Boefje Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Mijn konijntje Boefje is iets meer dan 5 maandjes oud en was altijd een druk beestje. Rondrennen, allemaal stoute dingen doen en in het begin toen ik haar net had was ze nogal schuw. Na een aantal weken mocht ik haar aaien en was ze veel rustiger, totdat ze een nieuw vriendje kreeg. Toen gingen haar hormoontjes tekeer. Niks was nog veilig en ze maakte alles kapot. Het ergste is dat ik haar amper nog mocht pakken of aanraken. Nu sinds twee weken ofzo merk ik dat ze rustiger is geworden en mocht ik haar wat meer aaien..alleen nu ik haar 5 dagen mee had genomen naar mijn moeder merk ik dat ze nog rustiger is geworden.. ze ligt veel..en ik mag haar gewoon aaien en alles met haar doen! Zelfs mijn vriend mag haar aanraken.. ik maak me zorgen dat er wat met haar aan de hand is..maar ze eet, drinkt.. en net liet ik haar even los en ze huppelde wel vrolijk rond.. ik zie nog niks geks verder bij haar behalve dat ze ineens heel rustig is geworden.. ze wast haar vriendje Bailey wel gewoon en ligt lekker tegen hem aan... kan het zijn dat de reis en het bezoekje aan mijn moeder erg vermoeiend is geweest.. ze vermaakte zich daar prima en ik merkte niet dat ze erg problemen had om daar te zijn. Ze mocht lekker door de gang rennen enzo en maakte binkies. Het was op zich wel een lange reis..maar ze heeft wel vaker gereist en toen had ze nooit zo gereageerd. Ze is ook wel redelijk gewend om in de auto te zitten. Ik hou het in de gaten.. maar maak me wel ongerust.. Ze is eigenlijk nu net zo rustig als Bailey, maar hij is iets meer dan 1 jaar en ik ken hem niet anders..en het lijkt me niet dat ze uit de puberteit is, want daar is ze nog veel te jong voor. Zucht..
Boefje Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik denk trouwens zelf dat ze gewoon wat rustiger is geworden omdat ze nu wat stabieler leventje heeft. Ze was amper aan ons gewend toen en werd gekoppelt. Er is verder niks raars aan de hand. Ze kwam vanochtend gewoon naar me toe toen ik ze ging voeren. Ze heeft lekker gegeten. Nu liggen ze allebei lekker te maffen. Gewoon moe van het bezoekje denk ik.:yes:
AnneliesVonk Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Aah gelukkig maar soms maken we ons om niks veel te veel zorgen!
Boefje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 ja nou inderdaad... er hoeft maar wat anders te zijn in het gedrag en ik raak in paniek. Je leest hier soms ook zulke enge verhalen dat het ene moment niks loos is en het andere moment is het helemaal mis. Ik moet er niet aan denken om in zo'n situatie terecht te komen. Kan niet zonder mijn baby's:love:
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Je moet je niet teveel laten opjagen door wat er gezegd wordt he, dan maak je jezelf alleen maar bezorgder mee. natuurlijk kan er ineens wat misgaan, maar daar moet je gewoon nu niet aandenken, maar pas wanneer er wel iets is je zorgen maken.
Boefje Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Ja i know, ik probeer niet meer al te vaak hier op de site dingen te lezen, alleen als het nodig is of als ik iets wil opzoeken. Ik heb genoeg info gelezen om te weten waar ik op zou moeten letten bij de beestjes. Maar soms is het gewoon interessant om te lezen.
Aanbevolen berichten