Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dank je:)

Ik hoop dat als die mensen vrijdag/zaterdag thuis komen dat die nijntjes alweer beter zijn!

Desnoods blijf ik ze gewoon lekker druppelen, daarna lekker goed handen wassen en met sterilium handen insmeren, ow wat ruikt dat lekker:P

en mochten ze de nijnen kwijt willen, zouden ze miss nog wel bij mij in het hok kunnen, wat dat betreft heb ik ruimte zat, maar moet het wel met de rest klikken!

maarja dat zien we dan wel weer, vanavond zal ik foto's toevoegen (naja de link, want in bericht zelf, lukt me nog steeds niet)

• Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Oh dat ik nog helemaal niet hier gereageerd heb!

Toen ik nog 4 konijnen had werd er ook door 1 konijnen flink gevochten, en zijn neusje was er nog erger aan toe dan op de foto's die jij hierboven laat zien. Erg zielig. Gelukkig gaat het beter!

Geplaatst:

NEE, NEE en nog een nee!

Het ging al die tijd zo goed met beide nijnen, zeker de ziekste werd zo goed beter, gelukkig is dat zo gebleven.

Gister ging het met die andere ook al wat beter (in vergelijk met in het begin)

Ga ik ze net voeren, water, medicijnen geven, zie ik dat zn oogje er niet uit ziet!

Lijkt alsof er pus uitkomt (was bij die andere ook zo, nu niet meer) rondom is zn hele oogje vochtig (Was eerst wel zo, maar niet zo erg) en er kleeft een plukje haar in zn oog, wat ik er met geen mogelijkheid uit krijg. (ja, wel voor even, maar een paar tellen later zit het er weer in)

Het ging net zo goed met ze, nu dit weer.

Ben bang dat we weer naar de DA moeten, zn oogje zag er gewoon echt niet uit, arm konijn :-(

Kan ik nog iets voor m doen?

Is er iets waarmee ik dat plukje haar voorgoed uit zn oog krijg?

Geplaatst:

Daar heb ik ook al over nagedacht, alleen ben zooo bang dat ik in haar oogje knip,

ik weet dat ze dit nooit toe zal laten, daarvoor wil ze gewoon niet stilzitten!

Het druppelen van de oogjes vinden ze prima, want verlicht de jeuk, maar voor de rest....

Het is maar een heel klein plukje en vind het met de schaar net iets te risicovol, zeker omdat het toch een oog is!

Geplaatst:

Ja het is zeker gevaarlijk zo bij het oog.... Ligt ook aan het konijn natuurlijk. Mijn konijntjes zouden het wel toelaten....

Ik zie even geen andere oplossing, een stukje tape lijkt me ook zo zielig;)

Succes in ieder geval..

Geplaatst:

Ze zijn mij verder totaal niet gewent (die mensen zelf geloof ik ook niet, maar dat is een ander verhaal) dus ik ga het ook echt niet proberen!

misschien dat ik even iemand mee kan nemen die het nijntje in de houdgreep houd XD

Geplaatst:

inderdaad misschien met zn tween. dat een iemand het koppie heel goed vast houd en de ander met een nagelschaartje ofzo (is mooi klein) het plukje wegknippen. dat haar kan ook al zoveel irritatie geven dat het oogje er zo slecht uit ziet.

maar als je toch terug wil naar de DA zou die het ook weg kunnen knippen.

Geplaatst:

Het plukjes is er uit zichzelf al uitgegaan!

Vandaag zijn die mensen weer thuis gekomen, ze gaan de nijnen niet meer bij elkaar houden!

Alleen komen ze nu beide alleen te zitten, naja alleen, de 1 gaat bij de kippen(als dat goed gaat) en de andere blijft in het hok en krijgt veel aandacht.

Ben het er niet mee eens, maar beter dan als ze weer samen worden gestopt in dat hok. En ze willen niet nog meer nijnen erbij, dus denk dat dit dan wel de beste oplossing is?

Met het konijn dat een plukje in zijn oog had, gaan ze waarschijnlijk naar de DA!:)

Die man vond het niet echt leuk dat we naar de DA geweest waren, maar die vrouw zei, super goed gedaan! (toen hij er niet was:P)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .