Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Lieve Britt,

Zon of regen, je nijn moet naar de DA. FF je trots opzij en gaan.

lfs Sonja

Ze moeten met het ov en alles.. en het kan best rot zijn voor die beesten als het regent.. ik weet ook niet hoe ze dan gaan. Misschien wel met de fiets. Dan zou ik ook niet gaan als het regent.

Geplaatst:

Nee, ik zou NIET naar die da gaan. Tuurlijk kan je nog niet met 100 procent zekerheid stellen DAT het EC is, maar en da hoort het wel te kennen, hoor!

Wat was er eigenlijk mis met die da die Zwarte Panter noemde?

Want je moet WEL naar een da, alleen wel eentje die in ieder geval EC kan herkennen. En dat ook uit zichzelf (dus dat je niet gelijk verteld dat het EC is, maar laat hem er zelf achter komen wat het is, Weet je gelijk of hij KK is.)

Geplaatst:

Als het goed is zijn de vervoer dingen van konijnen goed overkapt. Dus zullen ze niet zoveel last hebben van de regen. En als iets moet, dan moet het, maar ja, das mijn mening. En wat betreft ov, ja, daar is wat over te zeggen offcourse.

lfs Sonja

Geplaatst:

ik zal er zomenteen wel naar toe fietsen en vragen of ze pasta/vloeibare Panacur hebben !

+ ik neem de gewichten van de konijnen mee, en ik vraag hoeveel ze moeten, dan doe ik Stamper 6 weken en de rest 2 weken

eindelijk jullie hebben mijn dierenarts gevonden :P mij trouwe dierenarts :P

Geplaatst: (aangepast)

hoezo ? volgens mij wel, daarom hebben ze mij opgebeld en voor die Panacur ;)

wij hebben panacur, en de medicijnen (voor stamper) en de prozyme voor alle konijnen!

ik zal er zomenteen naar toe gaan en vragen voor de Pasta/vloeibare panacar, maar mag ik met Stamper wel eerst deze pillen op maken en dan over naar die pasta ?

aangepast door Britt
Geplaatst:
je hebt dac de peelhorst gebeld en die kende volgens jou geen ec?

Heb je nou gebeld en gevraagd of niet?

neeenee ze belde een andere kliniek en die kende het niet, de eigen DA zei dat de konijn iets anders had ??

Geplaatst:
hoezo ?

wij hebben panacur, en de medicijnen en de prozyme !

Oke, Britt.. Nu moet je even opletten..

Jullie DA heeft toch geen echte diagnose gesteld, heeft hij echt gezegd dat het EC is? Of heeft hij gewoon medicijnen meegeven waar jullie om vroegen?

Geplaatst:

Nouu, hij zat met het geslacht en het neusje,het neusje was net wel en net niet !

maar wij gaan vandaag tussen half 4 en half 5 even naar de dierenarts. die ene die wij altijd hebbe, dan is er een Gratis inloopgesprek, dan zal ik het allemaal even navragen, over die pasta/vloeibare panacur, en over de luizen + het geslacht en neusje,

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .