Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had vanochtend mijn konijn Teddy op schoot,

en toen voelde ik iets hard in zijn wang.

Het zat in zijn wang en het leek wel wat op een splinter?

Enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Het zit in de huid zelf.

Geplaatst:

gijs heeft ook wel eens harde stukjes op zn wangetjes. dan is het net of de haren aan elkaar geplakt zijn ofzo. het er wel eens zo'n stukje uitgehaald omdat ik niet wist wat het was. maar het zijn dus aan elkaar geplakte haren. mischien is dit bij jou konijn net zo

Geplaatst:
gijs heeft ook wel eens harde stukjes op zn wangetjes. dan is het net of de haren aan elkaar geplakt zijn ofzo. het er wel eens zo'n stukje uitgehaald omdat ik niet wist wat het was. maar het zijn dus aan elkaar geplakte haren. mischien is dit bij jou konijn net zo

Ja maar zij merkte het IN de wangetjes he, niet erop.

Geplaatst:

ik heb ook een teddy, maar heb het bij hem niet gezien of gemerkt... hij heeft het niet!

Ik weet niet wat het is, anders zou je morgen even langs de dierenarts kunnen gaan, hij weet vast wel raad!

Geplaatst:

het is een dwergkonijn en de naam is teddy.

maar ik heb net even iets beter gekeken, en het is wit met beetje bruin, een soort korstje en de haren die eraan vast zitten plakken aan elkaar vast

Geplaatst:

Een abces is een ontsteking in de huid. In een abces zit pus/etter. Maar volgens mij voel je een abces als een bobbel in de huid.

Zoals jij het omschrijft, is het geen bobbel.. :bounce:

Ik zou anders even de DA bellen, of even naar de DA gaan.

Geplaatst:
Een abces is een ontsteking in de huid. In een abces zit pus/etter. Maar volgens mij voel je een abces als een bobbel in de huid.

Zoals jij het omschrijft, is het geen bobbel.. :bounce:

Ik zou anders even de DA bellen, of even naar de DA gaan.

Nee het is inderdaad geen bobbel.

Maar DA, dat zie ik op dit forum wel meer, ik ken de DA alleen maar drogisterij en parfumerie. :$

Geplaatst:

LOL!

Uhm over dat abces, Bikkel zijn abces is ook begonnen als een klein onderhuids wormpje. Hoe leg ik dat uit? Het voelde als een verhard vaatje.

Ik hield het eerst in de gaten en net op het moment dat ik me er geen zoregen meer om maakte, bleek het een abces te zijn, dat erg snel groeide.

Mijn advies ...

Toch maar even naar de DA (niet de drogist!) gaan?!

Geplaatst: (aangepast)

ja een DA bellen is misschien wel niet zo n raar idee.

omdat het niet echt zeker is wat het nu precies is

aangepast door teddy89
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .