nathalie b Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Stel je wacht dus een week omdat het dan GRATIS is en het verergerd;is het dan nog te genezen of wordt het dan weer TE DUUR om te behandelen?
Britt Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 (aangepast) nee da klopt.maar wij hebben haar meestal aan de lijn, want de DA heb ik nooit aan de lijn gehad. ik zal morgen wel eens bellen en vragen over verlammingsverschijnselen.Het hoeft van mij niet GRATIS hoor. maar Stamper rent nog altijd als een dolle en soms gaat ze onderuit, en ze springt ook heel graag, maar ik zag gisteren in een keer dat ze 't probeerden maar dat 't niet lukte en dat zo op haar rug viel 6 augustus 2009 aangepast door Britt
_Danielle Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Dat klopt dan toch niet? Je moet toch de konijnkundige DA spreken? Dan heb je toch niets aan haar mening?
Britt Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 ik moet de computer af zetten Bedankt voor jullie reactie's !!ik zal morgen de DA wel bellen !!ik laat het jullie weten !
Sabbie Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik zie alweer waar dit heengaat... Ik haak af. En een KK DA = een konijnkundige dierenarts
juudjuhlove Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Tsja een verlammingsverschijnsel hoeft ook niet snel te gaan!ik heb gezien hoe het bij mijn konijn ging, tergend langzaam.
Britt Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 oke, vanmiddag om 3 uur naar de dierenarts, ik had gezegt : dat ik had gelezen over verlammingsverschijnselen.maar is dat erg ?
Britt Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 en ik weet niet waar een andere kk da is.want in Oss zit er een maar die dacht dus dat dat een abces was ( bij Snuggel is zijn anus ) daar zijn Snip&Snap naar verhuist.en in Vorstenbosch zit er 1 en die kende de ziekte Syphiles niet ( ik weet niet hoe je het schrijft )
wupsie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 tuurlijk zegt die DA dattie konijnkundig is. de eerste die zegt nee ik weet er niks vanaf moet nog geboren worden. en dat die ene da 1 keer en verkeerde inschatting heeft gemaakt wil nog niet zeggen dat hij niet konijnkundig is. fouten zijn menselijk. en dat een DA syphilis niet kent lijkt me stug. dit is ook een ziekte bij mensen en andere dieren.
Britt Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 klopt maar degene in Oss kende het niet en in Vorstenbosch ook niet !daarom zitten we op de Heikant, hij weet alles zover ik weet !
wupsie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 dan heeftie vast de link niet gelegd of niet goed verstaan/begrepen. maar goed maakt nu ook nie meer uit
Britt Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 maar iemand heeft dat ook hier gezegt dat hij konijnkundug is .hier op bb.
Mufassa Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Zelfs een KK DA kan fouten maken...En zelfs bij KK DA'en heb je betere en minder goeie, als deze niet goed blijkt te zijn en daarbij nog heel erg duur kan je beter naar een andere gaan.
Britt Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 over anderhalf uur gaan we naar de dierenarts, ik laat jullie weten !
Cassie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik duim voor Stamper..Laten jullie weten hoe het is gegaan?
Claire Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 ja, we laten het weten, en ik heb nog de DA gebeld en om te vragen of die KK DA er is, en ja. Toen we na DA ginge voor stamper met die kont was het een vrouwelijke. Weet nie of zei goed is, ma wil tog voor de zekerheid die KK DA.
Cassie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Ja, het is fijner om iemand te hebben die zeker weten verstand heeft van konijnen.Ik hoop dat alles goed gaat en ze gelijk over kunnen gaan tot behandeling. Lijkt me namelijk niet iets wat je aan moet kijken!
Claire Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 We zijn met stamper na de KK DA geweest. En het heeft spierzwakte ! en het heeft een injectie gahd voor de rug te ontlasten als ik het goed begrijp. Én het Kon een soort hernia zijn, En het kon prolaps zijn ! ik weet niet wat het is en of ik het goed schrijf. We hebben pijnstillers gekregen ( carprofen drops ). En dan moeten we 10 dagen doen. Als het goed gaat hoeven we niet terug te komen. Als het steeds slechter gaaat moeten we terug komen,. Dus gelukkig géén verlammingsverschijnselen. Maar het kon idd wel zei de DA. ÉN het kon oook een beetje door de ouderdom komen !
Dollie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Dus er was wel wat! En klinkt toch best vervelend, als hij ook pijnstillers heeft gekregen.. Maar goed dat jullie heen zijn gegaan. Alleen ik lees wel heel veel 'het kan zijn'.. Jullie hebben dus geen duidelijke diagnose maar een aantal mogelijkheden ofzo?
nathalie b Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 We zijn met stamper na de KK DA geweest. En het heeft spierzwakte ! en het heeft een injectie gahd voor de rug te ontlasten als ik het goed begrijp. Én het Kon een soort hernia zijn, En het kon prolaps zijn ! ik weet niet wat het is en of ik het goed schrijf. We hebben pijnstillers gekregen ( carprofen drops ). En dan moeten we 10 dagen doen. Als het goed gaat hoeven we niet terug te komen. Als het steeds slechter gaaat moeten we terug komen,. Dus gelukkig géén verlammingsverschijnselen. Maar het kon idd wel zei de DA. ÉN het kon oook een beetje door de ouderdom komen ! Rare vraag misschien maar hupst dit konijn of loopt het met de achterpootjes?
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Een prolaps waarvan dan? De meeste prolapsen die ik gezien heb zijn zijn namelijk erg duidelijk zichtbaar. (Mensen zonder sterke maag kunnen het waarschijnlijk ook beter niet googelen...) Jammer dat je nog niet weet wat de uiteindelijke oorzaak is van de symptomen maar hopelijk doet de pijnstilling iets voor Stamper en knapt hij snel weer op!
Cassie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Wanneer krijgen jullie duidelijkheid omtrent de diagnose? Lijkt me namelijk wel belangrijk om te weten. Heb absoluut geen verstand van de genoemde oorzaken, maar volgens mij is er wel gerichte behandeling nodig. Toch grappig dat de da over ouderdom begon, een konijn van 5 lijkt me nog erg jong..
_Danielle Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Een konijn van 5 ís niet oud... Potverdrie, dat is nu al honderd keer gezegd... Ik heb hier nog steeds vraagtekens bij en vind het een raar verhaal.. Arm konijntje.. En waarom praat je over 'het'? Dat vind ik zo naar staan... Zeg dan gewoon 'ze' heeft blabla.. Het is toch geen voorwerp..?
Cassie Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik begin me ook af te vragen of jullie er wel zeker van zijn dat die da konijnkundig is..?
busylizzzy Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik begin me ook af te vragen of jullie er wel zeker van zijn dat die da konijnkundig is..?Dat vroeg ik me ook af ja. Iedere dierenarts kan natuurlijk van zichzelf vinden en zeggen dat hij konijnkundig is... dat zal niet altijd zo zijn helaas...
Aanbevolen berichten