Claire Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 U foutje, me vader heeft diesel haha, en ja, ik mag gewoon hopen dat hij mee rijd, zoniet betalen we hem !En idd karina nog erg bedankt ma ga nu na bed
Claire Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 dankjuh ik ook en Karina idd Super van jou !maar as 't nie lukt we laten je weten !!Trusten iedereen ( ik ben Britt :P)
Loesah Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Als je je vader gewoon rustig uitlegt dat het een hele goede dierenarts is wil hij misschien wel rijden voor jullie. Zo voorkom je ook dat je dadelijk misschien weer bij 3 verschillende dierenartsen komt en dat bespaard natuurlijk ook weer tijd en geld..
Britt Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2009 mmm misschien , vanochtend de 2 medicijnen aan Stamper+ Panacar aan alle konijnen, grrr,, Snuggel grr !!!!! die wil niet meewerken, en Teddy&Zwerver ook niet Snoopy wel die laat het toe, en Stamper helemaal die gaat er op knabbelen dus dan ook meteen er inspuiten, en allemaal natuurlijk snoepjes, mij leek het dat Stamper er vandaag meer op kon lopen :D??!!!
zwarte panter Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Zou kunnen hoor, dat je nu al verbetering ziet.Als die spuit aanslaat, zie je daar vaak erg snel verbetering mee. Dus ik ben erg benieuwd hoe ze het over een paar dagen doet. Hebben jullie de hokken al eens goed geschrobt?
Claire Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 yes nee de hokken nog niet geschorbd wel allemaal goed schoongemaakt !!!!
Claire Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 En britt ik zie absoluut geeeen verbetering in de achterpote van stamper.Helemaaal niet ! die ene poot staaat gewoon helemaal na binnen gedraaid. En heb net de prik in stampers nekvel gedaan. Bah, vond nie leuk, maar nie moeilijk. Maar stamper heeft echt taaaaai nek vel. Dat zei Karina ook Maar het lukt dus,.
Dollie Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik weet niet wat voor verbetering er precies zou moeten zijn, maar misschien kun je elke dag of om de paar dagen een filmpje + foto van Stamper maken? Dat je hem een stukje laat lopen en dat filmt, en dat je zorgt dat hij in dezelfde houding op dezelfde plek staat zodat je precies het verschilt kunt zien?
Loesah Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Wahhh ik wil dit toch even zegggen; Stamper is een zij!!Ja Dollie kun jij ook niks aan doen ik dacht eerst ook dat het een hij was haha Maar je moet niet verwachten dat Stamper meteen weer beter is, Britt en Claire. Het heeft echt wel even tijd nodig...
zwarte panter Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Het is mogelijk dat je redelijk snel verbetering ziet, maar dat kan ook evengoed een paar weken duren. Dus daar valt op dit moment eigenlijk nog niet zo veel van te zeggen.Buiten dat hij nu de gepaste behandeling heeft en je deze volledig moet afmaken. edit: En ik dacht dus eerst ook dat het een hij was :whistle2:
Jsmn Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Fluffy heeft ook een onwijs taai nekvel hoor, echt lastig met het prikken, ook heel gevoelig
Dollie Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Wahhh ik wil dit toch even zegggen; Stamper is een zij!!Ja Dollie kun jij ook niks aan doen ik dacht eerst ook dat het een hij was haha Maar je moet niet verwachten dat Stamper meteen weer beter is, Britt en Claire. Het heeft echt wel even tijd nodig... Ik dacht eerst dat het een zij was, maar iedereen had het aldoor over hij!
zwarte panter Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 Konijn hebben over het algemeen een taaie huid om door te prikken :yes:
Claire Geplaatst: 15 augustus 2009 Geplaatst: 15 augustus 2009 haha, het is een zij en het blijft een zij. Ook altijd geweest haha
Britt Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 Heee we hebben geen spuit meer :(het was hier zo mis gegaan,. dat mama de spuit heeft leeg gespoten, we moeten morgen weer nieuwe halen !verder hebben we alle medicijnen nog !, en panacur gaat ook goed, alle konijnen willen niet meewerken behalve Snoopy die wel !dus ze krijgt vandaag geen spuit en waarschijnlijk morgen weer wel !verder's gaat 't goed met de konijnen !
miesje890 Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Huh het was zo mis gegaan? Wat is er precies gebeurd dan? Had je ruzie met je ouders.. of ging het mis met de konijnen? Snap het bericht namelijk niet helemaal..
Jimmy&Nijn Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 volgens mij snaapt niemand het maar of je een pb naar hele bb moet sturen ??
Dollie Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 volgens mij snaapt niemand het maar of je een pb naar hele bb moet sturen ?? :yes:
Britt Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2009 (aangepast) sorry !het ging hier helemaal fout !we moeten weer een nieuwe spuit halen !Loes probeert voor ons iets te zoeken !! vind ik super lief ! 16 augustus 2009 aangepast door Evee Deel van de tekst weggehaald
Ingrid M Geplaatst: 16 augustus 2009 Geplaatst: 16 augustus 2009 Trouwens toppie dat jullie allemaal zo goed helpen, echt tof :yes:.
Aanbevolen berichten