wupsie Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 ik was weer te sloom..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Wat ik met die site wou laten zien, is dat het een erg ingewikkelde werking heeft en veel bijwerkingen kent. Niet iets wat je in jouw geval zelf moet doen, dus dat je zeker naar de dierenarts moet hiervoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Okee Puppynijn hoe wist je dat dat medicijn ook hier te koop is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 google is de uitvinding van de eeuw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 ik ben ook aan het zoeken alleen kan nergens vinden waar dat staat dat het ook in tunesie te krijgen is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik ben meertalig en ik zoek ook in het frans, met de latijnse namen etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Oke, makkelijk Alleen die dierenarts praktijk kliniek die je me gister gaf, heeft hij geen eigen website waar staat wat hij verkoopt ofzo?+ hoeveel het kost/? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik ben ook ff gaan kijken, alleen alle medicijnen (3) heten: ivermectyl is dat het zeflde?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 iemand? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Het advies was dat je hierover contact opneemt met je dierenarts. Dat lijkt me nog steeds het verstandigst. Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Ja maar voordat ik contact opneem moet ik toch zeggen hoe het heet ofzo iets?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Je belt de dierenarts en legt uit welke klachten je konijnen hebben. Je maakt een afspraak.Tijdens die afspraak bekijkt de dierenarts de konijnen en zal je een advies geven. Je kan er met hem over praten dat je gehoord hebt dat er soms een middel met ivermectine gebruikt wordt bij soortgelijke klachten. De dierenarts zal dit dan meenemen in zijn overweging voor een behandelplan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik heb even iemand gemaild die dierenarts is en die dat medicijn verkooptAlleen hoe heet die ziekte in het engels? dan kan ik de mail ff versturen:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Je gaat naar de dieren arts met je konijnen heel simpel......En die behandeld je konijnen op de juiste manier.Ga niet zelf dokteren deze middelen zijn niet zomaar verkrijgbaar allen een da mag het gebruiken.Dus bespaar je een zoek tocht eff naar de da zelf gaan met je konijnen en klaar is kees.einde toppic:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Scab, scabies of skin mite heet het in het Engels. Heb je nu je vader al gevraagd of je naar de dierenarts mag? Want dit is toch ook besmettelijk voor mensen en andere dieren. Kanaries kunnen ook mijt krijgen (hoewel ik dan zo aan neem dat je misschien niet een kanarie aait ).Verschoon goed veel het hok/de kartonnen doos, zeker als het warm is, maar het beste kun je dan dus ook de doos vervangen, als je een nieuwe kunt vinden.En handen wassen. Als je geen betadine hebt, kun je ook parfum wel gebruiken (ik neem aan dat dat misschien beter te vinden is dan betadine of ontsmettingsgel voor je handen) na het handen wassen.Want anders krijg jij het misschien ook.. en da's ook niet fijn! Bunny Ranch Chanty: hij is 13 en woont in Tunesie. Zijn vader woont/werkt daar ook. Denk dat dierenarts gaan met twee konijnen voor hun een grotere stap is dan hier, gezien het dag salaris wat genoemd is. DA zal wel goedkoper zijn dan hier - hoop ik :he:- maar vast wel duur.(ik hoop ook dat de vader de konijnen laat leven als hij hoort dat ze iets besmettelijks hebben Veel vaders hebben het niet zo op beesten die ziektes verspreiden en nou ja, ik denk dat het daar toch gebruikelijker is dat een konijn op tafel komt.) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Alle prijzen zijn naar de verhoudingen he! Dus het zal nog best te betalen zijn.Hoe dan ook kan alleen een dieren arts je helpen...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 8 augustus 2009 Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 Inderdaad even langs de DA (hier staat ergens al een DA in jouw buurt, dus dat is helemaal handig).Daarnaast weet jij natuurlijk niet helemaal zeker of het wel mijt is... en een DA kan je dat wel zeggen. Als het idd mijt is kan je er op letten dat je konijnen worden behandeld met selamectine of ivermectine. Beiden zijn veilig voor konijnen. (Het zijn geen merknamen, maar de namen van de werkzame stof, dus die zullen ze daar ook wel kennen). Als je wat info mee wilt nemen naar je DA, kan je eens kijken op medirabbit.com.Daar kan je goede artikels vinden in meerdere talen die ook mogelijke behandelingen vermelden. Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 Ja! ik heb het gister aan me vader gevraagt, (+ waar me moeder bij zat !!!) en wij hebben hem samen overtuigt dat ze naar de da MOETEN! En ja hij vond het goed, wel met een twijfel antwoord. (volgende week moet hij elke dag werken) dus alleen als hij een keer vroeg thuis komt kunnen we gaan................... Groetjes WissemEn bedankt allemaal, en ik kijk ook nog ff op medirabbit.com Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik laat jullie horen hoe het is gegaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 8 augustus 2009 Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 Goed hoor dat je naar de DA mag. Succes! Misschien kan je eens informeren over een castratie...dan kunnen ze lekker bij elkaar . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik ga morgen hopelijk naar de da, het plekje dat vachtmijt boven witje's oog is nu helemaal blauw, net een soort van schimmel laagje dat blauw is.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tante10 Geplaatst: 14 augustus 2009 Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Niet hopelijk morgen naar de DA maar gewoon gaan! Dit klinkt niet goed hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Nee maar als mijn vader niet kan, word dat dus verschuift net als vandaag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten