max Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 ach... jeetje.. het houdt ook niet op he?.. nogmaals heel veel sterkte!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ach nee he!Hopelijk gaat de diarree weer over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Het gaat hier niet goed dus ik heb net gebeld welke DA'en er wachtdienst hebben.Met Ć©Ć©n heb ik enorm slechte ervaringen en de andere is een collega van de DA waar ik mee mag gaan lopen (alleen geeft die wel toe niet veel van konijnen te kennen). Alleen is het tot nu toe steeds bezet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Nou ja, liever een da die toegeeft niet veel van konijnen te kennen dan eentje die niet veel van konijnen kent en net doet of die alles wel weet Pfff, het is wat met die twee :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Nou ja, liever een da die toegeeft niet veel van konijnen te kennen dan eentje die niet veel van konijnen kent en net doet of die alles wel weet Daar heb je absoluut gelijk in hoor. Vind zo'n DA'en ook top. Gewoon eerlijk toegeven dat je daar niet voldoende kennis over hebt en je doorsturen naar iemand die dat wel heeft/zou hebben. Heb net de DA aan de lijn gekregen.Ik moet verder gaan met de ORS die ik zelf was opgestart. Als het erger wordt heeft Eufrasie een infuus nodig. Ze raadde ook aan nu iets meer dwangvoer te geven. Als ze dan nog achteruitgaat en ik ben er niet meer gerust is, kan ik altijd langskomen.En morgen sowieso contact opnemen met mijn eigen DA. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 bah bah! rot nieuws!! gaat eufrasie onder infuus nu? of wat is ORS precis? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 ORS is orale rehydratie vloeistof. Dat is water met zouten en glucose. Een konijn (of mens) met ernstige diarree verliest niet alleen heel veel vocht maar ook zouten en kan maar weinig voedingsstoffen opnemen. ORS vult dat aan, en door de samenstelling is het ook makkelijker voor de darmen om het op te nemen dan enkel water. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Verdorie zeg...Ik had op een mooie zonnige zondag gehoopt op goed nieuws. Beterschap, ook voor jezelf Loes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivian Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Jemig wat erg zeg! Sterkte en beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 ORS is orale rehydratie vloeistof. Dat is water met zouten en glucose. Een konijn (of mens) met ernstige diarree verliest niet alleen heel veel vocht maar ook zouten en kan maar weinig voedingsstoffen opnemen. ORS vult dat aan, en door de samenstelling is het ook makkelijker voor de darmen om het op te nemen dan enkel water. duidelijk!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Loes het is misschien een brutale vraag, en als ik er niks mee te maken heb, gewoon zeggen hoor! Maar...ik vroeg me af wat het kostenplaatje ondertussen is voor jou, dat loopt toch torenhoog op he...Zullen we niet een fonds hier maken, voor Loes? Iedereen stort 5 euro? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 geweldig idee! ik wil ook mee doen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ook ik wil mee doen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Goed idee, ben van de partij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmi Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 'k Help ook graag mee .. Heb mij dat ook al afgevraagd .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Das dan 20 euro al Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik wil ook wel meedoen! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik ook! Natuurlijk! En ik geloof dat Loes ooit eens gezegt heeft dat het in elk geval vier nullen had, dat bedrag... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy&Nijn Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 kunnen we via BB doen? ik hoef geen blauw naam...alleen loes kan ons goede doel van de maand worden!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 En ik ook hoor :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik wil ook meedoen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik ook! Natuurlijk! En ik geloof dat Loes ooit eens gezegt heeft dat het in elk geval vier nullen had, dat bedrag...Vier nullen lijkt me wel een beetje sterk hoor, dat zou 10.000 zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 misschoen dat ze over de hele rit bedoelde. dus zolang ze de nijnen heeft. heb begrepen dat ze de laatste tijd nogal eens ziek waren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Misschien kunnen we via een van de mods vragen of er een mogelijkheid is om voor Loes zoiets te doen hier? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Voor zover ik weet hebben de konijntjes al medice zorg nodig heb voor een bedrag met 3 nullen inderdaad.. Misschien dat 1 iemand even een pb kan sturen naar een mod? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten