Neaske Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Mijn konijn maakt soms een heel raar geluidje...Het lijkt een beetje op een Kuchje.Ik vind het een beetje vreemd, Zij zitten zonder bodembedekking omdat ze nog niet zindelijk zijn. En hij zit pas samen met z'n vriendje. en ze zijn beide geent.En alleen mijn voedster maakt het geluidje niet vaak maar ik heb het idee dat het van opwinding is..
Neaske Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Niemand? Niemand dat eerder gehad?
W&W Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 ik zou je wel willen helpen, maar zoals je het omschrijft hebben me nijntjes dat nog niet gehad
Neaske Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 Niemand? Ik heb het trouwens ook maar 2 keer gehoord en dat was vlak na de koppeling... Heb toen bijmezelf gedacht nog eenkeertje en dan is het naar de DA
AnneliesVonk Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Als een konijn opgewonden is maakt het wel eens een zacht brommend geluid... misschien is dat wat je bedoeld? Ik vidn het alleen niet echt als hoesten klinken...
Aanbevolen berichten