zomertje Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Omdat ik hier en daar verhalen lees over castraties leek het me aardig om ook even een topic voor Stella te maken. De afgelopen weken was ze weer schijnzwanger en veranderde het stel van klef en knus in een bijtende en trappende kluwen. Zo erg dat ik overwoog ze maar uit elkaar te halen. Op dat moment werd het minder en was de afspraak met de dierenarts zo gemaakt. Toen Stella gisteren naar de dierenarts ging waren ze inmiddels weer best lief voor elkaar en mocht Spiderman weer de baas zijn. Ze is gisteren dus gecastreerd en zat vrij snel weer overeind volgens de dierenarts. De baarmoeder was 'verdikt' dus het was maar goed dat ze is geweest zei de DA. Ze heeft er nog wel last van want ze ligt het liefst rustig en ook eten doet ze matig. Maar ze krijgt van alles voorgeschoteld en zo gaat er elke keer toch wel iets naar binnen Ik kijk het nog even aan en verwacht dat ze zich morgen wel beter gaat voelen. Ze laat zich ook graag aaien, dus dat is wel goed. De ram laat haar met rust, wel beter misschien. Ik hoop dat ie haar straks nog zo lief blijft vinden. En nu ga ik weer even boven kijken hoe het gaat
Debbie Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Fijn dat het zo goed is gegaan, en zo te horen een goede beslissing!Succes nog voor je meisje!
zomertje Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2009 Ze heeft er toch wel last van, maar inmiddels zit ze weer hooi te eten. Heb lekker kruidenhooi voor dr neergelegd en ga zo nog maar wat extra lof kopen
zomertje Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2009 Ze hadden trouwens iets op haar oogjes gesmeerd, beetje vettig zijn ze nu nog. Zal wel bewust gedaan zijn, maar ik heb niet echt een idee waarom.
Kiwi Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Volgens mij heeft dat te maken met het narcosemasker wat ze opkrijgen en waar ze last van kunnen hebben.
Tuinkabouter Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Denk dat dat is om uitdroging van de ogen te voorkomen tijdens de operatie?
max Geplaatst: 3 augustus 2009 Geplaatst: 3 augustus 2009 yep, wat tuinkabouter zegt... is een soort vaseline...
zomertje Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2009 Even een update: het gaat goed met haar. Ze is weer lekker bijdehand en rent vrolijk rond. Op lof springt ze enthousiast af Alleen de dag na de operatie had ze het wat moeilijk, ze was erg rustig en eten ging met kleine beetjes. Zondag ging het al wat beter Ze is alleen nog wat bang, misschien voelt ze zich nog kwetsbaar Ik heb geen extra pijnstiller gegeven. Ze knarsetandde niet en at (al waren het kleine beetjes) Pijnstiller geven is bij haar een drama (bang wild gevaarte)
zomertje Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik ben zeker blij ja, heb haar ook al lekker uitgebreid geknuffeld en Spiderman heeft ook al een enorme aaibeurt gehad. Mag ook bij allebei de oren lekker aaien en kriebelen. Stella wordt ook steeds tammer qua knuffelen Achter de oren is favoriet, net als de zijkant van het achterlijf, ze gaan gewoon duwen als je daar aait
zomertje Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2009 Pff, mevrouw is al weer eigenwijs aan het graven. Ouderwets aanwezig dus Spiderman doet braaf zn vrouwtje verdedigen aan het hek als ik eraan kom. Echte kerel Ik ben benieuwd of ik over een paar weken weer een klef stel heb
Debbie Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Fijn ook dat je nu al veranderingen merkt aan haar karakter, dat is heel mooi. Hier mag ik ineens knuffelen terwijl ik nooit dichter dan een meter in de buurt mocht komen!!!:mdr:
zomertje Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 En ze lagen vanochtend tegen elkaar aan . Helaas konden we niet bij de camera zonder het te verstoren. Nu kan ze niet meer schijnzwanger worden en ruzie gaan zoeken dus ik voorzie een klef en gelukkig stel
Aanbevolen berichten