Nuf Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Omdat ik het een beetje raar vind, en niet weet of dit gewoon is stel ik de vraag toch maar even.Als ik Noenoe kam,borstel (heb 6 verschillende borstels en kammen gebruikt) dan zit er amper haar in de borstel/kam, er komt dan dus geen haar los van zijn vacht. Maar wel stofzuig ik bijna elke dag omdat er door de kamer 10 keer zoveel haar als voorheen (in de winter ligt)Hoe komt dit dat kammen geen zin heeft? En heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?
Nuf Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2009 Heeft niemand een idee hoe dit komt?
YvonneH Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Probeer eens met je handen te plukken.Wij hebben 1 nijn, Elmo, en die heeft echt een zijdzachte vacht. Als ik hem kam (gebruik een vlooienkam) dan komt er weinig uit maar als ik met mijn handen pluk komt er best wat vanaf. Vooral bij zijn kont en als ik met mijn hand even tegen de richting in aai, komt het wel los. Op zijn kont lukt het ook als ik van links naar rechts kam zeg maar ipv van boven naar beneden. Hopelijk kan je hier iets mee.
Loesah Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Jep! Hier is het ook zo dat plukken meer effect heeft als kammen om de haartjes weg te krijgen..
Rian Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Hier ook! Ik pluk er hele truien vanaf. Borstelen gaat minder goed, maar dat komt ook omdat ze steeds weglopen. :he:
Katrien Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Hier komen er ook geen haren af bij het borselen, ze vinden het ook helemaal niet leuk trouwens.
anne(L)puck Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 borstelen doe ik alleen zodat er geen klitten komen(bij een konijn met lange plukken) kortharige konijnen hoef je niet zo vaak te borstelen, plukken is beter.
Aanbevolen berichten