Puppynijn Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Alle pootjes en duimen zijn hier weer gekruisd voor straks hoor!Nog maar 71 minuten :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guus Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Balen dat je examen niet zo goed ging... wie weet valt het toch nog mee!!Over een half uurtje mag je bellen... ben benieuwd en hoop dat je nog meer goed nieuws gaat krijgen!!Succes!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik ben ook heel erg benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik ben superbenieuwd.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 nog 15 minuten ..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 *tromgeroffel* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Als ik terug kom van mijn pauze straks wil ik goed nieuws! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Hoop echt nog even iets te weten, voordat ik zelf naar de DA vertrek zo....Goed nieuws natuurlijk!Nog 10 minuten, spannend! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 ......? Al nieuws? Hoezo ongeduldig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 spannend.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Oh wijffie, dat wij graag goed nieuws willen is 1 ding, maar ik hoop zo voor jou dat het goed nieuws is. Duim, duim, duim. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 En en? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Jammer zeg van je examen. Waar ging het over?Algemene klinische anatomie. Waar was ze bang voor dan ??? Idd zoals Sabbie zegt, eigenlijk gewoon dat ik belde met 'slecht' nieuws. En nu het nieuws (het was heel de tijd bezet)...We mogen ze vanmiddag gaan halen!Ze zouden het eigenlijk redelijk goed doen. Hij denkt dat dit AB wel is aangeslagen voor de longontsteking, maar dat ze er langs de andere kant zo slecht op reageerden dat ze verder achteruitgingen.Hij heeft dit AB zelf nog nooit gebruikt bij een konijn, dus hij kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar dat is toch waar hij momenteel aan denkt. Hij vroeg ook of ik medicatie in huis had voor de konijnen en wat allemaal.We moeten ze dus nog wel even goed in de gaten houden.Maar volgens hem komt het goed. Ik ga ze straks halen en ik ga genieten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 JEEEUJ Super! Ik hoop dat ze beiden weer helemaal opknappen:love: wat een fijn nieuws Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 oh wat fijn!ik geloof er in dat het helemaal goed komt met ze!geniet er maar van, dat heb je zeker verdient Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Wat goed! En ook al snel, fijn voor je zeg! Hoop dat het nu heel snel goed met ze komt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Fijn om te horen!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Fijn joh!En nu maar blijven duimen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Geweldig!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Ah dat is super! Hebben ze geen koorts meer gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Woei! Top zeg Is de AB nu klaar dan of moet je dat nog blijven geven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Geweldig. :bounce: Weet niets anders meer te zeggen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 JEEEEEEEEEJ!!! dat is een dansje waard joh!!!! *doet dansje in werk stoel*geweldig meid!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Senni Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Goed om te horen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shirley Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Fijn Loes. Geniet maar lekker dat je schatjes weer thuis zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten