Britt Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 wat bedoel je ? ik snap het niet : ik kom zelf uit de lucht gevallen ?
Sabbie Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Loes weet niet dat er foto's gemaakt zijn.
Claire Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 ik wist wel dat loes foto's had gemaakt haha hopelijk komt er verbetering in de achterpoten van Stamper. Maar dat spul hea ( van die prik ) , loes zei dat het dexomethasone was, maar er staat op de etiket dat het dexodreson is. Is dat hetzelfde dan ?
zwarte panter Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik had dus idd niet gemerkt dat ze buiten die ene foto, nog foto's had genomen... Dexamethasone is de werkzame stof in dexadreson.Dexadreson is de merknaam...en dexamethasone de stofnaam.Ik geef een voorbeeld om het duidelijk uit te leggen...Als je pepsi drinkt, drink je eigenlijk cola. Pepsi is dan de merknaam en er zit gewoon cola in.
Loesah Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ten eerste zag ik er gisteren niet uit... maar 3u geslapen aangezien ik om 6u weer moest opstaan... dan een paar uur in het ov.. En ten tweede en de voornaamste reden... ik kom zelf uit de lucht gevallen :oh:.Ik ben enkel op de hoogte van de foto die hier al geplaatst is... Dussuh.. Loes, wat heb jij gedaan? :shocked: Ja ik snap ook niet waar men vandaan haalt dat ik allemaal foto's heb.. enkel die en eentje waar jij bij staat.. heb ik ook erbij gezet..
Britt Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 ikl had het ook gezien dat jij foto's had gemaakt !
Loesah Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ja, die hier staat, en 2 waar Loes op staat. Meer niet..
Britt Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2009 Wil je die na mij sturen via een pb ?
Karina Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 En dames, is Stamper weer bijgekomen van de prik? Dat ging heel makkelijk he. Nu weten jullie hoe het moet Als er iets is, dan laat het me maar weten, dan kom ik nog een keertje langs.
nathalie b Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Karina jij verdiend ook een pluim hoor!
Jsmn Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Wat een schatten hier op het forum zeg:love:
Claire Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 haha en ja, hij ging weer lekker liggen bij zijn vriendje, en ja we weten het. Maar ik denk echt dat we stamper pijn doen, en zoals gesegt, stamper heeft idd een taaie huid maaar we kunnen het wel denk ik ! en ja we laten het weten als er iets aan de hand is
Karina Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Het gaat helemaal goedkomen bij jullie hoor. Jullie doen echt jullie best, dus het gaat jullie zeker lukken!
Claire Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ja, dat doen we zeker en ik vind het tog een beetje eng, ma da went wel.
Karina Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik vond het ook heel eng hoor bij Nijn destijds, maar jullie Stamper is zo'n schat, dat kan bijna niet misgaan. Wil niet zeggen dat Nijn zo fel is, maar ehh wat spuiten betreft was ze redelijk wild :whistle2:
nathalie b Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Ja, dat doen we zeker en ik vind het tog een beetje eng, ma da went wel. Uit ervaring kan ik het volgende zeggen:het prikken gaat makkelijker als je denk dat het een konijn van een ander is.Dit klinkt hard maar werkt meestal wel.En tegen de tijd dat jullie eraan gewend zijn stamper te prikken hoeft het al niet meer(10 dagen toch?). :yes:
Claire Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 ja, maar karina had 0,5 ml gedaan, eigelijk iets te veel, het mog ma 0,3 ml. Maja, da maakt denk ik helemaal niet uit, nu hebben we nog 2 ml. Dus kunnen we er ongeveer 8 dagen mee doen, en als we weer na de DA moeten. Dan vraag ik of papa mee gaat na de DA in schijndel dus, en als hij geld wilt voor de benzine dan doen we dat kost tog nie veel. Anders ginge britt en ik met de fiets na de DA in uden.
Saf Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 zo nieuwe avatar moest twee keer kijken....
Jsmn Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 ja, maar karina had 0,5 ml gedaan, eigelijk iets te veel, het mog ma 0,3 ml. Maja, da maakt denk ik helemaal niet uit, nu hebben we nog 2 ml. Dus kunnen we er ongeveer 8 dagen mee doen, en als we weer na de DA moeten. Dan vraag ik of papa mee gaat na de DA in schijndel dus, en als hij geld wilt voor de benzine dan doen we dat kost tog nie veel. Anders ginge britt en ik met de fiets na de DA in uden. Benzine is best duur hoor
zwarte panter Geplaatst: 14 augustus 2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Super dat jullie in het vervolg naar deze DA willen gaan.Vind ik erg fijn om te horen. Karina, je bent fantastisch!Super dat jij Stamper vandaag bent gaan spuiten.
Aanbevolen berichten