Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal

Om voorop te stellen. Mijn Vlekkie is nu helemaal gezond. Maar dat is hij niet altijd geweest. Ik ben in de twee jaar dat ik hem heb misschien al wel 10-15 keer naar de dierenarts geweest omdat hij in het begin heel ziek was. Ik ben bij verschillende artsen geweest, maar geen van deze dierenartsen waren terug te vinden op het forum als konijnkundige dierenartsen. Hebben jullie ervaring met een van de volgende dierenartsen? Dan weet ik bij welke dierenarts ik volgende keer zal gaan.

Dierenarts Schep (dierenkliniek De Hoekschewaard in Oud-Beijerland)

Dierenarts Strooaert (Sterkliniek dierenartsen Oud-Beijerland + nevenvestigingen in de buurt)

Dierenarts van Eert (Oud-Beijerland/ Zinkweg op het Vuurbaken)

Geplaatst:

Als dierenartsen niet op onze lijst genoemd worden, betekent dat niet dat ze pertinent niet konijnkundig zijn.

Onze lijst is, in tegenstelling tot veel andere lijsten op het internet, samngesteld puur op ervaringen van onze eigen leden.

De dierenartsen op onze lijst zijn dus dierenartsen waar een lid van hier een goede ervaring mee heeft.

Heb je zelf al eens contact opgenomen met de drie bovenstaande dierenartsen om wat vragen te stellen?

Door bepaalde vragen te stellen kun je wel een beetje inschatten ofr ze iets van konijnen weten ja of nee...

Een van die vragen is bijvoorbeeld of een konijn nuchter moet zijn voor narcose.

Beantwoord de dierenarts dit met JA, dan weet je dat je heel snel moet ophangen en daar weg moet blijven!

Geplaatst:

Mijn konijn is bij Strooaert onder narcose geweest. Hij was toen niet nuchter. Er is niet eens gesproken over nuchterheid voor die narcose.

Ik weet dat het geen officiële lijst is op dit forum. Ik wil wel graag ervaringen horen, want ik heb alleen mijn eigen ervaringen met deze dierenartsen en die zijn niet altijd even goed.