juudjuhlove Geplaatst: 25 augustus 2009 Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Heel veel suc6 morgen in Utrecht!!Denk aan jullie!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 25 augustus 2009 Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Het kaarsje brandt....succes morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 25 augustus 2009 Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Geen kaarsje hier, maar ik zal zeker aan jullie denken morgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim en Esther Geplaatst: 25 augustus 2009 Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Veel succes morgen in Utrecht, je konijntjes zullen er in uitstekende handen zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Dankjewel lieve mensen! Ondertussen is het duidelijk dat Eufrasie haar EC terug is. Daarstraks viel ze om toen ze zich achteraan schoon wou maken.. Morgen om 1u vertrekken we richting NL. Gelukkig vinden de konijnen auto rijden normaal absoluut geen probleem. Nogmaals bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sennepenneke Geplaatst: 25 augustus 2009 Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Veel veel sterkte!! Het is om sprakeloos van te worden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flindur Geplaatst: 25 augustus 2009 Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 25 augustus 2009 Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Balen,balen ,balen dat die EC er ook weer bij komt!Ik hoop dat je morgen wat antwooden krijgt.Heel veel succes morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 25 augustus 2009 Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Succes morgen! Ik duim voor goed nieuws! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Loes heel veel sterkte vanmiddag!.Hier zijn duimen en oortjes gerkruisd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Ook van mij heel veel sterkte. Ik zal aan je denken, en aan je nijntjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Wij duimen ook mee!Heel veel sterkte. Ik hoop zo dat ze er doorheen komen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Veel succes vandaag! We denken aan je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Heel veel succes vanmiddag. *knuffel* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 sterkte met de nijntjes!!!Ik zal een kaarsje branden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Pfff, nu is de EC ook nog terug.. Nee toch.. Nou ja, succes straks in Utrecht! Vandaag duimen we hier natuurlijk net zo fanatiek verder. Dat wondertje moet er komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Heel veel succes vanmiddag! Ik duim voor jullie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 sterkte en succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Jeetje meid... Wat schrik ik hiervan.Zit het met tranen in mijn ogen te lezen... Ik heb diep respect voor je liefde voor je nijnen en hoe erg jij je best al die tijd al doet ze erbovenop te krijgen. Ik heb zelf 3 maanden een ziek konijn gehad, maar zij at nog redelijk. Ik kan me geen voorstelling maken hoe jij je moet voelen...Je hebt twee vechtertjes bij je zitten die dat duidelijk van jou hebben geleerd. Dr de boer is echt een top DA en ik zou ook zeker vertrouwen hebben in wat hij je gaat vertellen. Ik heb hier 3 kaarsjes aangestoken. Heel veel succes en sterkte en een dikke kus voor Eufrasie en Hypoliet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guus Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Heel erg veel succes vandaag!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 aaahh :( ook al weer EC. Onze stamper had dus geen EC.Het was iets anders, de medicijnen moeste al aanslaan anders,maaar veeel sterkte, en wat verschrikkelijk voor je konijnen :(ik duim met je mee Loes ! Sterkte ermee ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Heel veel sterkte straks! Ik duim voor je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Spannend... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 26 augustus 2009 Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Kom asjeblieft terug met goed nieuws Loes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten