nathalie b Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 niet waar.... WEL:bounce::bounce::bounce:WAAR!!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 ik ben benieuwd hoe britt en claire de nieuwe da hebben ervaren
Britt Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 goed :D.maar we kunnen daar niet blijven, we blijven denk ik bij de Heikant, want hoe komen we daar ?? maar in iig super van de 2 loezen, en dat ze bereid waren om mee te rijden en betalen !!Nogmaals Super !! Loesjes
Dollie Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Super dat jullie de hulp van Loes en Loes hebben geaccepteert Britt en Claire! En Loes en Loes.. Jullie zijn helemƔƔl super! :goed: Hopelijk komt het nu helemaal goed met Stamper. In elk geval hebben jullie daar nu Ɣlles aan gedaan. Het is ook niet dat jullie nooit iets doen als jullie konijnen ziek zijn, maar meer dat jullie alles net niet helemaal goed doen.. Dat jullie van jullie konijnen houden weet ik 110% zeker. En ik ben heel benieuwd naar het verslag van Loes! :bounce:
Loesah Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 (aangepast) Nou om 12:30 ben ik Loes op gaan halen op het station. We zijn toen (in 1 keer goed ondanks alle open liggende wegen) richting Uden gereden.Eenmaal daar stonden Claire en Britt al klaar. We hebben nog even staan kletsen en naar Stamper gekeken. Haar rechter achterpoot stond naar binnen toe gedraaid en we hadden het idee dat ze haar plas liet lopen. Konijntjes in de vervoersbox en toen vertrokken richting de dierenarts. Snuggel hadden we ook meegenomen in verband met een kale plek. Eenmaal bij de DA zag ik dat we dezelfde vrouw hadden als die ik dinsdag had dus daar was ik erg blij mee!Ze bekeek Stamper en deed was testjes. Ze vond dat ook de linkerachterpoot niet meer zo goed werkte als zou moeten (rechts was wel duidelijk)De DA heeft vloeibare Panacur meegegeven, die je in een spuitje kunt doen. Daarnaast ook een injectie. Ik dacht dat het ook voor een ziekte was ofzo.. ik weet niet meer precies waarvoor dat was.. dus dat vertelt andere Loes nog wel Ook heeft stamper nog iets tegen ontstekingen en nog iets, wat Claire en Britt al hadden.Loes weet dat allemaal wel precies Hierna hebben we Snuggel na laten kijken en die bleek mijt te hebben. Daarvoor hebben we stronghold meegekregen en Loes had wat mee genomen (veel goedkoper in Belgie!). Alle konijntjes worden nu behandeld met Panacur en Stronghold. We hopen dat het nu snel goed komt met de nijntjes!Claire en Britt doen echt hun best. Hun konijntjes zitten in mooi grote, schone hokken en de konijnen zagen er allemaal heel goed uit. (ik vind dat dat ook wel even vermeld mag worden) We hebben toen nog even bij Britt en Claire zitten kletsen en alles nog een keer doorgenomen; hoe en hoeveel medicijnen voor wie.We hebben dit alles opgeschreven zodat de meiden zich niet kunnen vergissen. Toen zijn we weer richting Den Bosch gereden en hebben we onderweg nog even wat gegeten. Rond kwart over 6 heb ik Loes op het centraal station afgezet en ben ik naar huis gereden. Moe, maar voldaan. 13 augustus 2009 aangepast door Loesah
Jsmn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 WEL:bounce::bounce::bounce:WAAR!! ZIE JE! Je wordt al ongeduldig
Jsmn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Mooi verslag Loes, en nogmaals mijn complimenten voor jullie inzet:yes:
YvonneH Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Fijn dat jullie hebben kunnen helpen Loezen! Ze hebben nu iig alles wat ze nodig hebben.Meiden heel veel succes en beterschap voor de nijnen!
