Tanja'tje Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik ben nieuw hier op BunnyBunch!!Ik heb een probleem met het feit dat ik niet zo goed weet wat ik moet doen!!Vannacht vond ik mijn konijn met een scheef koppie en hij loopt rondjes en valt om naar 1 kant..Ook bewegen zijn oogjes steeds heen en weer..Ik ben naar de dierenarts gegaan vanochtend,en die heeft Charlie een prik gegeven met een sterke ontstekingremmer en ik moet morgen terugkomen..Ook wil hij niet eten en drinken..Het gaat volgens mij alleen maar slechter met charlie en ik weet niet zo goed wat ik moet doen??Kan ik hem dit nog wel aandoen om tot morgen te wachten?Ik hoop dat er iemand wat tips heeft!Ik ben er erg verdrietig van om hem zo te zien...(Hij is nog maar 4!)Heb vannacht ook haast niet geslapen!
kathytjeuh Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 (aangepast) Volgens mij heeft je konijn torticollis. Wat je best doet is je konijn in een kleiner hokje steken, bekleed met handoeken of dekens, want anders kan ie zichzelf bezeren als ie omvalt. Als hij niet eet of drinkt zul je hem moeten helpen (dwangvoeren).Wat heeft de DA precies gezegd? 3 augustus 2009 aangepast door kathytjeuh
Tanja'tje Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2009 Met wat kan ik hem het beste voeren,en hoe??
YvonneH Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Heeft jouw da verstand van konijnen?Ik vraag me idd ook af waar jouw da aan denkt.
kathytjeuh Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Eén of andere ontsteking waarschijnlijk, ? volgens mij heb je niet zo'n konijn-kundige DA...
kathytjeuh Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 dwangvoeren met olvarit babyvoeding wortel en naar een (andere?) dierenarts ...