Puppynijn Geplaatst: 6 augustus 2009 Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Ja, ik google een beetje traag sorry Stronghold is hier 32 of 36 euro per verpakking, afhankelijk of je de baby of volwassen versie nodig hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 dus als volgt: ik moet eerst hier naar bellen: Veterinary Research Institute of Tunistel: 71 562 602 / 71 564 321 kunnen ze Nederlands? of moet ik ergens anders naar bellen? en daarna naar dat clinique gaan en dat medicijn kope? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 woowh zo duur, dat mag vast niet van mijn vader dat is ongeveer dat is zowat 65 dinar, daar moet mijn vader wel 2 dagen voor werken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Hier verdien je weinig, alleen het eten is hier ook super goedkoop , daarom verdienen ze hier weinig.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 6 augustus 2009 Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 clinique vƩtƩrinaire Adresse : av. les Orangers Kezema Est Code Postal : 4051Ville : SOUSSEPays :Tunisie TƩlƩphone 1: 732407901er Responsable :Dr CHTIOUI GSM : 98453999 Da's gewoon de naam van de baas (dokter Chitioui) en dan zn GSM/mobiele nummer erbij. Ik weet niet of die dierenkliniek Stronghold verkoopt, ik heb ze alleen maar gegoogled.(http://www.annuaire-tunisie.eu/annuaire/fr/clinique-veterinaire/societe-2445720/)En ik ben bang dat mijn frans niet goed genoeg is om ze even te bellen om het na te vragen.Maar als je Pfizer, Stronghold, oplossing van Selamectine (solution de Selamectin) zegt, dan zou de dierenarts wel moeten weten wat je nodig hebt. Pfizer is zo'n grote fabrikant, die kent ie wel. Of Pfizer Tunesie even bellen en vragen hoe het daar heet. Neem wel aan dat ze hun eigen productlijn wel wereldwijd kennen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Als ik Pfizer Tunesie bel welke taal moet ik praten? engels, frans, nederlands, arabisch, Tunesishc? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 6 augustus 2009 Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik denk dat ze geen nederlands spreken, wel frans.En ik denk ook, dat stronghold daar misschien wel veel goedkoper is dan hier:yes: Anders zou toch niemand het kunnen betalen daar. Lijkt me niet!Ik zou het gewoon proberen! ps: je moet dus zes pipetjes hebben, afhankelijk van wat je nijnen wegen of de 15 mg pipetjes voor puppies en kittens (als je nijnen minder dan 2,5 kilo per stuk wegen) of de 45 mg pipetjes voor volwassen katten, want je moet voor de zekerheid beide nijnen doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 6 augustus 2009 Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Jee, wat een boel talen Ik weet niet wat de officiele voertaal is? Ik dacht Frans , maar ik ben nog nooit in Tunesie geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Zostrax moest mijn konijn Witje hoesten/kuchen ofzo, hoorde heel raar. Ik heb ze nu in een kartonnendoos, met als bodembekiing alleen maar stro en ze hbeben wel water, ze zitten in een kartonnen doos omdat we ze nu binnenhebben en niet buiten. buiten is het te heet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 hier officiƫle taal, Tuneissch, dat lijkt op arabisch alleen heel super heel anders xd ik heb dus 2 konijnen, samen wegen ze ong, 2 kilo miss iets meer (SAMEN HEA!!!)Hoeveel heb ik dan precies nodig? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 6 augustus 2009 Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 de pipetjes van 15 mg, die voor puppies/kittens bedoeld zijn.Je moet er zes hebben, drie per konijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 6 augustus 2009 Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 ps: ik ga nu de trein in, dus dan ben ik pas over anderhalf uur weer online. Succes ondertussen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 OkƩ! Alleeen ik wou nog ff iets doornemen, Als je zeg maar vachtmijd hebt, heb je dan ook op de kale huid soort van kortjes? (het voelt aan als kortjes, en de huis is wit/heel erg licht roze) is dit ook al een symptoom dat hij vachtmijt heeft? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 6 augustus 2009 Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 ja, klopt, dat zijn schilfers van huid (waar de mijt al op gekauwd heeft- ieuw)of bedoel je soort kippenvel? dat is gewoon zijn huidje. kan bij vacht mijt ook dat hele plukken haar loskomen als je m borstelt, met een soort van "roos" erbij. Ik hoop dat t lukt/gelukt is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Kippenvel ?Met die temperaturen zullen ze geen kippenvel krijgen... :he: Konijnen hebben van zichzelf een roze, zacht velletje..dat is normaal Snowy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 ivomec is een goed kopere oplossing heeft de dieren arts.....die stof zit ook in strong hold. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Jullie mogen me wel Wissem noemen hoor, vind ik fijner dan Snowy want dan denk ik de hele tijd dat jullie het over mijn konijn Snowy hebbenOja je spreekt uit: Wiessem ivomec? nog nooit van gehoord, zou dat ook in Tunesiƫ te krijgen zijn?? @Puppynijn: ik bedoel geen kippenvel, op de licht roze huid voel ik een korstje ofzo, en daar om de halen voor je soort van pluisjes (miss de roos)? ik heb gister ff met me handen door de halen heen gegaan, (tenminste mijn moeder) er er kwamen geen haren uit.. Over dat ''ivomec'' hoeveel kost dat in Nederland? en hoe moet je dat behandelen, miss een site? ik ga zelf ook nog wel even zoeken Erg bedankt! Ik heb ook al naar wilhelminapark utrecht gemaild, daar heb ik nog geen reactie van, ik heb foto's gemaakt enzo, en hopelijk weten zij wat Witje precies heeft.. Wissem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Kan ik anders ook Animec gebruiken? ik heb gelezen dat dat het zelfde effect geeft en het is ook goedkoper. Heeft iemand hier verstand van en hoe vaak moet ik het gebruiken enzo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puppynijn Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Animec staat voor vee geregistreerd, zo te zien is het op de kleinste biggen bruikbaar. Maar goed, dat wil nog niet zeggen dat het ook nijn-proof is.. want bijvoorbeeld frontline werkt wel voor hele kleine katten, maar dus niet voor konijnen. Ik zou het een dierenarts vragen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 ivomec is ook voor vee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 NEEEEEEEE! Dat hebben jullie denkik allemaal fout Ik lees bij een NHD topic dat ze dat gebruiken! ik zal het zo opzoeken xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 http://www.nhdp.nl/caviaforum3/showthread.php/zelf-spuiten-ivomec-110094/index.html?t=110094 dit caviaforum mensen gebruiken ook ivomec ff dat konijnen forum zoeken http://nhdforum.yourbb.nl/viewtopic.php?p=7207 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 ivomec wordt ook geruikt voor konijnen. klopt!! maar eis verschillende ivomec en ik dacht die voor varkens werd ook gebruikt voor konijnen (hebben het verkocht vandaar dat ik het weet. mag nu niet meer met die nieuwe eu regel met medicatie op recept enzo. net als wormspuiten voor paarden) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tante10 Geplaatst: 7 augustus 2009 Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Aangezien Aangezien het loon in Tunesie veel lager ligt zullen de prijzen van geneesmiddelen ook wel lager liggen lijkt me. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snowy&Witje Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Uuhm dus welke ivomec moet ik dan gebruiken? Je moet dus 0.02 mg spuiten per 1 kg konijn dus 0.04 mg bij 2 kg konijn?das echt super weinig? moet je dat mengen ofzo? O.o En speurnijn kun jij misschien de fabrikant op kunnen opzoeken in tunesie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten