Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Als je je vader gewoon rustig uitlegt dat het een hele goede dierenarts is wil hij misschien wel rijden voor jullie. Zo voorkom je ook dat je dadelijk misschien weer bij 3 verschillende dierenartsen komt en dat bespaard natuurlijk ook weer tijd en geld..

Geplaatst:

mmm misschien ,

vanochtend de 2 medicijnen aan Stamper

+ Panacar aan alle konijnen,

grrr,, Snuggel grr !!!!! die wil niet meewerken,

en Teddy&Zwerver ook niet :P

Snoopy wel die laat het toe, en Stamper helemaal die gaat er op knabbelen dus dan ook meteen er inspuiten, en allemaal natuurlijk snoepjes,

mij leek het dat Stamper er vandaag meer op kon lopen :D:D??!!!

Geplaatst:

Zou kunnen hoor, dat je nu al verbetering ziet.

Als die spuit aanslaat, zie je daar vaak erg snel verbetering mee.

Dus ik ben erg benieuwd hoe ze het over een paar dagen doet.

Hebben jullie de hokken al eens goed geschrobt? :P

Geplaatst:

En britt ik zie absoluut geeeen verbetering in de achterpote van stamper.

Helemaaal niet ! die ene poot staaat gewoon helemaal na binnen gedraaid. En heb net de prik in stampers nekvel gedaan. Bah, vond nie leuk, maar nie moeilijk. Maar stamper heeft echt taaaaai nek vel. Dat zei Karina ook :) Maar het lukt dus,.

Geplaatst:

Ik weet niet wat voor verbetering er precies zou moeten zijn, maar misschien kun je elke dag of om de paar dagen een filmpje + foto van Stamper maken? Dat je hem een stukje laat lopen en dat filmt, en dat je zorgt dat hij in dezelfde houding op dezelfde plek staat zodat je precies het verschilt kunt zien?

Geplaatst:

Wahhh ik wil dit toch even zegggen; Stamper is een zij!!

Ja Dollie kun jij ook niks aan doen ;) ik dacht eerst ook dat het een hij was :D haha

Maar je moet niet verwachten dat Stamper meteen weer beter is, Britt en Claire. Het heeft echt wel even tijd nodig...

Geplaatst:

Het is mogelijk dat je redelijk snel verbetering ziet, maar dat kan ook evengoed een paar weken duren.

Dus daar valt op dit moment eigenlijk nog niet zo veel van te zeggen.

Buiten dat hij nu de gepaste behandeling heeft en je deze volledig moet afmaken.

edit: En ik dacht dus eerst ook dat het een hij was :whistle2:

Geplaatst:
Wahhh ik wil dit toch even zegggen; Stamper is een zij!!

Ja Dollie kun jij ook niks aan doen ;) ik dacht eerst ook dat het een hij was :D haha

Maar je moet niet verwachten dat Stamper meteen weer beter is, Britt en Claire. Het heeft echt wel even tijd nodig...

Ik dacht eerst dat het een zij was, maar iedereen had het aldoor over hij! :P

Geplaatst:

Heee

we hebben geen spuit meer :(

het was hier zo mis gegaan,. dat mama de spuit heeft leeg gespoten, we moeten morgen weer nieuwe halen !

verder hebben we alle medicijnen nog !, en panacur gaat ook goed, alle konijnen willen niet meewerken behalve Snoopy die wel !

dus ze krijgt vandaag geen spuit en waarschijnlijk morgen weer wel !

verder's gaat 't goed met de konijnen !

Geplaatst: (aangepast)

sorry !

het ging hier helemaal fout !

we moeten weer een nieuwe spuit halen !

Loes probeert voor ons iets te zoeken !! vind ik super lief !

aangepast door Evee
Deel van de tekst weggehaald
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .