wupsie Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 ach meisjes toch! wat en domper!!! vervelend dat het niet meer goed is gekomen. ook heel goed dat julie het beste hebben gekozen voor stamper en niet alleen aan juliezelf. sterkte met het verwerken vandeze beslissing :( blijf je de andere nijnen nog wel voor de zekerheid door behandelen met panacur?
Claire Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 dank jullie wel ! .we hebben ook ons best gedaan.
okkiekonijn Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Sterkte meiden, heel goed gedaan hoor. En niet schuldig voelen. Stamper was gewoon heel ziek. lfs Sonja
Cassie Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 Ach, wat naar!Veel sterkte meiden.. Jullie hebben absoluut jullie best gedaan, maar het is natuurlijk ook niet leuk als je Stamper ziet lijden..
max Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 aaa...nee... ik lees het nu pas... wat vreselijk... en jullie hebben zo je best gedaan.. heel veel sterkte!!!!
Britt Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2009 Cassie idd, Stamper bleek heel veel pijn te hebben, maar ze liet het niet merken !Ze was helemaal kaal, en door het krom te zitten + slepen had ze ook al 2 wondjes op haar knieen en het bloede ook wel wat !echt zo zielig !Stamper heeft hier 7 jaar een goed leventje gehad !
Claire Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 En het ging alleen maar verder van de urinebrand.Er zat aleen weer klos haar los, alles liet los.Ze ging gewoon achteruit :( het was zo'n vrolijk konijn.Mijn moeder was ook verdrietig, want dat was ons allereerstkonijn. En het vrolijkst, ma het was een verrekeling, haha,alles kapot knabbelen, jammer dat het zo gegaan is.
miesje890 Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Gadver.. dit is niet leuk om te lezen! Heb tranen in mijn ogen staan.. na alles wat jullie voor haar gedaan hebben! Heel veel sterkte met het verlies van haar...
Dollie Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Britt en Claire, ik las ergens anders dat vandaag het nieuwe nijntje al komt. Ik geloof dat zij ook twee weken Panacur moet, net als Snuggel en de andere konijntjes die niets hadden, omdat Snuggel mogelijk wel besmet is. Misschien dat iemand anders hier nog wat zinnigs over kan zeggen?
Britt Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2009 idd we doen haar ook 2 weken behandelen met Panacur, alle konijnen moeten tot a.s donderdag , en Shelley doen we tot en met 10 september, ik begin er morgen mee !
kmimmie Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 pff heb t hele topic gelezen ben nu 2 uur verder..heel veel sterkte met t verlies van stamper, jullie hebben er uiteindelijk nog zoo je best voor gedaan..
Aanbevolen berichten