juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 In principe is het neusje zelf schoon, wel vochtig, maar geen snot of iets anders vies, het probleem is net daaronder...kan ook aan mij liggen hoor;)zo goed kun haar nu ook weer niet bekijken, want ze zit geen moment stil, wil alleen maar weg
wupsie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 hah leuk he nijnen:P werken nooit mee:P maar als je goed kijkt naar de foto's van bunny ranch chanty komt de rommel ook niet echt uit het neusje zlf als snot, maar ook daar is de huis er om heen stuk en vochtig.een mooi wondje (van bijvoorbeeld vechten) wat gewoon schon is en geneest heeft een droge harde korst. dit lijkt op jou foto's niet het geval. (al kan ik het niet voelen natuurlijk )
nathalie b Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 ik vind het niet kijken op vechtwondjes hoor !hoelang blijven deze mensen nog op vakantie?Kun je hun misschien een foto sturen via je mobiel ofzo?
juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 ze blijven nog een weekje weg.het is wel een korstje, die dondere plekjes danvoor de rest was het vochtig en een beetje bloederig, maar dit zou kunnen komen omdat ze net weer gevochten hadden...er liggen ook plukken haar hier en daar, teken van het vechten?
nathalie b Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik denk dat als zij verzwakte weerstand heeft dit ook een rede van vechten kan zijn.Dat weet ik niet zeker ;is een pure gok.Ik snap het verhaal van wel DA/Geen DA wel ,maar zou zelf wel naar de DA gaan.Stel dat het wel Syf is is het nu waarschijnlijk beter te behandelen dan over een week.
wupsie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 je zou ook kunnen afspreken dat je heen gaat voor een diagnose en eerst nog overegd voor je gaat behandelen
jasmijn86 Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Ja, ik ben het met Nathalie eens. Ik verwoordde het alleen wat hefiger/emotioneler. Excuses!
kelly1986 Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik vind het er ookniet uitzien als vechtwondjes eerlijk gezegd.... Als het wel vechtwondjes zijn zien ze er iig ook niet schoon uit.. Succes!!
juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 ik kijk nog even hoe het er morgen uit ziet..is het niet beter geworden (dus nog steeds vochtig en bloederig) dan zal ik idd even kijken wanneer de DA inloop spreek uur heeft (ivm kosten)
nathalie b Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 ik kijk nog even hoe het er morgen uit ziet..is het niet beter geworden (dus nog steeds vochtig en bloederig) dan zal ik idd even kijken wanneer de DA inloop spreek uur heeft (ivm kosten) volgens mij is inloopspreekuur net zo duur als afspraak:p
juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 zover ik weet, scheeld dat bij onze dierenarts wel in de kosten;)
nathalie b Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 zover ik weet, scheeld dat bij onze dierenarts wel in de kosten;) zou het ff navragen dan als ik jouw was :yes:
juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 ik ga ff kijken of het op internet staat;)maar ben ff bezig met stage zoeken, ook heel belangrijk:P
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Kan me niet voorstellen dat een spreekuur goedkoper is dan een normaal consult. Het is immers gewoon een consult, het verschil is dat je geen afspraak hoeft te maken.Succes met het zoeken van een stage!
juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 ow haha zie dat ze geen site hebben...nja, we wachten morgen even af, even kijken hoe het er dan uitziet...als het echt nog voor geen meter opknapt, ga ik even informeren;) stage niet echt gelukt... moet nog van 2 mensjes antwoord krijgen, maar dat gaat goed komen;)
Chani Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 @jasmijn: ik snap wel dat je zo reageert hoor, het is altijd zo naar om te zien dat een konijntje lijdt omdat je in dit geval dan de eigenaars niet kunt bereiken, je voelt je dan machteloos. maar ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik naar een DA zou gaan. nou ja, wel voor een diagnose denk ik inderdaad, dat wil ik dan nog wel zelf betalen eventueel, maar ja, je moet het ook KUNNEN betalen natuurlijk.hoe dan ook, als ik die wondjes zie dan denk ik dat het niet goed is dat ze nat zijn. als het namelijk van het vechten is en het is nattig, dan is het ontstoken of gaat het ontsteken. maar goed, als het andere konijn het net weer opegekrabt heeft kan het wel nat zijn, maar dan moet het wondje morgen gewoon opgedroogd zijn lijkt me. maar ja, je weet het niet he......wel goed hoor dat je ze uit elkaar gehaald hebt!!
juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 net reactie op smsje gehad.ze zeiden dat hij altijd al luidruchtig adem haalde, al vanaf het begin af aan (staat me idd wel ietsje van bij, vorige vakantie)en dat ze gewoon enorm veel en heftig vechten.zit net te denken dat het morgen zaterdag is, lekker bijdehand...geen idee of een praktijk op zaterdag open is...anders word het dus wachten tot maandag, als het nodig is...
jasmijn86 Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Sjongejonge, ik kan me zo opwinden over zulke mensen!!!!!!!!
juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 ben ik niet enige...hoop echt dat het beter gaat morgen met dr, vin t zo zielig voor dr, zit ze daar maar een beetje.... :(
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Een consult buiten kantoortijden is mogelijk hoor, betaal je wel alleen een ander tarief. (duurder dus...)
juudjuhlove Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 ik weet het, maar ja, probeer dan wel zo min mogelijk te betalen, omdat het mijn knijn niet is;)
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Je zit idd in een lastige situatie ja. Vooral omdat de eigenaren (helaas) waarschijnlijk een consult in het weekend al helemaal niet willen betalen... Succes hoor!!
juudjuhlove Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2009 Joepje:) het gaat ietsje beter met het konijn!haar neusje is droog en ziet er beter uit dan gister, ze heeft niet zo'n vieze neus meer, en die dikke donkerrode korsten zijn goed opgedroogt en zien er nu echt uit als een korstje! ze ademt nog wel heel moeilijk, maar ja, wat wil je met zo'n neus...en ik vermoed dat er iets in haar neus zit, iets waarmee ze geboren is, versmalling van de luchtwegen ofzo (bij haar neus dan nog) omdat ze gewoon zo luidruchtig ademt.dat gepiep en gesnotter was er ook niet meer, alleen heel luidruchtig. nu hopen dat het steeds beter blijft gaan!
tante10 Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Voor iedereen die op de dieren van een ander past; maak goede afspraken over de DA.Als het dan nodig is kun je meteen handelen en voorkom je dat er tijd verloren gaat aan sms-en en bellen.
Aanbevolen berichten