Britt Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Dankje Loes, !!idd grote en schone hokken en ze komen niks tekort, maar 1 ding vind ik dat jullie moeten begrijpen als dit niet meer werkt, dan moeten we haar inlaten slapen want dan valt er niks meer te doen, we hebben ALLES wat nodig is en alles op geschreven !maar we hopen gewoon dat het goed komt, en het is trouwens maar een kleine kans dat het fout gaat !maar toenstraks was haar poot weer verdraaid :(maar ik hoop maar dat dat goed komt !en dat wij nog van haar kunnen genieten en Stamper en Snuggel ook samen
Britt Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Maar is er iemand die er ervaring mee heeft ?? om zo'n spuitje in de nekvel te prikken?ik doe dat liever niet zelf !stel ik raak ik iets verkeerd ..?!!we hebben nu wel wat te doen zeg
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Britt, waarom blijf je herhalen dat je haar in moeten laten slapen?!
Jsmn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Lieve Britt daar moet je nu nog niet aan denken joh! Positief blijven, en zodra het pas echt slecht gaat, dan is het een ander verhaal. We gaan ervan uit dat Stamper gewoon opknapt!
Loesah Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Het duurt ook wel even Britt.. voodat het echt gaat werken. Dat wat ze in Wilhelminapark extra wilde doen is die injectie die jullie nu zelf toe moeten dienen. Meer kun je op het moment niet doen.Loes heeft jullie ook vertelt dat het hiermee weer goed komt, dus heb daar vertrouwen in!
Claire Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 klopt Sorry !!zo ben ik ..afw8 nou maar ! ( ik ben Britt, maar op Claireuhh ingelogt )
Dollie Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Als dit allemaal niet werkt, kunnen jullie ook niet veel meer doen Britt en Claire, al waren jullie multimiljonair. Maar op dit moment valt er nog weinig te zeggen over of het werkt of niet, daarom gaan we er nu van uit dat over zes weken, Stamper weer helemaal okay is. Tot die tijd moet je ook niet meer aan inslapen denken. Loes en Loes, ik vind het echt zo super wat jullie gedaan hebben! Jullie zijn geweldig! :bounce:
Katrien Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Wel super dat jullie elkaar hebben eigelijk e, zodat jullie al die zorgen kunnen delen! Loes en Loes hebben jullie blijkbaar heel goed geholpen! Inderdaad britt, positief blijven en geduld hebben!
Loesah Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Jaja de dames vullen elkaar goed aan Mja Loes heeft ook vertelt dat het wel even kan duren voor je verandering ziet en dat je misschien altijd wel enigzins wat blijft zien aan het pootje maar dat ze er dan geen last van heeft. Zorg er maar voor dat alle nijnen hun medicijnen krijgen, dan komt het vast goed!
Claire Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 we gaan ons best doen !hahah ja we hebben elkaar soms grrr maar soms mmm Nou we laten het wel weten !en hopen dat het goedkomt, en ik denk niet meer aan inslapen !
Britt Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 en idd ze zijn geweldig !!!!wij zullen jou altijd dankbaar zijn !
Sherrifke Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Hierboven is het al meerdere keren gezegd, maar idd, wat super wat jullie vandaag samen gedaan hebben! Chapeau!!
Karina Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Dames, wat betreft dat prikken: ik wil morgen wel naar jullie komen als jullie willen. Ik ben om 16.45 uur klaar met werken en kan dan wel voordoen hoe je moet prikken. Claire, ik heb je een profielberichtje gestuurd.Als je het een keertje goed hebt gezien dan gaat het jullie zeker lukken. Of we doen het samen, dan weten jullie meteen hoe het is. Ik vond het ook eng in het begin, maar Stamper heeft er nauwelijks last van als je het goed doet. Ik vind dat jullie het super doen samen dus dit gaat ook lukken! En Loesjes: jullie ook super goed zeg!!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 er zitten echt engels op dit forum
okkiekonijn Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Super de puper voor jullie 4en. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben dan zelf 31, maar prikken durf ik ook niet hoor. lfs Sonja
Aanbevolen berichten