sonia Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Allebei mijn voedsters zijn (al heel lang) in de rui, maar bij de ene lijkt het alsof ook de voetzolen onwijs verharen. Omdat ze vaak door de aarde en plassen lopen vormen zich dan plakaten, zo groot als een euromunt ongeveer, die na 2 weken ofzo loslaten. Ze loopt er normaal op, maar het lijkt me toch vreemd. Ik kan ze wel knippen of soms lostrekken, maar omdat ze er geen last van heeft laat ik het meestal... De andere heeft het ook ,maar in heel beperkte mate. Is dit normaal?
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Je moet wel uitkijken voor blaar vorming.Door opgehoopt vuil kunnen de voet zolen beschadigen.
sonia Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 Ok, het is dus wel normaal? En dus beter om het wel weg te halen.
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Ja en nee....ze hebben de haren nodig om hun huid daar onder te beschermen.Maar als het steeds aangekoekt is kan het ook gaan iriteren.Dus gewoon in de gaten houden.Maar ze verharen ook onder hun voetzolen dat klopt
Aanbevolen berichten