Nelis Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Grote keutels, kleine keutels...doe ze in de wasmachien, ow nee das wat anders he Nelis en Sugar (de nieuwe duitse volwassen hangoor) gaan prima samen.Ik liet al ergens vallen dat het verschil in de grootte van de keutels enorm was.Prettig want zo zie je gelijk of ze beide goed keutelen, maar vanmorgen lagen er echt wel keutels voor 2 maar de afmeting was wel ongeveer gelijk. Voel m al aankomen, dit wordt een raar praatje, ik tik en weet gelijk het antw. al haha, natuurlijk kan dat eh..toch ?Kunnen keutels verschillen van formaat ? Per dag ?
MCpaasei Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Als ze keutels kleiner worden moet je alert zijn. Dit kan duiden op beginnende verstopping. Lees dit maar eens http://www.bunnybunch.nl/algemene-informatie/gas-en-verstopping-bij-konijnen.html
Nelis Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik zal haar ff in de gaten houden Ze zijn in volle veelheid aanwezig hoor, net 2 blikken vol (stoffer en blik) weggehaald. En zien er prima uit verder, ze eet goed, is tierig en vermaakt zich goed. Ook drinkt ze prima. Maar zoals ik al zei, ik hou t in de gaten. De grote keutels waren op de overgangsdag van de opvang naar hier en de dag erna. Mischien toch wat stress of wennen ?
Aanbevolen berichten