Jsmn Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2009 Verdorie. net voor de zekerheid weer gewogen, gaf hij weer 1623 aan :(
Jsmn Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2009 Verdorie. net voor de zekerheid weer gewogen, gaf hij weer 1623 aan :( Maar vandaag 1630.:he:
Jsmn Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2009 Ja redelijk. Soms denk ik een dag van: Hey, het gaat beter. Maar vandaag had ik weer zoiets van: oh het gaat toch niet zo goed. Hij is gewoon heel wankelig he, ik heb het gevoel dat hij blind is. Verder zitten beide konijnen steeds te schudden met hun hoofd.
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Fluffy is volgens mij zo goed als blind :(
Snoef Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Hoewel het enigszins dramatisch klinkt en vast niet heel goedkoop is, is het misschien een idee om Fluffy te laten opnemen door de wilhelminakliniek. Zijn gaan dan 3 dagen intensief met hem aan de slag en geven hem ook meer dan alleen panacur.
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Klinkt niet dramatisch Snoef. Mn ouders komen morgen terug van vakantie en ik zal eens goed met ze overleggen.Volgens mij is Fluffy trouwens blind aan het worden, zijn oog ziet er maar raar uit.
nathalie b Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Blindheid kan volgens mij ook een symtoom van EC zijn als ik me niet vergis.
Dollie Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Klopt.. Tenminste, Eufrasie is ook blind geweest geloof ik.
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Tijdelijke blindheid of permanente?
Dollie Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Ligt er aan geloof ik. Eufrasie is dus niet blind meer, maar Loes heeft ook enorm snel in gegrepen. Je zou Eufrasie's topic even op moeten zoeken wil je het zeker weten.
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Mijn moeder belde me net om te vragen hoe het met de konijnen ging enzo. en toen vertelde ik dat fluffy heeeeeel misschien blind is omdat hij overal tegenaan knalt en nooit ziet waar ik de groenten hou enzo, zegt ze: 'Zo kan dat beessie toch niet leven?'
boghy Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Jasmijn, Ik wil je niet ongerust maken, maar....Een week voordat Lotje ziek werd zijn er hier twee jongen van een andere voedster overleden. Ze hadden dezelfde symptonen als Lotje, alleen het enige verschil was dat ze een soort blauwe waas over de ogen kregen. Ik heb het niet gezien, dus weet niet of het hetzelfde was. Ik zal de foto van jou aan mijn schoonmoeder laten zien!!
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Eerlijk gezegd vrees ik ook wel voor het ergste, het gaat wel opeens heel slecht :(
Dollie Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Heb je nu nog contact gehad met een dierenarts gisteren of vandaag? (Sorry als ik dat even gemist heb..)
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Nee Dollie ik ben er niet aan toe gekomen, ik heb een lijst uitgeprint met dingen die ik wil vragen en morgenvroeg om half 9 kan ik bellen.
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Zodra ik 1 aaitje geef over zijn koppie gaat hij helemaal liggen en laat hij zich de hele tijd aaien, en normaal rende die als een speer weg. Hij is gewoon niet zichzelf
Dollie Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 (aangepast) Okay.. Als het Ć©cht veel slechter gaat, zou ik bij Tuinkabouter's dierenarts langsgaan.. Of in elk geval een andere (konijnkundige) dierenarts. edit; Hm.. Dat had Joy ook wel.. Ik bedoel, dat was altijd al een dikke knuffelkont (ook geweldig met kinderen) maar hij ging gewoon echt helemaal tegen je aanliggen de laatste weken.. Hij kon ook wel moeilijk anders hoor, met zijn hoofdje zo scheef was dat wel het makkelijkste, maar toch.. Heb nog wel foto's.. 6 augustus 2009 aangepast door Dollie
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Wat kunnen hun nog doen dan denk je?. Het is ook wel lastig met mijn moeder. Ze is bereid om naar de dierenarts te gaan hoor, maar ben bang dat ze het te ver vind gaan als ik naar een andere DA wil. Zal morgen eens een goed gesprek met dr houden, want dan zijn ze terug van vakantie.
Dollie Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Geen idee, maar ik denk niet dat het veel zin heeft om naar je andere dierenarts terug te gaan. Die zal hetzelfde zeggen als de eerste en de tweede keer, bovendien vind ik haar niet zo konijnkundig, met oog op wat ze zegt over de besmettelijkheid..
Dollie Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Zo heeft hij de laatste weken, met name de allerlaatste week, zo'n beetje elke ochtend bij mij in bed gelegen.. En later op de dag op de bank.. De kwaliteit is verschrikkelijk (hm, wou mijn favoriete zinnetje daarvoor gebruiken, 'om te janken'.. maar dat slaat meer op de inhoud..) hij staat er niet eens helemaal op, maar goed..
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Hij ligt er wel vredig bij zo moet ik zeggen. Zijn koppie lijkt in verhouding met zijn lichaampje heel groot, maar dat zal wel komen door de foto
Dollie Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Ja, klopt, komt gedeeltelijk door de foto, ook doordat hij erg mager geworden was, en omdat hij wel een vrij grote kop had.. Je ziet hier de rest van zijn lichaam niet, maar hij lijkt wel enorm.. Hij woog op zijn topgewicht drie kilo geloof ik.. (Okay, en hij zit naast een peuter, daardoor lijkt hij ook wel groot )
Jsmn Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Haha het is wel een schatje hoor Ik schrok me net echt he-le-maal rot. Ik ging even bij het hok kijken hoe het ging, toen lag fluffy heel raar en bewoog niet, dus ik tikte hem aan.. reageerde hij niet, dus ik begon echt bijna te janken, tik ik hem nog een keer aan, reageert ie eindelijk. Schrok me rot
Aanbevolen berichten