Ga naar inhoud

Vachtmijt! Wie kan helpen?!!!

Snowy&Witje

Aanbevolen berichten

• Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

clinique vƩtƩrinaire drapeau_min125.jpg

Adresse : av. les Orangers Kezema Est

Code Postal : 4051

Pays :Tunisie infobulle.gif

TƩlƩphone 1: 73240790

1er Responsable :

Dr CHTIOUI

GSM : 98453999

Da's gewoon de naam van de baas (dokter Chitioui) en dan zn GSM/mobiele nummer erbij. ;)

Ik weet niet of die dierenkliniek Stronghold verkoopt, ik heb ze alleen maar gegoogled.

(http://www.annuaire-tunisie.eu/annuaire/fr/clinique-veterinaire/societe-2445720/)

En ik ben bang dat mijn frans niet goed genoeg is om ze even te bellen om het na te vragen.

Maar als je Pfizer, Stronghold, oplossing van Selamectine (solution de Selamectin) zegt, dan zou de dierenarts wel moeten weten wat je nodig hebt. Pfizer is zo'n grote fabrikant, die kent ie wel.

Of Pfizer Tunesie even bellen en vragen hoe het daar heet. Neem wel aan dat ze hun eigen productlijn wel wereldwijd kennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze geen nederlands spreken, wel frans.

En ik denk ook, dat stronghold daar misschien wel veel goedkoper is dan hier:yes:

Anders zou toch niemand het kunnen betalen daar. Lijkt me niet!

Ik zou het gewoon proberen!

ps: je moet dus zes pipetjes hebben, afhankelijk van wat je nijnen wegen of de 15 mg pipetjes voor puppies en kittens (als je nijnen minder dan 2,5 kilo per stuk wegen) of de 45 mg pipetjes voor volwassen katten, want je moet voor de zekerheid beide nijnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie mogen me wel Wissem noemen hoor, vind ik fijner dan Snowy :P want dan denk ik de hele tijd dat jullie het over mijn konijn Snowy hebben

Oja je spreekt uit: Wiessem :P

ivomec? nog nooit van gehoord, zou dat ook in Tunesiƫ te krijgen zijn??

@Puppynijn: ik bedoel geen kippenvel, op de licht roze huid voel ik een korstje ofzo, en daar om de halen voor je soort van pluisjes (miss de roos)?

ik heb gister ff met me handen door de halen heen gegaan, (tenminste mijn moeder) er er kwamen geen haren uit..

Over dat ''ivomec'' hoeveel kost dat in Nederland? en hoe moet je dat behandelen, miss een site? ik ga zelf ook nog wel even zoeken :D Erg bedankt!

Ik heb ook al naar wilhelminapark utrecht gemaild, daar heb ik nog geen reactie van, ik heb foto's gemaakt enzo, en hopelijk weten zij wat Witje precies heeft..

Wissem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ivomec wordt ook geruikt voor konijnen. klopt!! maar eis verschillende ivomec en ik dacht die voor varkens werd ook gebruikt voor konijnen (hebben het verkocht vandaar dat ik het weet. mag nu niet meer met die nieuwe eu regel met medicatie op recept enzo. net als wormspuiten voor paarden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .