nathalie b Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Eindelijk een positief verhaal...hopen op een gigantische goede afloop !Ik blijf gewoon duimen voor jullie alledrie..Ben erg benieuwd wanneer je wat hoort !Ze zijn in ieder geval in goede handen daar.Dr de Boer is wat dat betreft een bijzondere man;neemt ook overal lekker de tijd voor en dat geeft mij een fijn gevoel.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Fijn om te lezen. Dat er weer goede hoop is! Was zo bang voor slecht nieuws. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Goed bezig! Wat fijn om te lezen!We duimen gewoon verder.... gelukkig is er hoop! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 fijn hoe een andere DA ineens met een positief verhaal aan komt. het klinkt echt goed. blijf erin geloven en hier blijven we uiteraard verder duimen.succes met je examen morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Manuela-Tijger Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Oeff.. Wat goed om te lezen dat er positief nieuws gekomen is in Utrecht !! Ik ben echt heeeel blij voor jullie en ik hoop dat dmv de hulp van Dr. De boer, je 2 kanjers snel beter gaan worden !! Ik zal snel verder duimen voor jullie en heeeel veel succes met je examen morgen ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Loes wat goed dat je hier naar toe gegaan bent. :yes:Nu kan hoop ik het herstellen beginnen, vechtlust hebben zij en jij al zoveel getoond. En soms is opgenomen en geobserveerd worden de beste oplossing.Zij zijn nu in goede handen, dus nu is eventjes mijn duimen voor jou. Dat je maar goed door je examen heen komt morgen. Heel veel succes :he:Tja, onze comp.systemen hebben nog weleens problemen met belgische gegevens. Heb ik op mijn werk ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Wat een goed nieuws!! Ik ben benieuwd hoe ze het straks doen zonder AB!Ik was vanavond uit eten, maar we hebben het eigelijk alleen over jou en Hypoliet en Eufrasie gehad... Ik was er zĆ³ mee bezig! Fijn dat er nu een lichtpuntje in de duisternis is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Ohh goed nieuw Loes! Ik was ook echt bang voor slecht nieuws! Pfft lijkt me wel moeilijk om ze daar achter te laten. Maargoed ze zijn daar wel in super goede handen! Ik blijf voor ze duimen want ze zijn er natuurlijk nog niet. Succes met je examen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Geweldig nieuws om te horen!Je lieverds zijn nu in ieder geval in goede handen en ik blijf stug doorduimen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Klinkt goed! Succes met leren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Wat fijn om te lezen! Goed dat jullie toch voor een second opinion zijn gegaan! Ik ben benieuwd hoe het nu verder verloopt! Ik blijf duimen! Succes met leren voor je examen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 wat goed om te lezen dat er nog hoop is...hier blijven we duimen voor de nijntjes en ook voor jou en je examen....zet em op! dikke knuffel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Heb even het laatste nieuws gelezen, klinkt super positief. Wel afwachten dus, maar ja we blijven duimen!!! Succes met je examen morgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 pff.. wat heerlijk om dit te lezen.. ik was echt heel bang! En het zijn niet eens mijn konijnen! Super voor je! En ze zijn nu in de beste handen die er zijn! Iig heel veel sterkte, en we zitten op de goede weg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 toppie!!!! wat goed dat er toch weer een lichtpuntje aan het eind van de tunnel is! hoe is het eigenlijk met je eigen longontsteking? wordt dat al wat beter? succes morgen met je examen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Hier ook een heel grote JIPPIE!!!!! Wat onwijs goed dat je je gevoel hebt gevolgd en naar Utrecht bent gegaan! Ik blijf natuurlijk duimen, maar volgens mij komt het gewoon helemaal goed! Jij heel veel succes met je examen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guus Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Ow wat een ontzettend positief nieuws!!Wat goed dat je gegaan bent zeg!!Ze zijn er nog niet maar volgens mij gaat het nu wel goed komen!!! Heel veel succes nog met leren en succes met je examen morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shirley Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Fijn Loes! Succes met je examen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Ooohh wat goed dat het tot nu toe zo goed is afgelopen !idd veel suc6 met je examen !Ik wou dat Stamper ook te helpen was ( al bleek het niet EC te zijn )maar ik duim voor jullie alle3!En loes, Jij hebt echt alles over je nijnen !iedereen op het forum ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik ben echt heel blij dit te lezen! Superfijn dat er toch nog hoop is. Volgens mij is evert-jan heel erg konijnkundig en zijn Eufrasie en Hypoliet daar in zeer goede handen! Ik blijf kaarsjes voor jullie aansteken en veel duimen. En natuurlijk veel succes met je examens! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Nou Loes, ben blij dat ik dit zo lees. Er is nu nog hoop gelukkig!Ik heb al 2 avonden kaarsen branden! En zal het blijven doen tot ze beter zijn. Heb nu al veel meer hoop en hoop dat ze snel de oorzaak vinden van wat het nu echt is. Veel succes en sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 augustus 2009 Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 Gimme a L!Gimme an O!Gimme an E!Gimme a S!!Go Loes!! Go Loes!!!(Beetje cheerleader-achtig)Zet hem op bij je examen!Wat een goed nieuws dat je nijntjes niet opgegeven zijn! Ik ben echt heel blij! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 27 augustus 2009 Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 Met kippeveld dit topick weer geopend maar nu heb ik alleen maar meer kippevel van het goede en fijne nieuws.Hopelijk blijft dit ook zo.Loes sterkte vandaag met je examen!!En ook hier blijven de duimen en oortjes gewoon gekruisd hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 27 augustus 2009 Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 Yes, yes.. Wat super fijn om te lezen. Ik hoop op nog meer goed nieuws straks! En succes met je examens Loes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katrien Geplaatst: 27 augustus 2009 Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik ben blij dit te lezen. Het klinkt alsof jij ook weer nieuwe hoop hebt, super!Ik hoop dat we snel weer een update krijgen met goed nieuws!Veel succes met je examen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten