keetje Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Een week of drie geleden heb ik, toen de kat voor inentingen naar de DA moest, Coco&Chanel meegenomen om even te laten zien aan onze dierenarts (ik had ze toen nog maar net) en om het over het "helpen" te hebben.De avond ervoor had ik gezien dat Chanel haar neusje wat opgezet was en daar heb ik toen naar laten kijken. Op zich zag het er niet ernstig uit maar gisteren was het toch opeens een stuk erger. Ik naar de DA (jaja, ik wel) en het blijkt dus Syf. te zijn. Ze moet nu, na gisteren, nog 2 keer komen voor een injectie, met steeds 2 dagen tussenpose, en dan moet het eigenlijk over zijn.Ik was op zoek naar een nieuw maatje voor haar omdat haar vriendinnetje tijdens de aanloop naar de operatie aan een hartaanval bezweek. Maar daar wacht ik nu nog maar even mee tot alles weer beter is. Trouwens, in eerste instantie dachten we, en ook de DA, dat haar opgezette neusje kwam door spul dat ik in haar hok gespoten had tegen het knagen aan het hout. Dat bleek dus niet het geval te zijn.
busylizzzy Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 He bah, dat is naar! sterkte met je nijn!
Aanbevolen berichten