Leoniexie Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Hallo allemaal, Ik ben sinds afgelopen woensdag hard in de weer met mijn liefje. Elvis had de afgelopen week wat dunne poep en soms wat drupjes plas. Aangezien hij vorig jaar een steen in zijn blaas had ben ik daar erg alert op. Dus ik woensdag toch maar even naar de DA. Niks aan de hand, even op hooi en geen biks. 's avonds ging hij heel erg trillen, in een hoek zitten, heel apatisch. Ik DA gebeld, mochten hem pijnstiller geven. Na 1,5 uur geen verandering. Toch maar weer DA gebeld en gelijk langsgegaan. Daar werd geconstateerd een acute gasaanval. Nu al drie dagen aan het aanmodderen, dwangvoeren, cisaral, carprofen en nu metoclo (nog iets). Zie wel iets verbetering maar beestje blijft pijn hebben. Nu sprak de DA over spoelen van de blaas als dit blijft aanhouden. Hij heeft nl. al sinds zijn steen soort gruis in zijn blaas. In april hebben we een foto laten maken en toen zag je een klein laagje, gelukkig bewoog dat nog en was er nog geen steen. Nu wederom rontgen, en het is groter geworden. Nog steeds geen steen. Heeft iemand ervaringen met het spoelen? Ik begrijp dat hij dan onder narcose moet. Ik kijk het eerst nog even aan met alle medicijnen, het is een dagtaak inmiddels maar ik wil hem ook niet al te lang zo door laten lopen. Hoor graag jullie ervaringen!
Kiwi Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik heb er geen ervaring mee, maar wil Elvis en jou wel heel veel sterkte wensen!
max Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 jeetje heftig zeg! nee, ook geen ervaring (gelukkig) hier... wil je ook veel sterkte wensen.. hoop dat je nijn snel weer opknapt!!
Leoniexie Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2009 Hallo allemaal, Nou ik ben vanochtend toch maar weer naar de DA gegaan. Ik vind dat mijn nijntje wel opknapt maar hij eet nog erg weinig en zit nog steeds moeilijk. Nu ging ze alweer voelen en voelde ze iets hards naast zijn blaas. Ze zei dat dit kon duiden op een verstopping of wellicht iets anders 'naars' te weten een tumor.Ik ben enorm van slag en verdrietig. Ik kan mijn konijntje nog niet missen nu! We gaan vanmiddag om 14 uur naar de DA voor een echo. Er zit ook gas in zijn buik dus hopelijk kunnen we alvast zien wat het is. Hoop zo op iets makkelijks wat weer weg kan gaan of desnoods geopereerd kan worden. Ik ben erg geschrokken van dit nieuws maar probeer toch maar positief te blijven.
nathalie b Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 heel veel sterkte en succes voor vanmiddag!Zal duimen voor jullie.
Aanbevolen berichten