij is ondertussen ook al voldoende afgevallen... 150 gram op ongeveer 3 weken (lijkt niet zo veel, maar voor een konijn van maar ong. 1kg, meer dan genoeg). Vanmorgen onmiddellijk de DA gebeld en deze wilt Hypoliet vandaag nog zien. Dus om 15.30u hebben we een afspraak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Sterkte bij de da! Hopelijk knapt hij van een ander medicijn wel goed op.Zet hem op Hypoliet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Succes bij de dierenarts straks! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Succes bij de DA! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 goh, hypoliet heeft geen geluk hƩ! ik duim met je mee, voor hypoliet en voor jou.hopelijk komt alles goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Bedankt allemaal! Het is ondertussen tijd om te vertrekken.Ik hoop dat ik jullie straks beter nieuws kan melden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 en? wat zei de DA? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Ben ook benieuwd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten