Chellief Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Hallo!Voor mijn Bob komt het spannendste moment uit zijn leven eraan: hij is bijna op de leeftijd dat hij gecastreerd mag worden. Nu heb ik de dierenarts gebeld en die gaf aan hem te willen castreren als zijn balletjes zijn ingedaald. Hoe kan ik dat zien/voelen? Of is het beter om dat door de dierenarts te laten controleren? Dit is voor mij ook de eerste keer dus vandaar dat ik het maar even vraag!
nathalie b Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Je kan het beste even langs je DA gaan.Dan weet je het gelijk zeker.
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 zo moeilijk is het niet, is je konijn 3 maanden dan zijn ze ingedaald ! WEL CONTROLEREN NATUURLIJK, zet/til het konijn op in een houding dat je de anus ziet dan zie je aan de zijnkanten tussen zijn poten en de anus aan bijde kant 1 balzak Tadaaa, zo deed ik het tenminste
Britt Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 haha en als ze ingetrokken zijn zie je alleen los vel
Chellief Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 Ok bedankt!Hij is vandaag exact 3 maanden, dus als ik niks zie ga ik volgende week wel even met hem naar de DA... voor de zekerheid.
BunnyBaileys Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Bij mijn dierenarts castreren ze pas vanaf 6maanden:S..
chan Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 zo moeilijk is het niet, is je konijn 3 maanden dan zijn ze ingedaald ! WEL CONTROLEREN NATUURLIJK, zet/til het konijn op in een houding dat je de anus ziet dan zie je aan de zijnkanten tussen zijn poten en de anus aan bijde kant 1 balzak Tadaaa, zo deed ik het tenminste Niet altijd hoor! Mijne is 4 maanden en wilde hem laten castreren, maar hij heeft nog niks
Aanbevolen berichten