Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn mama heeft mijn konijntjes buiten gezet omdat het zo warm was vandaag. En mijn honden(een labrador en een Deense Dog) hebben het kotje een beetje omver geduwd en dan zijn er 2 konijntjes onstapt geraakt. Toen zijn mijn honden er achter gaan lopen. En dan mama buiten ging zag ze 2 witte konijntjes bij de boom liggen op hun zij. En ze dacht dat ze allebei dood waren maar toen da ze het eentje oppakte leefde het nog want het knipperde met haar oogjes . Maar de andere is helaas gestorven. Nu is het ene konijntje die nog leeft de hele tijd aan het beven. En het heeft ook een snelle hartslag. Ze kan ook niet zo goed op haat pootjes staan en ze eet niet en drinkt ook niet . Ik heb haar een beetje eten willen geven maar ze wou echt niks eten. Ik heb dan ook mijn vindger een beetje met water nat gemaakt en dan een beetje in haar mondje gedaan. Toen heeft ze een klein beetje gedronken maar voor de rest niks. En soms krijgt ze echt van die kloppingen . Dan bibbert ze echt hard . Nu hebben we haar kopje een beetje omlaag gedaan zoals het in jullie site staat wat we moeten doen als er een konijn in shock is . Ik hoop echt dat ze er door komt anders is er weer eentje dood.

Geplaatst:

Wat erg dat ie is overleden, maar ik vind het ook heel erg dat hierbij niet meteen een dierenarts is betrokken... Als een dier achterna is gezeten en gegrepen is door een hond, en het andere konijn al dood is, ga je toch direct naar een DA? Dan ga je toch niet zelf lopen rommelen met het diertje...

Nogmaals heel sneu voor jullie, maar vooral voor het diertje, die misschien nog geholpen had kunnen worden.

Geplaatst:

Ja sorry maar het was al te laat om naar de DA te gaan . En we wisten eigenlijk dat het sowiezo ging sterven. Want de vorige hebben we het ook gehad en toen we net naar de DA gingen krijg het stuiptrekkingen en was het gestorven .

Geplaatst:

Het was te laat? Hoezo? Je hebt haar nog eten en drinken proberen te geven.. Je hebt ook tijd gehad om het berichtje op het forum te typen.. In die tijd had je beter direct een DA kunnen bellen, die had misschien nog wat voor haar kunnen doen, of haar in ieder geval uit haar lijden kunnen verlossen.

Geplaatst:

Ja maar ik bedoel . In het begin was ze nog goed . Maar nu werd ze maar slechter en slechter . En de dierenarts is op verlof . En de andere zijn gesloten. Dus mijn mama kon niks meer doen .

Geplaatst:

Daar ben ik het dus niet mee eens, dit had naar mijn mening absoluut niet hoeven gebeuren.

Maar goed, gebeurd is gebeurd, het is nu niet meer terug te draaien. In ieder geval veel sterkte met het verlies van je konijntjes.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .