busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 *bied sabbie aan om samen een cursus ademhalingsmeditatie te gaan volgen*
Sabbie Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Dat aanbod grijp ik met beide handen aan!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 laten we even rustig afwachten wat de nieuwe DA zegt
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik ben ook heel benieuwd. En tja, ik moet ook negen van de tien keer met het ov naar nijmegen. Maar heb het beste met mijn beestjes voor, en als dat betekend eventjes in de trein.. dan zitten ze maar eventjes in de trein.
Jsmn Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Als je nou meteen naar een goede DA gaat scheelt je dat weer geld. Naar een DA gaan die niet eens weet wat EC is...
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 daar is het nu te laat voor.. we wachten gewoon af totdat ze terug is.. en dan hopen maar..
busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 daar is het nu te laat voor.. we wachten gewoon af totdat ze terug is.. en dan hopen maar..:yes: Het konijntje wacht al vanaf 5 augustus... Ik hoop dat het goed komt.
nathalie b Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 blz 23.....weer eeen dag voorbij en nog zijn we niet waar we wezen moeten! PS: een aantal maal DIEP ZUCHTEN kan ook helpen.....Valdispert extra sterk ook voor sommige hĆØ .....
Cassie Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Weetje.. Het kan zijn dat er natuurlijk ook sprake is van miscommunicatie. Vaak krijg je aan de telefoon een assistente die zelf natuurlijk niet echt KK is.. (ten minste niet altijd) Dus mss zeiden ze: kom langs dan kunnen we dat vaststellen..Er wordt namelijk niet echt duidelijk getypt, dus we weten niet precies wat iedereen nu daadwerkelijk gezegd heeft. Kijk even naar mijn bovenstaande post. Dit is nog best goed mogelijk. Laten we eerst even dit afwachten, voordat we verder met verwijten komen. Nu kunnen we toch niets doen.
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 (aangepast) Mocht dit niets geven dan staat mijn aanbod nog steeds om morgen naar uden te komen om met stampertje naar de DA te gaan. Ben nu aan het wachten op een telefoontje van de DA voor mijn eigen lieveling. Kan eventueel wel via cuijk of ergens anders heen rijden om nog een andere BBer op te pikken. Zodat het BB cavalarie jullie te hulp komt snellen. 12 augustus 2009 aangepast door Saf
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 je zou inderdaad ook daar kunnen afspreken.. Dan hoef je niemand op te halen.. maar ben je er wel gewoon om er bij te zijn zeg maar.. Ik zou dan op zich wel mee kunnen.. moet het wel na 5 uur aangezien in dan werk..
nathalie b Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Mocht dit niets geven dan staat mijn aanbod nog steeds om morgen naar uden te komen om met stampertje naar de DA te gaan. Ben nu aan het wachten op een telefoontje van de DA voor mijn eigen lieveling. Kan eventueel wel via cuijk of ergens anders heen rijden om nog een andere BBer op te pikken. Zodat het BB cavalarie jullie te hulp komt snellen. Breng je een touringcar mee kunnen we allemaal in:yes:
nathalie b Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Haha, de da ziet ons al aankomen! Geen mis communicatie meer dan hĆØ !:he:
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 nou saf is best muzikaal.. misschien kunnen we met bb wel een liedje schrijven en maken Dan wordt het echt bb on tour
Cassie Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 30 mensen die in de spreekkamer gepropt staan en de da, terwijl we dwars door elkaar heen kletsen, eens gaan vertellen wat hij nu precies moet doen..Nachtmerrie denk ik van elke praktijk
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geen mis communicatie meer dan hĆØ !:he: haha dat is waar
busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 30 mensen die in de spreekkamer gepropt staan en de da, terwijl we dwars door elkaar heen kletsen, eens gaan vertellen wat hij nu precies moet doen..Nachtmerrie denk ik van elke praktijk en dan nog 30 van die mensen die veel van konijnen afweten ook, hahaha!
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 en misschien wel meer dan de da zelf
Saf Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Moeten we tuinkabouter regelen die rijd in touringcars. Ik zie het al helemaal voor me. Eerst in die spreekkamer kennismaken met elkaar, met stamper en met de DA e ndan zo in discussie raken met de DA dat die helemaal zenuwachtig zijn biezen pakt.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 :rofl: ik zie het echt voor me! allemaal mensen hard praten en de DA zo van :oen saf die guitar speelt hahahha
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 hahaha bb bij de da.... klinkt best goed
Aanbevolen berichten