Snowy&Witje Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Hoi, mijn mannetjes konijn, Witje, heeft 2 kale plekken, 1 is ongeveer 1,5 cm boven zijn linkeroog en is ongeveer: bijna 1cm bij 0,5 cm.daar is het zeg maar kaal en als ik voel is de huis daar rieuw.het 2e kale plekje is ong, 3 à 4 cm achter het beginsel van zijn oren en is: ong, 2cm bij 1 cm en voelt ietsje pietje rieuwer aan dan het kale plekje oven zijn oog en daar om heen voel ik allemaal kleine ''pluisjes????'' tenminste ronde kleine dingetje die je niet ziet maar wel voelt. Wie weet wat dit is? Alvast bedankt
Snowy&Witje Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 (aangepast) Hier het kale plekje bij het oog. hier van veraf achter de oren hier achter de oren van dichtbij. Ik weet het, de foto's zijn wazig alleen als je goed kijkt zie je de plekjes wel, en niet op de datums letten hoor de datum is verkeerd ingesteld 5 augustus 2009 aangepast door Snowy&Witje typfoutje :P
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 De foto's zijn wel heel wazig, want ik zie geen foto's haha:p
Hailey Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 ik zou het niet weten .maar toch sterkte
Snowy&Witje Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 zie je geen foto's? das raar, kijk anders even in mijn fotoalbum. daar vind je ze vast
Snowy&Witje Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Oja, hier nog ff verdere informatie: Witje beschikt altijd over schoon water, stro en genoeg biks, hij zat wel een tijd zonder stro omdat er op de éen of andere manier hier nergens meer stro was ongeveer 2 weken, zat hij dus zonder stro, tot gister, ik haal hem iedere dag van ongeveer 1 uur 'smiddags (dat is dus 2 uur 'smiddags nederlandse tijd) tot ongeveer bijna 7 uur (8 uur nl tijd) haal ik hem en Snowy naar binnen omdat het op dak te warm is, en hier in huis lekker. en het zou dus ook mniet van het tempratuurs verschil kunnen komen want snowy heeft geen kale plekjes..
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik lees wel eens dat konijnen elkaar kunnen likken op 1 bepaalde plek net zolang tot het plekje kaal word en gaat irriteren. Ik weet niet of het plekje ook rood is? En het is maar een ingeving, ik heb verder natuurlijk geen flauw idee... Ik zou nog even wat andere reacties afwachten.
Snowy&Witje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 De huid waar het kaal is is gewoon wittig.
Puppynijn Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Misschien een schimmel? Ik zou naar de DA gaan, als dat kan?Of zijn die er niet in Tunesie?Anders proberen een betere foto te maken en dan naar de DA in nederland mailen?
Aanbevolen berichten