Claire Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 ja weet ik alleen iets ingewikkelder maaar dat is ook fijner voor stamper, had ik ook al aan gedacht,
Claire Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 omdat je nie voelt da het erin gaat, ma ik zal op het eindpuntje lette
Katrien Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Misschien kan je op voorhand het haar een beetje nat maken en dat opzij doen, zodat je beter de punt van de naald kan zien als die erin gaat. Jullie zijn goed bezig hoor!
Sabbie Geplaatst: 17 augustus 2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Ook complimenten van mijn kant meiden! Ga zo door!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 gaat karina het weer doen? met de dunne naald? of gaat het zo?
Claire Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 het lukt wel ! gewoon haar nat maken en kijken of het puntje in de huid gaat
Puppynijn Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 Goed joh!Ik kom hier gewoon iedere dag even lezen en zit gewoon trots op jullie te zijn!
Karina Geplaatst: 18 augustus 2009 Geplaatst: 18 augustus 2009 gaat karina het weer doen? met de dunne naald? of gaat het zo? De dames lukt het goed zelf :yes: Super hoor!!
Claire Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 moet vanavond weer doen.. en dan morge weer, haha, ma het lukt
Britt Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 het gaat Prima, maar wat mij nou wel opvalt is dat Stamper nooit tegen het gaas op sprong en nou voort altijd !!!zo blij, en als je ligt springt ze op je of gaat bij je zitten !ze is zo lief !!
Britt Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2009 da hoop ik, ze is altijd zo vrolijk !zomenteen nog even haar medicijnen geven !
miesje890 Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Ben blij dat het allemaal zo goed afgelopen is.. Merk je al duidelijk verschil met de medicijnen bij stamper?
Britt Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2009 nouu, alleen dat ze wel vrolijker is blijkt he as je langs het hok komt gaat ze tegen de tralies op, maar nog geen verschil met haar achterpoot :(!
Claire Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 haar poot draait steeds nog na binnen. Soms doet ze wel erg raar, want soms ligt ze gewoon met achterpoten, en de voorpoten staan gewoon, en dan knabbelt ze aan het hooi, maaar het is echt eeen blij lief beestje zzoo vrolijk, als ik lig springt ze op me rug, dat lukt wel zulke kleine sprongetjes, dan kon ze altijd alleen als ze op der achterpoten wil staan lukt niet, alleen als ze met de voorpoten het gaas vasthoud.
miesje890 Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 houdt het wel goed in de gaten.. als het slechter wordt meteen da bellen.. maar zolang het gelijk blijft en beter wordt is alleen maar goed toch?
Britt Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2009 jaa, maar als het na 5 weken niet beter is, dan houd het op, maaar ik wil er niet over beginnen, we hebbe alles waarmee het over moet gaaan. Dusja,
Dollie Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Britt, we hebben af gesproken dat we eerst die vijf weken afwachten en dan pas weer aan inslapen denken! Op dit moment gaat het nog heel goed! En jullie doen zo hard je best, er is gewoon geen reden om aan te nemen dat ze niet beter wordt. Positief blijven!
zwarte panter Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Na 6 weken in totaal hƩ! Het feit dat Stamper nu al vrolijker is, is toch al geweldig.Daarnaast moet je dit ook rustig zijn tijd geven, dus gewoon 6 weken alle medicatie geven die jullie nu hebben. De DA heeft zelfs gezegd dat het soms langer dan 6 weken nodig is. Aan inslapen moet nu nog helemaal niet gedacht worden. Daarnaast, als hij nog lichtjes last zou blijven houden van zijn pootje. Hoeft dat toch nog niet te betekenen dat hij niet gelukkig is. Maar, eerst wachten tot de 6 weken om zijn. Succes!
Loesah Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Net een weekje bezig met de medicijnen..... en dan alweer zo beginnen te praten, moet je niet doen Britt! Je moet het echt de tijd geven EN zelfs al is de ziekte dadelijk uit je konijn, wil het niet zeggen dat het pootje weer helemaal normaal word...
Claire Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 jaaaa, ma miesje zei als het slechter word DA bellen, ik wil er niet eens aan denken dat stamper ingeslapen moet worden, maaaar alles komt goed ! en vandaag weer prik gedaan, lukt steeds beter
Aanbevolen berichten