teddy89 Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik had vanochtend mijn konijn Teddy op schoot,en toen voelde ik iets hard in zijn wang.Het zat in zijn wang en het leek wel wat op een splinter?Enig idee wat dit zou kunnen zijn?Het zit in de huid zelf.
Roos1995 Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 (aangepast) Wat raar? Ik zou het echt niet weten.Ik zou eventjes wachten op andere reacties. Sorry 2 augustus 2009 aangepast door Roos1995
Jsmn Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Iets hards als in een harde bult, of een klein hard stukje?
wupsie Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 gijs heeft ook wel eens harde stukjes op zn wangetjes. dan is het net of de haren aan elkaar geplakt zijn ofzo. het er wel eens zo'n stukje uitgehaald omdat ik niet wist wat het was. maar het zijn dus aan elkaar geplakte haren. mischien is dit bij jou konijn net zo
Jsmn Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 gijs heeft ook wel eens harde stukjes op zn wangetjes. dan is het net of de haren aan elkaar geplakt zijn ofzo. het er wel eens zo'n stukje uitgehaald omdat ik niet wist wat het was. maar het zijn dus aan elkaar geplakte haren. mischien is dit bij jou konijn net zo Ja maar zij merkte het IN de wangetjes he, niet erop.
dieren4ever Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik heb hier verder geen verstand van maar als het echt voelt alsof er wat in zit, kan het dan geen abces ofzo. zijn? Andere BBers weten het vast beter... :yes:
teddy89 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2009 oke, wat is trouwens een abces?het steekt trouwens iets uit zijn huid, het is niet zo lang dat het boven zijn vacht uitkomt
Aapje Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 ik heb ook een teddy, maar heb het bij hem niet gezien of gemerkt... hij heeft het niet! Ik weet niet wat het is, anders zou je morgen even langs de dierenarts kunnen gaan, hij weet vast wel raad!
teddy89 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2009 het is een dwergkonijn en de naam is teddy.maar ik heb net even iets beter gekeken, en het is wit met beetje bruin, een soort korstje en de haren die eraan vast zitten plakken aan elkaar vast
dieren4ever Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Een abces is een ontsteking in de huid. In een abces zit pus/etter. Maar volgens mij voel je een abces als een bobbel in de huid. Zoals jij het omschrijft, is het geen bobbel.. :bounce: Ik zou anders even de DA bellen, of even naar de DA gaan.
teddy89 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2009 Een abces is een ontsteking in de huid. In een abces zit pus/etter. Maar volgens mij voel je een abces als een bobbel in de huid. Zoals jij het omschrijft, is het geen bobbel.. :bounce: Ik zou anders even de DA bellen, of even naar de DA gaan.Nee het is inderdaad geen bobbel.Maar DA, dat zie ik op dit forum wel meer, ik ken de DA alleen maar drogisterij en parfumerie.
dieren4ever Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Dat had ik eerst ook, ik dacht hè? wat moet je met je konijn nou bij de drogist? We bedoelen met DA, dierenarts. :yes:
boghy Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 LOL! Uhm over dat abces, Bikkel zijn abces is ook begonnen als een klein onderhuids wormpje. Hoe leg ik dat uit? Het voelde als een verhard vaatje. Ik hield het eerst in de gaten en net op het moment dat ik me er geen zoregen meer om maakte, bleek het een abces te zijn, dat erg snel groeide. Mijn advies ...Toch maar even naar de DA (niet de drogist!) gaan?!
teddy89 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2009 (aangepast) ja een DA bellen is misschien wel niet zo n raar idee.omdat het niet echt zeker is wat het nu precies is 2 augustus 2009 aangepast door teddy89
teddy89 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2009 Dat had ik eerst ook, ik dacht hè? wat moet je met je konijn nou bij de drogist? ja haha ik dacht ook al zoiets:yes:
CindyJ Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 Is het niet dat waar een snorhaar de huid ingaat?
teddy89 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2009 Het is wel in die buurt en het zijn er meerdereHeb nog geen afspraak gemaakt met DA
Aanbevolen berichten