Tuinkabouter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Que? Ik weet zeker dat er een spoednummer is...effe zoeken!
Tuinkabouter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Landbouwhuisdieren en Paarden: 0544-356050 Ik weet dat een konijn geen paard is, maar mogelijk reageert er daar wel iemand!
Tuinkabouter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Telefoon: 0544-356055 (G/L) / 0545-471390 Fax: 0544-372255 / 0544-461000 (G) / 0545-474533 Wij zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar.
Tuinkabouter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 G= GroenloL= LichtenvoordeE= Eibergen
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Ja een SPOEDnummer ja, ben je gek.. daar ga ik toch niet naartoe bellen voor een panacurvraagje ?
Yvon Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Jep, gewoon effe bellen. Voelt misschien vreemd omdat je het niet eerder hebt gedaan, maar zo'n arts snapt het heus wel, je hebt gewoon het beste voor met je diertje
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 0544-461000 AUWWWWWWWWWWWWWWWWWW, dat nummer bel ik nooit meer. Ik ben doof, :he:
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Misschien klinkt dit raar, maar waarom bel ik eigenlijk niet naar de Wilhelmina park? Die zijn toch erg bekend met EC of niet
Dollie Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Katrien is gewoon Katrien heb Loes idd ook al een paar dagen niet gesproken.. Overigens betwijfel ik of ze Ć©cht zo konijnkundig is, een konijnkundige DA weet wel dat EC besmettelijk is. Leeftijd staat daar los van. Het wordt inderdaad ook van moeder op kind overgedragen, maar niet alleen zo. Dat ze op de lijst staat, betekend dat er leden zijn met goede ervaringen en die haar konijnkundig achten. Dat wil verder niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk konijnkundig Ćs, dat is niet getest of bewezen ofzo.
Dollie Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Misschien klinkt dit raar, maar waarom bel ik eigenlijk niet naar de Wilhelmina park? Die zijn toch erg bekend met EC of niet Dat zou inderdaad ook een goed idee zijn, maar, de DA van Tuinkabouter is 'bereikbaar', toch? Vlak bij jou in de buurt en Tuinkabouter wil je brengen. De Wilhelminakliniek kan weliswaar goed advies geven maar verder niet.. Een consult gaat niet mogelijk zijn tenminste. Je zou eventueel ook beide kunnen doen, of eerst Wilhelminapark en kijken wat daar uit komt.. Met de dosering kunnen ze je vast in elk geval wel helpen.
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Oke dan ga ik alsnog Katrien even Pb'en Voel me wel een beetje een zielepietje hoor. Zit hier maar alleen zonder mn ouders, echt heel irritant als die er niet zijn, (geen idee waarom, wou vorige week nog al te graag dat ze op vakantie gingen maar dat terzijde:p) en ondertussen probeer je het beste voor je beessies te doen en hoor je overal weer andere dingen die je beter kunt doen
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Wilhelminapark is ook niet meer bereikbaar. En 2 nrs die TK gaf ook niet. zal eens een ander nummer proberen
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Oh wacht, bij wilhelminapark staat dit:Telefoon: 030 - 210 9000 (24 uur per dag bereikbaar voor onze klanten)Ik ben geen klant, of wel?
Tuinkabouter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 potentiele klant is ook een klant. Maar ik vind het raar dat er van Gelre niemand te bereiken is...
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 0544-461000 Belde ik, kreeg ik een hele irritante piep (moet je zelf maar eens luisteren )En het nummer daarvoor kreeg ik het antwoordapparaat dat ze gesloten waren.
Tuinkabouter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Da's de fax...als je die piep krijgt Wel bij het goede regeltje gekeken ?
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Wilhelminapark ook een antwoordapparaat -.-'' Sjonge. Morgen dan maar bellen? Ga nu zoiezo even katrien pben
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Da's de fax...als je die piep krijgt Wel bij het goede regeltje gekeken ? Oh hahahaha, even kijken
Dollie Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Ha, vertel mij wat.. Twee weken geleden waren mijn ouders op vakantie en toen zijn mijn oppas konijnen (twee mannen) gaan vechten. Is wel na te lezen, moet je even 'Evert' intypen bij Gezondheid denk ik, maar doet er ook niet toe. De meeste mensen in mijn omgeving zijn op vakantie, mijn ene buurman was nƩt weg, de andere zijn net nieuw en had ik alleen in geval van (nodigere) nood 'durven' vragen.. Dus ik op mijn moeders fiets (met mandje voorop), mandje dichtgemaakt samen met buurman senior (zonder rijbewijs) en konijn er in.. De dag daarna naar de dierenarts net zo. Leuk is anders.. Daarnaast, Evert en dat andere konijn worden zo slecht verzorgt.. De praktische dingen waren nog wel te doen, maar toen hij daar net in die bench zat, tot rust te komen, helemaal al blij dat hij niet meer aangevallen kon worden.. M'n hart brak, echt heb daar zitten janken.. Dan is het wel fijn als er iemand thuis is.. Nou ja, jij zit nu ook behoorlijk in de stress geloof ik.. Pff, nou ja, je doet het in elk geval super.
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik keek dus bij fax, ik ga nu die andere (GOEDE) nummer bellen
Jsmn Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Oh ik heb het helemaal gehad met die 'U bent verbonden met' praatjes. Morgen dan maar bellen?
Tuinkabouter Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 En er kwam geen kies dit of dat achteraan?
Aanbevolen berichten