Jimmy&Nijn Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Shirley gaat hier naar toe: http://www.dapvorstenbosch.nl/
Cassie Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Waar het mij om gaat Britt, is dat de da geen EC heeft ontdekt toen jullie met Stamper naar hem toe gingen. Wij op het forum en Wilhemina Park vermoeden EC, MAAAR wij hebben het konijn niet in levende lijve gezien. Ik denk dat het wel van belang is dat een da die Stamper kan zien en onderzoeken even een goede diagnose stelt en er ZEKER van is dat het EC is.
Jimmy&Nijn Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Nouu, hij zat met het geslacht en het neusje,het neusje was net wel en net niet !maar wij gaan vandaag tussen half 4 en half 5 even naar de dierenarts. die ene die wij altijd hebbe, dan is er een Gratis inloopgesprek, dan zal ik het allemaal even navragen, over die pasta/vloeibare panacur, en over de luizen + het geslacht en neusje,kan er echt geen volwassen mee? misschien snappen ze meer van...of zwarte panter? ze was toch in de buurt (nahja tilburg) en wou mee komen!!
Jimmy&Nijn Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Waar het mij om gaat Britt, is dat de da geen EC heeft ontdekt toen jullie met Stamper naar hem toe gingen. Wij op het forum en Wilhemina Park vermoeden EC, MAAAR wij hebben het konijn niet in levende lijve gezien. Ik denk dat het wel van belang is dat een da die Stamper kan zien en onderzoeken even een goede diagnose stelt en er ZEKER van is dat het EC is.Volledig mee eens!! het kan ook totaal iets anders zijn...maar de DA moet echt een diagnose stellen!!
Cassie Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Dat is inderdaad wel fijn als jullie n volwassen of ouder iemand mee kunnen nemen. Jullie snappen volgens mij niet zo heel goed wat de da altijd zegt en dat is in dit geval wel belangrijk.
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 hoe gaan jullie naar die da? Met de fiets? of met het ov? Het is niet echt ideaal.. maar ik woon in cuijk.. misschien dat anna (chani) en ik mee kunnen?
busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 zet alles eventjes op een rijtje Je hebt net gebeld? Naar welke da?Je gaat dadelijk op de fiets naar een da? Welke da?Wat heeft de da precies gezegd die je belde?Dit weten we nu nog steeds niet.
Britt Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 kijk het zit zo : ik heb net de da gebeld van Knols van die vage site, hij kende het niet EC !en hij zij dat we maar eerst even een diagnose moeten stellen, maar ik hoor net mijn moeder zeggen dat hij ook niet goed is en verschrikkelijk duur is !er is tussen half 4 en half 5 een Gratis inloopgesprek met de da van De peelhorst die site due Jimmy&Nijn mijn gaf, daar ga ik naar toe met Stamper, en ik vraag over die luizen + Ec + haar geslacht en Neusje, snappen jullie ??En Cassie die politieburo was da ene wat ik gisteren zij, waarom ons mam liever ons niet mee geeft aan een vreemde man !
chacha Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Nouu, hij zat met het geslacht en het neusje,het neusje was net wel en net niet !maar wij gaan vandaag tussen half 4 en half 5 even naar de dierenarts. die ene die wij altijd hebbe, dan is er een Gratis inloopgesprek, dan zal ik het allemaal even navragen, over die pasta/vloeibare panacur, en over de luizen + het geslacht en neusje, WAT was het neusje net wel en net niet? Pff, snap er ook niks meer van...
Katrien Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Is het die dierenarts van peelhorst die jullie die tabletten heeft gegeven?
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Hoe ga je naar de da? Met welk vervoer?
Jimmy&Nijn Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Britt, maak complete zinnen he rustig typpen dus
Britt Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 we gaan met de fiets naar de dierenarts en misschien als we papa lief aan kijken dat hij mee gaat de dierenarts die ik net gebeld had van Knols, die kenden het niet, maar we moesten een diagnose stellen zij hij !
busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 kijk het zit zo : ik heb net de da gebeld van Knols van die vage site, hij kende het niet EC !en hij zij dat we maar eerst even een diagnose moeten stellen, maar ik hoor net mijn moeder zeggen dat hij ook niet goed is en verschrikkelijk duur is !er is tussen half 4 en half 5 een Gratis inloopgesprek met de da van De peelhorst die site due Jimmy&Nijn mijn gaf, daar ga ik naar toe met Stamper, en ik vraag over die luizen + Ec + haar geslacht en Neusje, snappen jullie ??En Cassie die politieburo was da ene wat ik gisteren zij, waarom ons mam liever ons niet mee geeft aan een vreemde man !Het lijkt me idd goed dat je naar die da van jimmy&nijn gaat. Gaat er nu iemand met je mee die kan helpen met het begrijpen van wat er allemaal gezegd wordt?
Britt Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 die die da heeft ons tabletten mee gegeven van de peelhorst
busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Je gaat nu naar die peelhorst die de tabletten mee heeft gegeven? pfff... ik maar denken dat je nu naar een KK da ging...
miesje890 Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 we gaan met de fiets naar de dierenarts en misschien als we papa lief aan kijken dat hij mee gaat de dierenarts die ik net gebeld had van Knols, die kenden het niet, maar we moesten een diagnose stellen zij hij ! Wel wazig dat de da zegt dat jullie een diagnose moeten stellen.. daar wordt hij betaald voor toch?
Cassie Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee, dat typte Britt gewoon raar. Ik denk dat ze bedoelt: Knol kende EC niet, maar vond wel dat ze langs moesten komen, zodat er een diagnose gesteld kon worden. En dat vonden ze onnodig, sinds het moeilijk een diagnose stellen is als je EC niet eens kent.. (en daar hebben ze gelijk in)
Shirley Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Sorry Shirley kan niet mee naar de DA, ik heb griep. Lag net ff op bed, zweet als een otter enzo. Ik ga idd naar Vorstenbosch.. maar ik heb gelukkig nog nooit een ziek konijn gehad, dus ik weet ook niet hoe deze DA hierop zou handelen.
busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Maar naar welke DA ga je nu? De DA die zei dat het een prolaps was?
Britt Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 ik heb de da gebeld we gaan nu naar de da die van Knols, het kost 9.95 voor een diagnose , ik neem alles mee ik ik vraag alles na !!!!!ik laat het jullie weten, ik moet nu gaan !
busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Sorry Shirley kan niet mee naar de DA, ik heb griep. Lag net ff op bed, zweet als een otter enzo. Ik ga idd naar Vorstenbosch.. maar ik heb gelukkig nog nooit een ziek konijn gehad, dus ik weet ook niet hoe deze DA hierop zou handelen.Beterschap! Geen Mexicaanse griep hoop ik!
busylizzzy Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 ik heb de da gebeld we gaan nu naar de da die van Knols, het kost 9.95 voor een diagnose , ik neem alles mee ik ik vraag alles na !!!!!ik laat het jullie weten, ik moet nu gaan !Die Knols die EC niet kende? * zucht* ik geef het op...
Cassie Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 He?! Je zou toch naar Peelbosch gaan ofzo? Dus nu ga je naar diegen die geen EC kent..
Aanbevolen berichten