Ga naar inhoud

Stamper niet oke ???


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee we moesten vandaag om 10 over half 2 !

ik heb helaas SLECHT nieuws !

we hebben met heel veel moeie en pijn haar in moeten laten slapen !

ze ging heel erg achteruit, ze was nie meer te helpen, het was waarschijnlijk iets anders dan EC !, zij zij ook 7 jaar is niet meer de jongste, als zij dit de eerste keer geweten had was ze misschien al tot dit besluit gekomen !

we hebben haar net begraven,

We hadden haar nog even bij Snuggel gezet, en Snuggel ging in haar bijten en kopjes geven !, zo zielig om te zien,

maar we gaan misschien een nieuw maatje voor hem nemen, want we zijn nu al weer 1 konijn kwijt, en we willen niet nog 1 konijn kwijt ( Snuggel ), door weg te doen, snap je ?

zij zegt ook, wij hebben alles gedaan wat we konden !,

maar zij besloot ook meteen een spuitje te geven, want er zat geen kracht meer in haar achterpoten ! :(:(:(

wij zijn helemaal overstuur !

ik ga nu een topic bij regenbroog plaatsen !

Groetjess Britt&Claire

Link naar reactie
Delen op andere sites

HĆØ, nee.. Ik moet toegeven dat ik, na het zien van die foto's, al het vermoeden had dat het niet zo goed meer ging, maar toch is dit even slikken.. Maar ik ben er van overtuigd dat dit niet meer voorkomen had kunnen worden, jullie hebben je best gedaan, dit is het beste geweest voor Stamper. Het moet wel konijnwaardig blijven. Een dapper, maar ontzettend moeilijk besluit. Heel veel sterkte meisjes.

Alleen, zeven is nĆ­et oud.. Onthou dat nu eens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het was zo zielig :( Vorige week was ik bij Britt & Claire en vergeleken met toen waren de pootjes weer heel erg achteruit gegaan.

De dierenarts zei idd dat als ze bij het vorige bezoek de leeftijd van Stamper wist ze waarschijnlijk geen behandeling meer aan had gedurft.

Binnen 2 weken zou er al verbetering in moeten komen maar het was alleen maar slechter geworden.

En de discussie of een konijn die 7 jaar is oud is? De een vindt van niet, de andere wel. De dierenarts zei zelf dat 7 jaar voor een konijn in gevangenschap redelijk oud is. Iedereen zo zijn eigen mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de tranen in mijn ogen staan. Na alles wat jullie voor haar gedaan hebbben. Ze heeft geboft met jullie.

En 7 jaar vind ik een mooie leeftijd. Konijnen kunnen in gevangenschap een stuk ouder worden maar helaas is het konijnenlichaam helaas vaak niet gemaakt om zo oud te worden. Hun wilde voorouders halen namelijk nooit hoge leeftijden. Het konijn is er eignelijk gewoon niet op gemaakt om echt oud te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .