Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Misschien kan je op voorhand het haar een beetje nat maken en dat opzij doen, zodat je beter de punt van de naald kan zien als die erin gaat.

Jullie zijn goed bezig hoor!

Geplaatst:

het gaat Prima,

maar wat mij nou wel opvalt is dat Stamper nooit tegen het gaas op sprong en

nou voort altijd :D!!!

zo blij, en als je ligt springt ze op je of gaat bij je zitten !

ze is zo lief !!:love:

Geplaatst:

nouu, alleen dat ze wel vrolijker is blijkt he :P

as je langs het hok komt gaat ze tegen de tralies op, maar nog geen verschil met haar achterpoot :(!

Geplaatst:

haar poot draait steeds nog na binnen. Soms doet ze wel erg raar, want soms ligt ze gewoon met achterpoten, en de voorpoten staan gewoon, en dan knabbelt ze aan het hooi, maaar het is echt eeen blij lief beestje :) zzoo vrolijk, als ik lig springt ze op me rug, dat lukt wel zulke kleine sprongetjes, dan kon ze altijd alleen als ze op der achterpoten wil staan lukt niet, alleen als ze met de voorpoten het gaas vasthoud.

Geplaatst:

jaa, maar als het na 5 weken niet beter is, dan houd het op, maaar ik wil er niet over beginnen, we hebbe alles waarmee het over moet gaaan. Dusja,

Geplaatst:

Britt, we hebben af gesproken dat we eerst die vijf weken afwachten en dan pas weer aan inslapen denken! Op dit moment gaat het nog heel goed! En jullie doen zo hard je best, er is gewoon geen reden om aan te nemen dat ze niet beter wordt. Positief blijven! :)

Geplaatst:

Na 6 weken in totaal hƩ!

Het feit dat Stamper nu al vrolijker is, is toch al geweldig.

Daarnaast moet je dit ook rustig zijn tijd geven, dus gewoon 6 weken alle medicatie geven die jullie nu hebben. De DA heeft zelfs gezegd dat het soms langer dan 6 weken nodig is.

Aan inslapen moet nu nog helemaal niet gedacht worden.

Daarnaast, als hij nog lichtjes last zou blijven houden van zijn pootje. Hoeft dat toch nog niet te betekenen dat hij niet gelukkig is.

Maar, eerst wachten tot de 6 weken om zijn.

Succes!

Geplaatst:

Net een weekje bezig met de medicijnen..... en dan alweer zo beginnen te praten, moet je niet doen Britt!

Je moet het echt de tijd geven EN zelfs al is de ziekte dadelijk uit je konijn, wil het niet zeggen dat het pootje weer helemaal normaal word...

Geplaatst:

jaaaa, ma miesje zei als het slechter word DA bellen, ik wil er niet eens aan denken dat stamper ingeslapen moet worden, maaaar alles komt goed ! en vandaag weer prik gedaan, lukt steeds beter :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .